Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38061
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av AJ »

Dexter skrev:
Globe skrev:
Intruder skrev:De hadde ofte helskjegg....
Tørka hverandre mener du? :-k uuucchhh.....i sånn Brokeback Mountain ånd! :oh
Den filmen så jeg aldri ferdig... :-#
Den filmen begynte jeg aldri å se... :8-[ :-#
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nei fyttikatta og fysjom ! Sånt vil ikke jeg se på heller. Offsleg ufyselige greier :[-X

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå lurer jeg på om dere må støtte Polltis Fattigkasse så jeg kan hyre inn hushjelp ? Haus Gestapo forlot heimen kl 1615 sammen med 3 gærne kjærringer med HD og nå er kl 2135 og ikke antydning av å se henne. Hun kjørte med de 3 i går også. Diskanthøytaleren og jeg sitter og ser på kjøleskapet og brødboksen mens vi underholder oss selv med selvmedlidene stønn og sukk akkopangnert av Tarmpiping i G dur. I morra kobler jeg mobilen hennes til Scala Rideren så hun kunne lytte på klageropene og skjønne hvor ånkli alvorlig denne sultkattastrofen er. :moi: Jeg har skapt et monster på SMK. :\m/:

Gammelgutt

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Gammelgutt »

Åffer stappa du ikke Diskanthøytaleren i toppboksen på Cagge og tok en tur til Vindfjelltun, det er jo tirsdag. Eller tatt deg en tur på vannet og latt HG seile sin egen sjø på Kim IL.

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Fordi at noen ganger så liker jeg å ha det ille vondt i kvervulant hjertet mitt vel ! :[-(

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag kom HG ut i grus på asfalten, begynte å vingle fordi hun ble redd også røyk a rett på snørra så det smalt :doh Da jeg kom til stedet hadde hun fått peden opp på 2 hjul igjen men hun rotet noe forferdelig med gearene så som den gentleman jeg selvfølgelig er hjalp jeg henne før jeg samlet opp innholdet i toppboksen som lå midt i veien . Velten har ikke tatt motet i fra henne også lærte hun at grus på asfalt er farlig. Og ikke en ripe ble det heller. :\m/:

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

hu er beinhard ja... :punch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Så i vinter ei jente på scooter som tryna i ei rundkjøring på Lillamærr. :oh :dontknow
DA våknet gentlemanen i det gamle skrog,ut av bilen og :mc1 der forsvant hun
ubesværet og kjekt nedover bakken...... :prf
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå lurer jeg på om Bimma skal hoppe i fallskjerm i år igjen ? Stakkars Radar, han risikerer å springe seg halvt ihjel på Misjonshotellet i Stavanger han. :sorry

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag er jeg ikke så redd for å nærme meg Jarlsberg Flyplass. Overskyet og grått så da kommer det vel ikke Drammenserinner på BMW drøssende ned fra oven og rett i hodet på en stakkars sart sjel ?
Men til gjengjeld så lurer jeg på kildesortering siden noen tomsinger har dumpet 3 TV apparat i grøfta mi i natt. Dette må helt klart klassifiseres som hageavfall og Søpplebestyreren må nok belage seg på utstrakt kvervulering før jeg blar opp Kr 125 for å bli kvitt dritten :notlistening
Resten av dagen hadde jeg tenkt å drive Cheron nesten til vanviddets rand og tilbake et par ganger før det blir fisketur.
Da skal jeg filosefere over felgbytte og dekkomlegging på Kim-Il og forbrede meg mentalt på inspeksjon og prøvekjøring av en Aprilia 1000. Det gjelder å bli skikkelig i kvervuleringsmodus ihvertfall så selgeren må jobbe litt for å bli kvitt den. :knegg

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Duville »

Pollti skrev:I dag er jeg ikke så redd for å nærme meg Jarlsberg Flyplass. Overskyet og grått så da kommer det vel ikke Drammenserinner på BMW drøssende ned fra oven og rett i hodet på en stakkars sart sjel ?
Men til gjengjeld så lurer jeg på kildesortering siden noen tomsinger har dumpet 3 TV apparat i grøfta mi i natt. Dette må helt klart klassifiseres som hageavfall og Søpplebestyreren må nok belage seg på utstrakt kvervulering før jeg blar opp Kr 125 for å bli kvitt dritten :notlistening
Resten av dagen hadde jeg tenkt å drive Cheron nesten til vanviddets rand og tilbake et par ganger før det blir fisketur.
Da skal jeg filosefere over felgbytte og dekkomlegging på Kim-Il og forbrede meg mentalt på inspeksjon og prøvekjøring av en Aprilia 1000. Det gjelder å bli skikkelig i kvervuleringsmodus ihvertfall så selgeren må jobbe litt for å bli kvitt den. :knegg
All elektronikk kan leveres GRATIS i hvilken som helst butikk som selger tilsvarende vare så det er bare å levere - idiotene som slenger slikt i veikanten må egentlig være rimelig lavpannede så dem må du bare unnskylde.

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Men nå er de borte og freden råder. Idag har jeg plaget kattepusene til Cheron. Bare for å oppdage at alt av bolter som holder bakdrevet er laget av smør :oh Forehjulet berget jeg men på mandag må jeg til boltebutikken og handle. Felgene er prøvemontert og nå går garantert Bimma over stag hvis hun detter ned fra det tomme intet. Kim-Il ser ut akkurat som en kantkjørt BMW nå :bananas Tror ikke jeg gidder å kødde og vrenge dekk av og på så det lar jeg dekkmann ordne. :\m/:
Nå er det øyeblikkelig Braastad timen. Det skal bli godt.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Takk for besøk...

Skål :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Sender deg bilder når vidunderet er ferdig. Forresten så viste deg seg atter igjen at jeg ikke kan forlate polltistasjonen uten at HG finner på no tull. I all sin visdom prøvde hun å flytte Kim - Il for å få inn mopedbilen sin i garasjen. Det gikk dårlig så Kim - Il gikk på snørra igjen :-k Hva hun tenkte på kunne hun ikke forklare men hun oppdaget at det går ikke an å trille en MC som står på¨2 garasjejekker og med fronten hengende i lastestropper fra taket :oh Nå har hun fått ordre fra beskjed om ikke å nærme seg garasjen før hun har fått tillatelse \:D/ Ellers blir det :orefk å få.
Men jeg fikk 3 fine torsker i går kveld som krøllet seg fint i stekepanna og smakte helt fortreffelig. Det var dagens lyspunkt. :bananas

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:.
Men jeg fikk 3 fine torsker i går kveld som krøllet seg fint i stekepanna og smakte helt fortreffelig. Det var dagens lyspunkt. :bananas
Det er godt det ikke er så mye som skal til for å glede Pollti. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar