Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Du er ferdig med det hvite helvete når du har måkt, men gresset gror jo opp igjen! Jeg vurderer sterkt å asfaltere hagen, og male asfalten grønn. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

GT 250 R er vidersolgt allerede så nå er det bare å hente den og viderelevere til ny eier. Kawa 250en , den var jammen i meg lett å selge gitt. Satt i sofaen og tenkte på når den burde averteres og vips så var det en eldre herremann med 60 års krise på døra og ville ha den. Nå lurer jeg litt på å selge Cagge også, den vil bli etterfulgt av noe skikkelig ukurante greier hvis hjertet klarer belastningen med å se den forsvinne ut innkjørselen. Problemet blir jo å finne noe som er ukurant og mølete nok :scratch Ligger i forhandlinger om en gammel haug som trenger et nytt hjem.

Brukeravatar
hansraymond
Innlegg: 628
Registrert: 04 nov 2008, 09:29
Motorsykkelen din: 88-HD 66-BSA 85-VF1000 84-vf750s
Sted: Skedsmokorset
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av hansraymond »

Pollti skrev:GT 250 R er vidersolgt allerede så nå er det bare å hente den og viderelevere til ny eier. Kawa 250en , den var jammen i meg lett å selge gitt. Satt i sofaen og tenkte på når den burde averteres og vips så var det en eldre herremann med 60 års krise på døra og ville ha den. Nå lurer jeg litt på å selge Cagge også, den vil bli etterfulgt av noe skikkelig ukurante greier hvis hjertet klarer belastningen med å se den forsvinne ut innkjørselen. Problemet blir jo å finne noe som er ukurant og mølete nok :scratch Ligger i forhandlinger om en gammel haug som trenger et nytt hjem.
Masser av mølete og ukurant i Kina og italia, !! :lol du finner garantert noe som passer ditt hjerte.. ;e
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ditt lille kommodehode ! De lager nemlig ikke møl i Italia :orefk Men Kina er så full av det at det ikke er sant :oh Var involvert i noe containerkran greier fra Kina til Tyrkia i vinter. Ikke for lenge siden så datt kranene i bakken med et drønn. Materialtester viste svikt i vitale deler og nå springer det kinamenn rundt der og bytter ut alt av bolter med tysk utstyr. Det blir nok bra det :bananas Jeg er nesten sikker på at når de tar neste prøveløft så bøyer utliggeren seg :knegg I Odessa har de brukt over 1 år på å kommisjonere kranene sine uten å få papirer på de. Ånkli morsomt helt sikkert :\m/: jeg er så glad for at min jobb bare er å løfte de fra skuta og inn på skinnene de skal kjøre på \:D/
Det gøyeste jeg har sett er en 5 000 tons kran i Korea kjøpt fra Tyskland. Det ble jukset så fælt ved monteringen at tyskerene reiste hjem. Masse TV kameraer og greier når de skulle løfte et marineskip på 3500 tonn. Krana datt rett ned og en haug med mennesker drept. Det var ikke noe TV innslag på nyhetene den dagen om dette for å si det sånn.

Brukeravatar
hansraymond
Innlegg: 628
Registrert: 04 nov 2008, 09:29
Motorsykkelen din: 88-HD 66-BSA 85-VF1000 84-vf750s
Sted: Skedsmokorset
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av hansraymond »

Nehei ikke noe Møl i Italia altså? vel vel da skal jeg ikke fortelle historia om en Lancia kompisen min hadde, den hadde mildt sagt en "del " feil og vi måtte slepe dritten tilbake til selgeren og true med balltre før han fikk penga sine tilbake,., makan til svindler.. "seriøs" forhandler av bruktbiler my ass.. :bl3
Kompisen fikk penga sine og etter noen uker fant han en Volvo Amazon!! gammal haug, :eh men den var i det minste "Naf testa". jo jo funka en stund den,
inntil bremsene sa takk for seg i nedoverbakkene fra Voss mot Bergen.. ](*,) :eh :sk? :8-[ Det ble til å gire seg ned i fart hjemover! Og Planlegge kryssene meget grundig! :lol
Og på turen datt eksosen av,, og der ligger den vel fortsatt for alt jeg vet?? ](*,)
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Tempo
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå gjelder det å vedlikeholde italienske biler på en forsvarlig måte vet du. Jeg har reparert rustskader på en Alfasud Tii med hønsenetting og sement. Den var dønn strøken etter det helt til den nye eieren kjørte på humplete vei :knegg Når det gjelder bremser og Volvo så har Kabul Kareten vibratorbremser, men bortsett fra det er den nesten strøken :scratch En får et uklart syn på omgivelsene ihvertfall. Men nytten av bremser er sterkt oppskrytt mener jeg. :janikk

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Det slumper til inniblandt, at man må bruke bremsene. Så jeg har dem i "kjekt å ha"-kategorien.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ha ha ! Det syntes ikke min amerikanske venn Ian. Vi hadde total bremsesvikt på haiwayen i 200 km/t og da vi endelig stod stille kom det tørt fra førersetet : Brakes are overated ! Det pussige er jo at vi kjørte flere hundre kilometer etter det uten antydning til å ha bremser og uten å ha uhell. Det var med en Audi A& såklart. En skikkelig møkkabil skjønte jeg i fjor. Sånn er det når hjernecella går sakte rundt. :8-[

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå lurer jeg fælt på hvorfor biler og motorsykkeler aldri blir knabba når disse gale amerikanere slenger dyre kjøretøy fra seg der hvor det måtte passe. Og noe annet jeg lurer på er hvorfor cowboyer ikke går på do ? Jeg har til dags dato ikke sett en cowboy film hvor noen går på do eller en film hvor en bil med nøkkel i tenninga blir knabbet ! Ånkli rart. En har tid til å lure på mye rart når en kjører Honda og Husquarna gitt. :-k

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Globe »

Ja du...det er masse å lure på...Hva gjelder dette med cowboyer viser historien at de fleste av disse hadde nødvendig utstyr med seg. En typisk cowboypakket hest, hadde dette hengende som en del av "grunnutrustningen":

BildeBilde

Ringen ble vel lagt over et eller annet høl i bakken tenker jeg....og eget papir har man jo alltid med seg ;e

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Kanskje de tørka seg i rumpa med hestehalen ? :dontknow

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

De hadde ofte helskjegg....
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Globe »

Intruder skrev:De hadde ofte helskjegg....
Tørka hverandre mener du? :-k uuucchhh.....i sånn Brokeback Mountain ånd! :oh

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Dexter »

Globe skrev:
Intruder skrev:De hadde ofte helskjegg....
Tørka hverandre mener du? :-k uuucchhh.....i sånn Brokeback Mountain ånd! :oh
Den filmen så jeg aldri ferdig... :-#
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar