MH434 skrev:Mulig det, men effekt er ikke alt.... Mellomregisteret i gixxer'n din er vel vell så bra som på min tenker jeg...Tomgsx-r skrev:MH434 skrev:Tja, kan vel si så mye som at jeg har fått et ekstremt godt eksemplar fra kawasaki
Sprekeste "orginal" sykkelen han hadde kjørt
192.3rwhp
Har dessverre ingen bevis på kjøringen annet enn en effektkurve, men den viser ingen tall så er ikke mye å lesa av annet at kurva er veldig bra
Måtte ha montert turbo for og komme opp i slik effekt på min
MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
- Tomgsx-r
- Innlegg: 249
- Registrert: 26 mar 2013, 07:45
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
- Sted: Rogaland
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Hei igjen,
Har vært lite aktiv på nett i det siste, ferie og endel sykkelkjøring
Bestilt meg Stomp Grip til tanken for å forhindre riper og en for mye mer grep til beina innat tanken :-)
Skal poste bilde når jeg får satt det på
Har vært lite aktiv på nett i det siste, ferie og endel sykkelkjøring
Bestilt meg Stomp Grip til tanken for å forhindre riper og en for mye mer grep til beina innat tanken :-)
Skal poste bilde når jeg får satt det på
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Ja begynt å lure på hvor du har blitt av! Godt å høre det er fart i deg enda :-) nettopp fått montert litt selv på tank og over hugger bak.
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Måtte bare bestille nå, orket ikke mer av å polere bort småriper...
http://www.stompdesign.com/collections/street" onclick="window.open(this.href);return false;
Har også fått nye drev til sykkelen, den er jo så sinnsykt høyt gira på 1.2.3 gir så bestilte -1f og +2b
Skal montere bare jeg får tak i en muttertrekker som er sprek nok
Alt går bra med deg og BMW'n? :-)
http://www.stompdesign.com/collections/street" onclick="window.open(this.href);return false;
Har også fått nye drev til sykkelen, den er jo så sinnsykt høyt gira på 1.2.3 gir så bestilte -1f og +2b
Skal montere bare jeg får tak i en muttertrekker som er sprek nok
Alt går bra med deg og BMW'n? :-)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Fått testet på bane Lordshaft?
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Ja jeg gikk ikke for stormgrip, jeg ga med på sånn enkel folie, men det fungerer veldig bra på grep, merkelig nok
Hvor mye vil den drevingen utgjør da?
Ja alt går bra her, både med meg og gliset
Jeg har ikke fått testet den på bane enda, men det blir! Å da skal det taes mye bilder
Hvor mye vil den drevingen utgjør da?
Ja alt går bra her, både med meg og gliset
Jeg har ikke fått testet den på bane enda, men det blir! Å da skal det taes mye bilder
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Tenkte på folie selv, men valgte Stomp, begge funker sikkert fint...håper jeg :[-o<
Det skal gi en god del mer driv ut krappe svinger, nå gjør den jo 190 på 2.gir og da er du et stykke unna makseffekten hvis du kommer ut av en sving i 60kmt
Ja du får ta bilder, jeg har ikke fått tatt noe særlig siden jeg var alene
Det skal gi en god del mer driv ut krappe svinger, nå gjør den jo 190 på 2.gir og da er du et stykke unna makseffekten hvis du kommer ut av en sving i 60kmt
Ja du får ta bilder, jeg har ikke fått tatt noe særlig siden jeg var alene
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Da var nytt kjede/drev satt på!
Drevet litt ned pga alt for høyt 1.2.3 gir
DID ERV3 kjede og Renthal drev.
Har også satt på nye Michelin Power Cup
Drevet litt ned pga alt for høyt 1.2.3 gir
DID ERV3 kjede og Renthal drev.
Har også satt på nye Michelin Power Cup
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Ny Banedag på Rudskogen idag!
Fint vær og masse hyggelige folk... :-)
De nye Power Cup dekka mine sitter noe helt sykt!
Virkelig gøy og kjøre idag
Fint vær og masse hyggelige folk... :-)
De nye Power Cup dekka mine sitter noe helt sykt!
Virkelig gøy og kjøre idag
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Dæven det siste bildet der så bare veldig bra ut!
Er så hissig look på de syklene
Kan jeg tolke det slik at du er mer fornøyd med disse cup dekkene enn de du hadde tidligere?
Er så hissig look på de syklene
Kan jeg tolke det slik at du er mer fornøyd med disse cup dekkene enn de du hadde tidligere?
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Jo takk :-)
Ikke hver dag en får plass i teltet til roadracing gutta
Nå det gjelder dekka så har jeg ikke fått testa de skikkelig på gata enda, men på bane var de helt suverene!!
Fremhjulet hadde sykt god følelse og bakdekket satt som f... ut av kurve 2 med fullt nedlegg og pådriv
Så horn i panna får du med de dekka
En annen fordel kontra gatedekk er at de er mer tilgivelige for førerfeil, fikk ikke et eneste tilbud med power cup dekka, mens med supersport dekka hadde jeg fler episoder som dekket skled
Skal si ifra åssen de fungerer på gata etter noen mil
Ikke hver dag en får plass i teltet til roadracing gutta
Nå det gjelder dekka så har jeg ikke fått testa de skikkelig på gata enda, men på bane var de helt suverene!!
Fremhjulet hadde sykt god følelse og bakdekket satt som f... ut av kurve 2 med fullt nedlegg og pådriv
Så horn i panna får du med de dekka
En annen fordel kontra gatedekk er at de er mer tilgivelige for førerfeil, fikk ikke et eneste tilbud med power cup dekka, mens med supersport dekka hadde jeg fler episoder som dekket skled
Skal si ifra åssen de fungerer på gata etter noen mil
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Da har jeg fått satt på Stomp Grip på tanken..
Ser helt greit ut og beina sitter klistret til tanken
Beskytter jo selvsagt også tanken
Ser helt greit ut og beina sitter klistret til tanken
Beskytter jo selvsagt også tanken
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
- Tomgsx-r
- Innlegg: 249
- Registrert: 26 mar 2013, 07:45
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
- Sted: Rogaland
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Det ble bra med Stomp Grip :-)
Det du nevnte i en annen tråd ang frakobling av servomotoren i eksosen, for og få spjeldet åpent. Hvordan går jeg frem på min? Vil Ikke og ødelegge bloggen din, så du kan svare på PM om du vil
Det du nevnte i en annen tråd ang frakobling av servomotoren i eksosen, for og få spjeldet åpent. Hvordan går jeg frem på min? Vil Ikke og ødelegge bloggen din, så du kan svare på PM om du vil
- Moby
- Innlegg: 330
- Registrert: 27 jul 2012, 00:18
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
- Sted: Akershus
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
MH434 skrev:Ny Banedag på Rudskogen idag!
Fint vær og masse hyggelige folk... :-)
De nye Power Cup dekka mine sitter noe helt sykt!
Virkelig gøy og kjøre idag
Rudskogen ja, nice. Har du vært på banedagene til SeniorMC?
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers
Re: MH434 - 2013 Kawasaki ZX10R
Takk!Tomgsx-r skrev:Det ble bra med Stomp Grip :-)
Det du nevnte i en annen tråd ang frakobling av servomotoren i eksosen, for og få spjeldet åpent. Hvordan går jeg frem på min? Vil Ikke og ødelegge bloggen din, så du kan svare på PM om du vil
Den sitter vel i catalysatoren, veit ikke åssen det ser ut på zuki'n, men du fjerner bare kablene som går fra servo motoren til cat'n.
Jeg har fjernet cat'n på min og det er åpent hele veien;)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!