AVLYST - Sørlandets forumtreff 2010 - AVLYST

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar

Hvilken helg passer best?

Avstemmingen ble avsluttet den 11 mar 2010, 23:44

Fredag 6. til søndag 8. august
5
63%
Fredag 13. til søndag 15. august
3
38%
 
Stemmer totalt: 8

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010

Legg inn av Godtvoksen »

Sørlandets forumtreff - 2010

Du har vel ikke glemt dette supre tilbudet:

fredag 6 - søndag 8. august
Kun kr. 1395,- pr.person


Bilde


Prisen inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis.

PROGRAM

Fredag.

kl 16.00 - 19.00 Innsjekking i et av disse Sørlandshusene:

[album]265[/album]

20.00 - > Skalldyraften på brygga utenfor et av husene (bli kjent)

Lørdag
07.00 - 10.00 Frokost
11.00 - 16.00 MC- tur i nærområdet m/ innlagt stopp for lunch
17.00 - 19.00 Seminar
20.00 - 22.00 2-retters middag i restauranten på bryggekanten (Møll & Nilsen)

[album]270[/album]

22.00 - > Bryggedans ol.

Søndag
08.00 - 11.00 Frokost
12.00 Hjemreise

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg tror vi får sette fristen for bindende påmelding til 1. mai. Er det noen av de som har sagt seg interessert
som trenger lengre tid på å bestemme seg?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38116
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Sørlandets forumtreff 2010

Legg inn av AJ »

Jeg er interessert, ja! Fru AJ (Bakpå her på forumet... :knegg ) påmeldes herved også :-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Sørlandets forumtreff 2010

Legg inn av Globe »

Jeg er redd jeg trenger litt mer tid. Det er en lang kjøretur, og jeg må være helt sikker på at dette ikke kolliderer med ferieplaner; og det faktum at jeg har 45 års dag den 6. august gjør fravær fra familien litt vanskeligere. Skjønner at du må ha bekreftelse så snart som mulig, men håper du kan ha meg som en eventuell "påhopper"?

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010

Legg inn av Godtvoksen »

AJ skrev:Jeg er interessert, ja! Fru AJ (Bakpå her på forumet... :knegg ) påmeldes herved også :-)
Det blir hyggelig og treffes. Da er vi fire (kona og meg) påmeldte. Når påmeldingsfristen er ute, vil jeg komme tilbake med opplysninger omkring betaling mv.
Globe skrev:Jeg er redd jeg trenger litt mer tid. Det er en lang kjøretur, og jeg må være helt sikker på at dette ikke kolliderer med ferieplaner; og det faktum at jeg har 45 års dag den 6. august gjør fravær fra familien litt vanskeligere. Skjønner at du må ha bekreftelse så snart som mulig, men håper du kan ha meg som en eventuell "påhopper"?
Selvsagt - vi ser jo frem til å feire bursdagen din.... ;e

Grunnen til at jeg må ha antallet nå - er jo ganske enkelt for å se om vi blir mange nok...:-)

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Sørlandets forumtreff 2010

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev: Grunnen til at jeg må ha antallet nå - er jo ganske enkelt for å se om vi blir mange nok...:-)
Skjønner :thumleft Da tror jeg det er best at du ikke regner med meg, slik at det ikke er jeg som blir en del av "akkurat mange nok". Du får plassere meg på "restlageret" ;e

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:
Skjønner :thumleft Da tror jeg det er best at du ikke regner med meg, slik at det ikke er jeg som blir en del av "akkurat mange nok". Du får plassere meg på "restlageret" ;e
Det er notert. Så langt er vi da 4 påmeldte + en på restlaget. Det er akkurat mange nok til at treffstedet står i fare for og endres fra Farsundsresort til GV-huset i Kvinesdal... ;e

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Onsløv »

En til på restlaget, muligens med frue her..., dessverre. (Dvs, dessverre at jeg må havne på reservelaget)
Prisen, er det pr natt eller for begge netter?
Jeg har blitt invitert på en annen "stor happening" som generelt sett er "once in a lifetime" selv om noen av forskjellige grunner får den flere ganger. :8-[

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Godtvoksen »

Onsløv skrev:En til på restlaget, muligens med frue her..., dessverre. (Dvs, dessverre at jeg må havne på reservelaget)
Prisen, er det pr natt eller for begge netter?
Jeg har blitt invitert på en annen "stor happening" som generelt sett er "once in a lifetime" selv om noen av forskjellige grunner får den flere ganger. :8-[
Notert, da er vi fortsatt 4 påmeldte og 2 på restlaget. Prisen (kr. 1395,- pr. person) inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis - billigere får vi det nok aldri.

Da vi i utgangspunktet var en gruppe med mulig 13 interesserte og den nå er redusert til åtte, så ser det ut som det går mot avlysning av dette kjempetilbudet - vi må nok minst være 10. Jeg hadde tippet i utgangspunktet at vi havnet på et sted mellom 15-20 stk, og forespeilet Fasundresort på det antallet. :-k

Brukeravatar
Knut Morten
Innlegg: 288
Registrert: 26 des 2009, 17:19
Motorsykkelen din: CBF 1000 F - 09
Sted: Grytefeltet, Stokke, Vestfold

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Knut Morten »

Godtvoksen skrev:
Onsløv skrev:En til på restlaget, muligens med frue her..., dessverre. (Dvs, dessverre at jeg må havne på reservelaget)
Prisen, er det pr natt eller for begge netter?
Jeg har blitt invitert på en annen "stor happening" som generelt sett er "once in a lifetime" selv om noen av forskjellige grunner får den flere ganger. :8-[
Notert, da er vi fortsatt 4 påmeldte og 2 på restlaget. Prisen (kr. 1395,- pr. person) inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis - billigere får vi det nok aldri.

Da vi i utgangspunktet var en gruppe med mulig 13 interesserte og den nå er redusert til åtte, så ser det ut som det går mot avlysning av dette kjempetilbudet - vi må nok minst være 10. Jeg hadde tippet i utgangspunktet at vi havnet på et sted mellom 15-20 stk, og forespeilet Fasundresort på det antallet. :-k

Problemet for oss (meg og Evike) er så enkelt som at vi ikke vet om vi har kommet hjem til Norge i tide til å bli med. ( Se egen trå)

Men lykke til.
Ut på tur - aldri sur

NAF MC Vestfold
http://www.nafmc.com
http://nmcu.org
[url]http:www.Milvetmc.no[/url]
VF 1000 -84
XJ 900 -98
CBF 1000F - 09

Kjørt i 2014 ca 17000

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Dexter »

Jeg er nå med enda jeg...
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Godtvoksen »

Dexter skrev:Jeg er nå med enda jeg...
Notert, da er vi 6 påmeldte og 3-4 på restlaget, klarer vi å bli over 10 påmeldte før 1. mai? :bananas

Godtvoksen

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Godtvoksen »

I morgen er det 1.mai - vi mangler kun fire påmeldinger... ;e


Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Sørlandets forumtreff 2010 - påmeldingfrist 1. mai

Legg inn av Dexter »

Ser ut som turen går til Kvinesdal :knegg

Bare ha klar den fine grillen din så blir det topp likevel :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar