KjellV sin logg. Sesongstart?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

Får vel laste opp noen bilder fra Trollstigen også. Jeg traff en hyggelig kar på Bjorli med 3 uker gammelt førerkort og Kawa ZX6. Vi slo følge nedover Romsdalen og opp til Trollstigplatået. Jeg benyttet sjansen på benken her på foran kafebygget å promotere forumet for ham. Håper han dukker opp :-)
Legger inn et bilde av meg selv også da. Lillesøster sendte det til meg, tatt ved avreise fra Koppang i dag formiddag.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av Flanker »

Flotte bilder! Lysten til å kjøre Trollstigen blir ikke akkurat mindre av dette...

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: kjellv sin logg

Legg inn av mortenolb »

Misunnelig! Skulle ønske jeg hadde økonomi og fri fra jobb til å ta en sånn tur igjen i år, men får nok klare å holde ut til neste sesong. :sorry

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

Koster ikke allverden da. En bensintank i døgnet og 4-500 for ei hytte å sove i. Klart det ble dyrt for deg med verkstedutgifter og hotell. Tror ikke jeg har brukt mer enn et par tusen i helga til tur. Grensehandel holder jeg utenfor regnestykket.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23139
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av Bjerknez »

Jeg og Cutless var nettopp på en tur til Ørebro og etter en opptelling når jeg kom hjem så hadde jeg brukt til sammen 1.289,- kroner totalt og da har jeg tatt med hytteleien. Da kjøpte vi i tillegg en del pils (som vi sikkert kunne spart inn en 50-lapp på :lol )

Kunne jeg fått turen billigere? Jada, så absolutt. Jeg har en lavvo som jeg kunen tatt med og da hadde vi spart 695,- på hytten. :thumleft

Som kjellv sier så blir det jo dyrt når man beregner hotell og i ditt tillfelle verksteudgifter så blir det sabla dyrt ja. Vi var jo også ute på byen i Molde og det er jo heller ikke gratis. Normalt så slipper man jo unna både hotell, verkstedutgifter og dyre byturer og da blir prisen en annen :thumleft

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

Bjerknez skrev: Da kjøpte vi i tillegg en del pils (som vi sikkert kunne spart inn en 50-lapp på :lol )
Ja du trengte jo ikke å kjøpe øl når du hadde med konjakk :lol

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23139
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av Bjerknez »

kjellv skrev:
Bjerknez skrev: Da kjøpte vi i tillegg en del pils (som vi sikkert kunne spart inn en 50-lapp på :lol )
Ja du trengte jo ikke å kjøpe øl når du hadde med konjakk :lol
Sant nok, men konjakken var jo ikke gratis den heller. Nesten 600 spenn takk :mk :-)å

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: kjellv sin logg

Legg inn av mortenolb »

kjellv skrev:Koster ikke allverden da. En bensintank i døgnet og 4-500 for ei hytte å sove i. Klart det ble dyrt for deg med verkstedutgifter og hotell. Tror ikke jeg har brukt mer enn et par tusen i helga til tur. Grensehandel holder jeg utenfor regnestykket.
Er klar over det, greia er at jeg driver og skal flytte, og allerede der er jeg på mastercardet :P

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

mortenolb skrev:
kjellv skrev:Koster ikke allverden da. En bensintank i døgnet og 4-500 for ei hytte å sove i. Klart det ble dyrt for deg med verkstedutgifter og hotell. Tror ikke jeg har brukt mer enn et par tusen i helga til tur. Grensehandel holder jeg utenfor regnestykket.
Er klar over det, greia er at jeg driver og skal flytte, og allerede der er jeg på mastercardet :P
Ojoj...da kan det være greit å finne bremsene litt ja, så du slipper å selge biken for å betale masterrenter... :-k

Flytte? Langt?

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: kjellv sin logg

Legg inn av mortenolb »

Ikke så langt. Tønsberg. Hovedsaklig ut av gutterommet :p men jau, sykkelen blir. Bilen selges før sykkel :p

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

Da er sesongen offisielt startet for min del. "se oss" aksjon med NMCU i Molde i dag. Bilde

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

Aksjonen flyttet til sentrum, foran Molde rådhus Bilde

Brukeravatar
Tobben84
Innlegg: 754
Registrert: 04 feb 2014, 13:01
Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
Sted: Stavanger

Re: kjellv sin logg

Legg inn av Tobben84 »

Godt vær ser det ut til å være også :thumleft

Bra med disse se oss aksjonene, men de der gutta med Goldwing trenger vel ikke det. Hvis du ikke ser de to så må du enten være flaggermus eller dø :lol

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6972
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: kjellv sin logg

Legg inn av kjellv »

Fantastisk vær ja, men ikke mer enn 1 plussgrad i dag tidlig når jeg kjørte hjemmefra. Goldwingkara hadde kjørt lengst i dag, men det var nok ikke noe problem for dem. Goldwing har vel vedfyring ombord også de har jeg hørt.

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: kjellv sin logg

Legg inn av MLeikarnes »

Hadde jeg hatt tid, så skulle jeg kommet å hilst på! Regner med dere er ferdige nå?
Var 4 minusgrader her når jeg sto opp... Så det ble traktorskruing istedenfor mckjøring idag...
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Svar