Utplassering

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Utplassering

Legg inn av Intruder »

Globe skrev:
JK95 skrev:Da ble det jaggu to uker hos Triumph og Yamaha-forhandler Ride A/S i Trondheim. :\m/: Kan nesten ikke vente på at uke 5 skal komme :prop:
Grattis med plass :thumleft I og med at du skal være ved Ride A/S her i Trondheim regner jeg med at du blir å skru masse på Triumph og polere og "shine" mye på Yamaha :knegg

Lykke til! :prf
Slutter meg helt og holdent til Globes visjoner for dine gjøremål fremover..!
Globe har for øvrig ligget lavt i terrenget den ssenere tid... :prf
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Utplassering

Legg inn av Svein2 »

Intruder skrev:Globe har for øvrig ligget lavt i terrenget den ssenere tid... :prf
Det er nok andre stand han har løggi. :knegg

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Utplassering

Legg inn av ArcticTiger »

Globe skrev:
JK95 skrev:Da ble det jaggu to uker hos Triumph og Yamaha-forhandler Ride A/S i Trondheim. :\m/: Kan nesten ikke vente på at uke 5 skal komme :prop:
Grattis med plass :thumleft I og med at du skal være ved Ride A/S her i Trondheim regner jeg med at du blir å skru masse på Triumph og polere og "shine" mye på Yamaha :knegg

Lykke til! :prf
:thumleft Grrattlere med Praksisplassen hos Ride! Dette blir spennende, og kanskje inngangsporten til din Yrkeskarriere!
Triumph-skruingen blir nok å bestå i å montere speed-parts for å ytterligere forfine, fintune og bringe fram det ytterste Villdyret i de fantastisk hærrlige Triple-motorene med den silkemyke motorkarakteristikken og det Brede effekt- og dreiemoment-registeret som gir endeløst med Seam-less Power :knegg :thumleft
Hos "de andre" er det ikke stort å hente, så der er det ikke annet å gjøre, enn å gnukke litt på lakken, sånn for syns skyld :vs

Lykke til :thumleft

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Utplassering

Legg inn av Globe »

Svein2 skrev:
Intruder skrev:Globe har for øvrig ligget lavt i terrenget den ssenere tid... :prf
Det er nok andre stand han har løggi. :knegg

Av og til kan terrenget vokse en over hodet, slik at man ikke makter å synes selv i fullt oppreist stilling ;e

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Utplassering

Legg inn av JK95 »

Jeg går ut ifra at dere ikke er heeelt enige om hva som er den beste motorsykkelen av Triumph og Yamaha :lol

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Utplassering

Legg inn av Globe »

ååhhh.joda....jeg er HELT enig ..med meg selv...på nettopp det. :knegg Og det fine er jo at du nå får erfare dette...du også! :)

Du vil komme til å lære deg mer om begepet SPILL-OLJE. Det er kombinasjonen av det fysiske du ser og svaret du får fra en Triumpheier når du påpeker oljeflekken under sykkelen hans/hennes. Svar: Den oljedammen der...SPILLER ingen rolle! :)

Lykke til med utplasseringen...regner med og forstår at du gleder det STORT ja! :)

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Utplassering

Legg inn av ojda »

Globe skrev:ååhhh.joda....jeg er HELT enig ..med meg selv...på nettopp det. :knegg Og det fine er jo at du nå får erfare dette...du også! :)

Du vil komme til å lære deg mer om begepet SPILL-OLJE. Det er kombinasjonen av det fysiske du ser og svaret du får fra en Triumpheier når du påpeker oljeflekken under sykkelen hans/hennes. Svar: Den oljedammen der...SPILLER ingen rolle! :)

Lykke til med utplasseringen...regner med og forstår at du gleder det STORT ja! :)

Jeg sier eder. "Tilgi han venner, for han vet ikke bedre".
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Utplassering

Legg inn av Globe »

...eller som A.Øverland skrev denne "frasen" i diktet: "Du må ikke sove"

"Tilgi dem ikke; de vet hva de gjør" :knegg

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Utplassering

Legg inn av ojda »

Se der ja, der våknet han igjen. :lol
Ingenting er som en lett omskrivning, med situasjonstillpassning. :skriver
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Utplassering

Legg inn av Intruder »

"Back to basic"....vi får ikke legge altfor store steiner til byrden for dem som har nok å bære fra før...Ikke bringe
en sånn Per Borten-tragedie inn i soga... :skriver

Og...vi vil ha referat fra hver dag du praktiserer,om du får det til.. :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Utplassering

Legg inn av JK95 »

Kan uansett si at jeg gleder meg noe så hinnsides :\m/:

Åsså legger jeg til sånn på siden at hva lettmc gjelder, som er foreløpig eneste lovlige mc for meg, holder jeg en knapp på Yamaha's YZF-R 125, mens når det blir tid for tung mc er Triumph's Street Triple R helt konge :\m/: :prop:

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Utplassering

Legg inn av ArcticTiger »

:vs :thumleft Du høres ut som en sunn, fornuftig ungdom JK95 :knegg

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Utplassering

Legg inn av Duville »

JK95 skrev:Kan uansett si at jeg gleder meg noe så hinnsides :\m/:

Åsså legger jeg til sånn på siden at hva lettmc gjelder, som er foreløpig eneste lovlige mc for meg, holder jeg en knapp på Yamaha's YZF-R 125, mens når det blir tid for tung mc er Triumph's Street Triple R helt konge :\m/: :prop:
Du blir nok voksen du også, men det tar nok litt tid med slike holdninger, stakkar :scratch

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Utplassering

Legg inn av ArcticTiger »

Duville skrev:
JK95 skrev:Kan uansett si at jeg gleder meg noe så hinnsides :\m/:

Åsså legger jeg til sånn på siden at hva lettmc gjelder, som er foreløpig eneste lovlige mc for meg, holder jeg en knapp på Yamaha's YZF-R 125, mens når det blir tid for tung mc er Triumph's Street Triple R helt konge :\m/: :prop:
Du blir nok voksen du også, men det tar nok litt tid med slike holdninger, stakkar :scratch
:vs Inne på noe viktig der Duville :thumleft , med sånne holdninger som JK95 har så holder man seg ung lenge :D :yahoo :hallo . Å bli voksen er det ingen hast med :knegg :knegg , det tvinger seg fort nok fram.....

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Utplassering

Legg inn av Duville »

ArcticTiger skrev:
Duville skrev:
JK95 skrev:Kan uansett si at jeg gleder meg noe så hinnsides :\m/:

Åsså legger jeg til sånn på siden at hva lettmc gjelder, som er foreløpig eneste lovlige mc for meg, holder jeg en knapp på Yamaha's YZF-R 125, mens når det blir tid for tung mc er Triumph's Street Triple R helt konge :\m/: :prop:
Du blir nok voksen du også, men det tar nok litt tid med slike holdninger, stakkar :scratch
:vs Inne på noe viktig der Duville :thumleft , med sånne holdninger som JK95 har så holder man seg ung lenge :D :yahoo :hallo . Å bli voksen er det ingen hast med :knegg :knegg , det tvinger seg fort nok fram.....

blæ blæ :orefk :lol

Svar