Til Gammelgutt...

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
Godtvoksen

Til Gammelgutt...

Legg inn av Godtvoksen »

Kjære Gammelgutt,

Jeg vil med dette sterkt beklage at du som en svært aktiv MC fører og forumist har valgt å forlate forumfellesskapet. Du var en kar jeg satte stor pris på, og det var alltid spennende å lese om dine lange fine MC-turer. Lengre en de aller fleste av oss kjører. Også i din alder da gitt... :=D> Du er også en kar som virkelig byr på seg selv, langt utover det som er vanlig. Det er også en egenskap og personlighet som jeg setter umåtelig stor pris på. Du viser hvem du er, ikke en med alltid "de politisk korrekte meninger" men en kar med stor integritet og som ikke er redd for " å tale Roma midt i mot".

Jeg håper du med litt tid får bearbeidet det som trolig har frustrert deg så mye at du nå valgte å slette din konto, og at du snart er tilbake. Vi er en fin gjeng her på mcsiden.no og du hører definitivt med i klubben, jeg liker ikke å se den "tomme stolen" etter deg. Jeg håper flere kan skrive under på denne oppfordringen

Med vennlig hilsen
Godtvoksen

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av OleB »

Skriver jeg under på :thumleft
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Intruder »

:thumleft Selv har jeg truffet Gammelgutt bare en gang,han var innom MChuset Nydal og ringte meg privat så vi traff hverandre på et
utested i Brumunddal.Han var lett å komme i kontakt med,og han var veldig interessert i å fortelle om kostholdets viktighet for hvordan
vi kunne ha det i hverdagen. :vs
Artig å høre ham berette fra sine turer,fikk inntrykk av at han liksom en jojo for over store avstander !!
Hvem vet,kanskje dukker han plutselig opp igjen blant oss.. :mc1
Sist redigert av Intruder den 27 okt 2011, 15:46, redigert 1 gang totalt.
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Duville »

Uten å vite hva som ligger bak dette så fra mitt ståsted så er jeg veldig enig i det GV sier. Det er imponerende de turene du legget ut på og de "bravader" du legger opp til tidvis.

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Svein2 »

Stiller meg bak trådstarter å syns det er synd det som har skjedd.
Traff deg ett par ganger og kommer til å savne innleggene og bilder
fra dine turer. Ikke mange her som kjører så mye som deg.
Du har en "lun" humor i historiene dine og til og med "oppsigelsen"
var ikke til å misforstå.
Lykke til videre Gammelgutt og håper vi møtes innpå Finnskogen en plass. :vs

Brukeravatar
Sprint
Innlegg: 566
Registrert: 10 sep 2010, 16:23
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Sted: Karmøy

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Sprint »

Enig med trådstarter og kommer til å savne Gammelgutt sine innlegg,me får håpa på at han kommer tilbake :D
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Baron von Waffel »

Slutter meg til de øvrige talere. Gammelgutt, du er hjertelig velkommen tilbake når som helst.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av jhn »

Joda, Gammelgutt har mye å bidra med, men denne "AJ"tråden kunne han med fordel ha spart sæ.
Hvis han har noe uoppgjort med noen, så burde han ta det opp med denne personen direkte, og ikke drive å dumpe drittbilder på et mc-forum. Tåpelig

Godtvoksen

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Godtvoksen »

jhn skrev:Joda, Gammelgutt har mye å bidra med, men denne "AJ"tråden kunne han med fordel ha spart sæ.
Hvis han har noe uoppgjort med noen, så burde han ta det opp med denne personen direkte, og ikke drive å dumpe drittbilder på et mc-forum. Tåpelig
"AJ" tråden er stengt, så jeg ber deg holde deg til Topic... :offtopic

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av ArcticTiger »

Det er dumt at du meldte deg ut av Mcsiden Gammelgutt. Nå kan du jo ikke fortelle oss hva som forårsaket at du valgte å "argumentere" på en sånn bedriten måte som i den stengte tråden.

Godtvoksen

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Godtvoksen »

Måten Gammelgutt uttrykte sin harme og frustrasjon på kan vel de som vil diskutere det, starte en egen tråd på. :vs

Jeg håper folk heller kan fokusere på alt det positive Gammelgutt har bidratt med i dette forumet. Og positive bidrag har Gammelgutt kommet med i fleng. Det er det denne tråden er ment å handle om. Alt annet er :offtopic

mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av mekkern »

Gammelgutt har flatt batteri og ligger nå til lading. :sleepy

Antas fullladet utpå nyåret en gang. :prop:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Globe »

Jeg har selv snakket med Gammelgutt i dag. Han har meldt seg ut av mcsiden, samt andre mer eller midre løse tilknytninger på nett og i organisasjoner.

Han satt pris på omsorgen og at noen ville bry seg om det, men ønsket ikke at noen skulle bry seg med det, eller annen innblanding i hvorfor. Han ville bare melde seg ut, og det var hans eget valg.

Så, etter samtalen med ham i dag, tillater jeg meg å hilse tilbake til dere, så lar vi Gammelgutt styre sin tilknytningsform selv, videre fremover.

Han er en "ener" i brukt tid og dermed kilometer på mc i løpet av en sesong, noe som da også har medført at han har delt mye med oss her på mcsiden, i den tiden han valgte å dele det med oss.

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Baron von Waffel »

mekkern skrev:Gammelgutt har flatt batteri og ligger nå til lading. :sleepy

Antas fullladet utpå nyåret en gang. :prop:
Vel, Mekkern, her tror jeg du gjør som Snekkern og treffer spikern på hodet.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Godtvoksen

Re: Til Gammelgutt...

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:

Så, etter samtalen med ham i dag, tillater jeg meg å hilse tilbake til dere, så lar vi Gammelgutt styre sin tilknytningsform selv, videre fremover.
Det var hyggelig, og svært hyggelig at han satte pris på at folk brydde seg. Og jeg håper vi i denne tråden får se flere en deg Globe + (de andre som støtter oppfordringen) også viser at Gammelgutt vil bli savnet og ønskes velkommen tilbake... :thumleft

Låst