Suzuki GSX 400 1984 mod
- phrode
- Innlegg: 75
- Registrert: 21 okt 2009, 19:59
- Motorsykkelen din: Transalp 650 - Kawasaki ZR7
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Suzuki GSX 400 1984 mod
Har funnet en 84 mod. Suzuki GSX 400 som er nesten strøken og gått 40.000. Prøvekjørte den og den gikk som bare det. Litt små ting her og der med bremser og slitte wire, men ellers helt fin.
7.000.- er vel ingen upris for denne?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9940_n.jpg
7.000.- er vel ingen upris for denne?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9940_n.jpg
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38205
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Sju lapper for en slik er antakelig ingen upris.phrode skrev:Har funnet en 84 mod. Suzuki GSX 400 som er nesten strøken og gått 40.000. Prøvekjørte den og den gikk som bare det. Litt små ting her og der med bremser og slitte wire, men ellers helt fin.
7.000.- er vel ingen upris for denne?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9940_n.jpg
Men så egentlig veldig lite av sykker'n på bildet... Noen detaljbilder kunne gjort seg med tanke vurdering av tilstand.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- phrode
- Innlegg: 75
- Registrert: 21 okt 2009, 19:59
- Motorsykkelen din: Transalp 650 - Kawasaki ZR7
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Tok kun 2 bilder av sykkelen. Dette er det andre.
Ingen skader, tørr og fin, tikker litt og er litt sur. Men etter ca 10 år på en låve og 4 år i en garasje går den litt rustent he he
Prøvd og finne info om denne typen, men lite eller ikke noe her til lands. Sykkelen gikk merkverdig bra. Godt med krutt i den gamle saken.
- phrode
- Innlegg: 75
- Registrert: 21 okt 2009, 19:59
- Motorsykkelen din: Transalp 650 - Kawasaki ZR7
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Tenkte bare ha den som vinterprosjekt og pusset den opp for salg til våren. Burde være kurrant
- phrode
- Innlegg: 75
- Registrert: 21 okt 2009, 19:59
- Motorsykkelen din: Transalp 650 - Kawasaki ZR7
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Nei hvis du har tenkt til å gjør det må du finne noe annet enn denne tror jeg
-
- Innlegg: 7667
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
var det jeg mente...tror det blir mer arbeid på deg enn fortjeneste..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Hjernen
- Innlegg: 802
- Registrert: 14 des 2010, 11:07
- Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
- Sted: Porsgrunn
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Fant disse sidene som omtaler denne modellen;
Historie alle GSX400;
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400E.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Specs;
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... e_1985.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Litt svensk historie;
http://www.mcpoolen.se/mc/info/suzuki/gsx400e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Historie alle GSX400;
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400E.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Specs;
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... e_1985.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Litt svensk historie;
http://www.mcpoolen.se/mc/info/suzuki/gsx400e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis en gjør slik, funker det da tru??
Member of Festus Mc Porsgrunn.
Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen
Member of Festus Mc Porsgrunn.
Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen
- phrode
- Innlegg: 75
- Registrert: 21 okt 2009, 19:59
- Motorsykkelen din: Transalp 650 - Kawasaki ZR7
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Takker for tips. Har får kjørt den en del i dag. Kjempe festlig sak :-)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38205
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Artig å lese om folk som digger "små-kubikkere" som en slik 400 kubikker
Kan skrive under på at det kan være veldig, veldig morsomt med relativt lite kubikk og forholdsvis lav vekt. Motorkarakter og letthåndterligheten gjør slike sykler skikkelig artig å kjøre
Kan skrive under på at det kan være veldig, veldig morsomt med relativt lite kubikk og forholdsvis lav vekt. Motorkarakter og letthåndterligheten gjør slike sykler skikkelig artig å kjøre
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- phrode
- Innlegg: 75
- Registrert: 21 okt 2009, 19:59
- Motorsykkelen din: Transalp 650 - Kawasaki ZR7
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Jeg har aldri hatt noe stort behov for mye kubikk, men elsker moment. Det morsomme med denne lille GSX'n er at den er snart 30 år, ingen ting skjer for 6500 rpm, lett som ei fjær, knall lyd i motor og utrolig god å kjøre. Jeg er jo 1.90 høy så beina passer best på fothvilere bak men he he
Hadde trodd jeg skulle kjede meg fort på den, men man aksepterer fort at man sitter på liten motor og må kjøre deretter.
Hadde trodd jeg skulle kjede meg fort på den, men man aksepterer fort at man sitter på liten motor og må kjøre deretter.
Re: Suzuki GSX 400 1984 mod
Hadde en GSX 400 F (fire sylindre) fra 1986-88. Bare elendighet; ventilene brant seg og det var 16 stykker av dem. For øvrig er jeg glad i "småkubikk" og har nettopp kjøpt meg en GS 500 F. Den er letthåndterlig som bare det men har kun to sylindere og ikke overdreven utrustning som GSX'en. Det kommer ikke helt klart frem av bildet om dette er en to eller firesylindret utgave (tror den tosylindrede het "E" på slutten).