JALMAR Endelig bare Kawasaki i garasjen
Du er sikker på at det ikke er terrenget som egner seg til kabul karet kjøring da?
Det blir som når man skal få terrenget til å passe til kartet og ikke omvendt.
Det blir som når man skal få terrenget til å passe til kartet og ikke omvendt.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
Nei, det er forbeholdt Citroen. Det er ekstrautstyr som blir montert på merkeverksted på 60000-servicen.Pollti skrev:Lurer på om Kebab Kjerrene også har helsveiset oljefilter ?
c")
c")
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Ikke helt enig... Skikkelig helsveisa oljefiltere er det på dissa. Kjører minimum 30000 km før jeg gidder å rote frem vinkelsliperen for å åpne denna boksen......Jalmar skrev:Nei, det er forbeholdt Citroen. Det er ekstrautstyr som blir montert på merkeverksted på 60000-servicen.Pollti skrev:Lurer på om Kebab Kjerrene også har helsveiset oljefilter ?
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
mekkern skrev:og jeg skal Sandefjord-strømstad i morra....kjøre nedover med..toyota corolla. kommer jeg til å dø i alufolie kjærra tro.. nå skal det jo sies at forskjærmene ikke ruster så mye etter jeg har støpt nytt med glassfiber..
Hvis den har ny dør etter et møte med en kabul karet, anbefaler jeg deg å kjøre et stykke unna Vestfold. Da stiger overlevelsesprosenten betraktlig. :[-o<
c")
c")
- hansraymond
- Motorsykkelen din: 88-HD 66-BSA 85-VF1000 84-vf750s, 87 Honda Supermagna
- Kontakt:
njaa Det er en sannhet med modifikasjoner!!! det er faktisk en sil i bånn av bunnpanna avBobla, men det er noe de fleste ikke veit da de fleste ikke har gidda å sett i brukerhåndboka hahahahhaJalmar skrev:Nei, oljefilter er oppskrytt. Det var ikke oljefilter på boblene, og de var da solide nok? Ikke måtte man bytte dørene heller.
Trenger du karosserideler til Corolla, er det bare å ta litt sølvpapir og forme til. Blir mer solid også enn det rispapiret som sitter der originalt.
snakker av erfaring da jeg har hatt en haug av disse bilene, 5 for å være eksakt
ta av ei bunnpanne å se sjøl...litt søl da men...
Hans Raymond
Live to Ride Ride to Live!
Live to Ride Ride to Live!
Forresten så lurer jeg på hvorfor det å sove kalles skjønnhetssøvn ? Selv sover jeg hver natt men ikke blir jeg noe penere av den grunn. Det er det samme stygge trynet jeg ser i speilet hver dag. Av dette så konkluderer jeg med at han dærre prinsen som vekket Tornerose må ha vært ekstremt opprådd for kvinnfolk. Hun må jo ha vært ubeskrivelig schtøgg etter å ha purket og sovet i 100 år.