lasse_hansen skrev:Hornet eller bandit? Er kanskje Suzuki DL1000 V-strom noe å titte på å?? Hva hadde folkene her valgt? Etter en alvors prat med dama, så virker det som ho vil sitte på endel.. Så da er vel gsx 650 x litt feil valg kanskje??
Så ettersom dama blir sittende på ganske ofte, så bør jeg velge sykkel derretter.. Blir også endel turer på sykkelen, men vil i tillegg ha en sykkel som er grei til "landeveis kjøring" med kompiser på sommerkveldene =), de har 600 R sykkel de fleste, så vil ha noe jeg klarer å henge med i gjengen der.. Hvem bør jeg se litt etter da??
Gratulerer med lappen!
Å velge sykkel for første gang er ingen enkel oppgave og man treffer sjelden rett på første forsøk.
Det er heller ikke lett å anbefale sykler til andre og de fleste anbefaler jo (ofte) det de kjører selv .
Skal du kjøre mye med "sjefen" bakpå så er det viktig at vedkommende sitter godt og at det er nok plass.
Jeg mener at TDM'en er en veldig undervurdert sykkel.Den er ikke best på noenting men er god til alt og er det nærmeste en kommer hvis en vil ha både i pose og sekk.Den takler kjøring med passasjer og
bagasje likegodt som meget sportslig kjøring, du skal ikke være redd for at kameratene dine forsvinner i horisonten , det er vel heller føreren det står på.
Jeg har hatt TDM 850 tidligere og har nå en 900 og er meget fornøyd(se der endte jeg opp med å anbefale noe jeg har selv ).
Lykke til med sykkelvalget.
Mvh