Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans!

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Re: Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans

Legg inn av rerell »

Kawasaki skrev: Det er vel ikke så my å lure på,det må bli på tvers på hjulakslingen. Og muligens noe på tverrbolken bak. De har jo stativ som fremhjulet står i også,så dette er nok ikke et problem.

Svensker og nordlendinger :-k :-k :lol
Hehe...

Det fungerar kanske att bara stroppa i mitten, men personligen hade jag uppskattat att kunna stroppa i front och komprimera dämparna en del. Kanske bara gammal vana...

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans

Legg inn av MaxTron »

Forundrer mæ at det er så mange som er SÅ opptatt av dette med MC-henger...
Er det virkelig så mange som driver med motorsport og har behov for å frakte uregistrert sykkel til og fra trening??

For sykkler MED skilt er tenkt for å KJØRES, ikke fraktes på henger!! Trailer queens Pfft :[-(

OG skulle man mot formodning, av uforståelige grunner (som at man foreksempel IKKE kjører Yamaha), få stopp så har man jo NMCU's treffkalender, i den står det jo telefonnummer til hjelpsomme motorsyklister fra hele landet som er villige til å hjelpe til med både berging, skruing og til og med overnatting vist det skulle bli nødvendig. Og vist DET mot formodning ikke skulle finnes en sånn hjelper i nærheten, så har vel de fleste berging på forsikkringa???

Ett par av de buksene derimot kunne vært fine på småturer på sommeren, og til og fra arbei... :-k
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans

Legg inn av Snikkeren »

Jeg er en av de som ikke driver med motorsport, og kunne tenke meg en henger.

Som småbarnsfar er det litt vanskelig å kombinere det å reise til Bergen sammen med familien og ha sykkelen med. Med to småttiser i baksetet skjønner jeg at fruen ikke har så lyst å sitte så lenge i bilen aleine med de.

Men hvis jeg først skal ha meg en henger, så tror jeg heller at jeg går for en vanlig med bremser. Greit å kunne bruke den til andre ting enn mc, da det ikke er så ofte jeg kommer til å frakte moppen.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans

Legg inn av Dexter »

I mitt tilfelle så har jeg skaffet henger ironisk nok for å ha muligheten til å kjøre mer...

Når jeg og familien skal noe sted, så er det ikke et alternativ at jeg kjører sykkel og konemor og barn kjører bil... da kan jeg heller ta MC med på henger og kjøre litt rundt turens mål...
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Tilbud til medlemmer fra RSMOTOR.NO: MC-henger og jeans

Legg inn av MaxTron »

Jo, skjønne at det kan varra ett alternativ når en har småonga, men når dæm bynne å bli en 5,6,7 er det jo på tide at de får være med.

Syns bestandig det er stas med familier som fortsetter å kjøre sykkel sjøl om dæm får onga, har jo sett folk med to-seters sidevogn mer elste ungen sitter bak far, og mor og minste i sidevogna.

Eller par på tur med hvær sin sykkel og hvær sin unge.
DET er motorsykkelfolk det!!

Eller en familie æ møtte på tur, Mor og far på hver sin sykkel, eldste"barnet" på mellomklasse og yngste på 125. Gode greier :thumleft
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svar