Det er slik at gode erfaringer glemmes fort og det skrives nesten ikke om dem. Dårlige erfaringer derimot huskes godt i lang tid.
Det tar faktisk 50 gode erfaringer for å jevne ut en negativ erfaring en har opplevd.
Hvem som helst kan selge varer, det er ingen kunst. Kunsten er å ta vare på kunden hvis det oppstår en feil eller reklamasjon og å få kunden tilbake når han trenger andre varer. Dessverre er det ikke mange som kan kunsten.
Jeg kjøpte en Schuberth C2 hjelm i sommer. Kongehjelmen trenger ingen nærmere omtale. Jeg ble overrasket over støy nivået i hjelmen og sendte en mail til fabrikken. To dager senere fikk jeg svar tilbake der de beklaget og jeg fikk beskjed å sende hjelmen for nærmere undersøkelse uten kostnader for meg eller tar kontakt med importøren eller forhandleren.
Det gjorde jeg, troppet opp til Team Leeres i Fredrikstad og uten spørsmål byttet de hjelmen for meg med en ny.
Hvilken hjelm tror dere jeg kjøper neste gang?
Gode og dårlig erfaringer.
Re: Gode og dårlig erfaringer.
Me sånn service regne æ me at du kjøpe samme hjelmen, eller?Indian skrev:Det er slik at gode erfaringer glemmes fort og det skrives nesten ikke om dem. Dårlige erfaringer derimot huskes godt i lang tid.
Det tar faktisk 50 gode erfaringer for å jevne ut en negativ erfaring en har opplevd.
Hvem som helst kan selge varer, det er ingen kunst. Kunsten er å ta vare på kunden hvis det oppstår en feil eller reklamasjon og å få kunden tilbake når han trenger andre varer. Dessverre er det ikke mange som kan kunsten.
Jeg kjøpte en Schuberth C2 hjelm i sommer. Kongehjelmen trenger ingen nærmere omtale. Jeg ble overrasket over støy nivået i hjelmen og sendte en mail til fabrikken. To dager senere fikk jeg svar tilbake der de beklaget og jeg fikk beskjed å sende hjelmen for nærmere undersøkelse uten kostnader for meg eller tar kontakt med importøren eller forhandleren.
Det gjorde jeg, troppet opp til Team Leeres i Fredrikstad og uten spørsmål byttet de hjelmen for meg med en ny.
Hvilken hjelm tror dere jeg kjøper neste gang?