Tråden om hofteoperasjoner

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Kawasaki »

Nei nå syns jeg dere spammer tråden min med tobakksprat :orefk Og så jeg som var oppriktig interessert i hofteoperasjoner :lol

Neida,er i grunnen enig med det Jompa skrev i tobakk og snus-tråden,men i et øyeblikks ubetenksomhet ble jeg fristet til å lage denne.
Når det er sagt,så er det igrunn ironisk å se at slike dustetråder som dette får større respons enn tråder av mer seriøs karakter.

Så da har det vel livets rett :scratch
ikkebike.norwegianforum.net

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Banditmannen »

Så lenge en trår er starta som "Off-topic", kan den vel vanskelig bli for mye off topic! Eller? :scratch

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Duville »

Banditmannen skrev:
Duville skrev:
Godtvoksen skrev:
Duville skrev:Har ikke sett regnestykket til GV men i løpet av 2 år har han kjøpt både 600 og 1800 = 2400 cm3 for de innsparte røykpakkene - ikke snakk om noe smuglergods i de tallene der og det må vel kunne sies å være ganske kreativt.
Har du virkelig ikke fått sett regnestykket mitt :oh , da skal jeg jo med glede få lov til å vise det frem igjen:

[album]1104[/album]
Det var bare den ene - hva med den andre --- eller første MCen som du har beholdt.... - må være ligningsfunksjonær for å få dette regnestykket til å gå opp, tror jeg.
Han har vel ikke påstått at begge var "gratis"... :-J
Går jo an å regne ut at 2 + 2 = 4. uten at man trenger å snakke om at f.eks. 1 + 2 = 3. Da det er et helt annet regnestykke! :janikk

Å joda, den første MCen han hadde ble kjøpt ved hjelp av røykeslutt - sa han - og nå den andre så han har nok røykt mye :-) :D :-) og da er det jo greit å slutte - faktisk så var første stoppen han hadde som jeg så ham en røykepause - Petterøe 3, mener jeg bestemt, (våren 2009) så det var ikke snakk om å spare for å få råd til godene der nei, sykkel først og røykeslutt etterpå.... :D :knegg :knegg

Godtvoksen

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Godtvoksen »

Duville skrev: Å joda, den første MCen han hadde ble kjøpt ved hjelp av røykeslutt - sa han - og nå den andre så han har nok røykt mye :-) :D :-) og da er det jo greit å slutte - faktisk så var første stoppen han hadde som jeg så ham en røykepause - Petterøe 3, mener jeg bestemt, (våren 2009) så det var ikke snakk om å spare for å få råd til godene der nei, sykkel først og røykeslutt etterpå.... :D :knegg :knegg
Nå må du ikke lyve/bløffe, :orefk jeg har aldri snakket om røykeslutt før jeg fikk Silkevarten....og den kjøpte jeg fordi den ikke ville koste meg et øre dersom jeg klarte og holde meg røykfri. Og røykfri har jeg vært siden jeg satte meg på Silkesvarten lørdag 28. august 2010 kl 11.00... :mc1

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Duville »

Godtvoksen skrev:
Duville skrev: Å joda, den første MCen han hadde ble kjøpt ved hjelp av røykeslutt - sa han - og nå den andre så han har nok røykt mye :-) :D :-) og da er det jo greit å slutte - faktisk så var første stoppen han hadde som jeg så ham en røykepause - Petterøe 3, mener jeg bestemt, (våren 2009) så det var ikke snakk om å spare for å få råd til godene der nei, sykkel først og røykeslutt etterpå.... :D :knegg :knegg
Nå må du ikke lyve/bløffe, :orefk jeg har aldri snakket om røykeslutt før jeg fikk Silkevarten....og den kjøpte jeg fordi den ikke ville koste meg et øre dersom jeg klarte og holde meg røykfri. Og røykfri har jeg vært siden jeg satte meg på Silkesvarten lørdag 28. august 2010 kl 11.00... :mc1

javel---du har ikke noen hofteoperasjoner på gang da??

taylormade342169
Innlegg: 22
Registrert: 12 mar 2010, 22:00
Motorsykkelen din: 98 yamaha xj900s
Sted: Haugesund

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av taylormade342169 »

Intruder skrev:Vedder på at ingen her vet følgene fjerning av tilbudet om lobotomering kan føre til.. :skriver
Selv om jeg har litt kjennskap til dette via legeleksikoner og stortingsmeldinger,kunne det ikke falle meg inn å ta opp dette her.... :redface
Vårt MCtreff i sommer er nok mer beleilig,tenker jeg............ :notworthy: :thumleft :mc1 :mc2

Enig. Heller "a bottle in front of me" enn " a frontal lobotomy" :janikk
_______________________________________________

-82 Honda CB450SC
-98 Yamaha XJ900S Diversion

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Jompa »

Intruder skrev:Vedder på at ingen her vet følgene fjerning av tilbudet om lobotomering kan føre til.. :skriver
Selv om jeg har litt kjennskap til dette via legeleksikoner og stortingsmeldinger,kunne det ikke falle meg inn å ta opp dette her.... :redface
Vårt MCtreff i sommer er nok mer beleilig,tenker jeg............ :notworthy: :thumleft :mc1 :mc2
Mener du at du praktiserer lobotomering, litt på si ?
Og på MC-treff ?
Kan Æ få bestilt time ?
Må Æ ta med noe, plaster f.eks, eller kniv ?

Intruder betyr jo inntrenger, men, men..........
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

mekkern
Innlegg: 7592
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av mekkern »

Må vi holde drill og bor/skalpell selv???? :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Tråden om hofteoperasjoner

Legg inn av Duville »

mekkern skrev:Må vi holde drill og bor/skalpell selv???? :scratch

Trenger bare en strikkepinne....

Svar