NoName skrev:Så bra et dere sparker liv i forumet igjen. Mc siden er noe jeg har fulgt helt fra det startet, så jeg synes dere bør få det opp å gå litt mere. Fireman og Ronny har gjort en kjempejobb så langt. Og med en ny gjeng bak forumet så har jeg tro på dette.
Det er en driftig gjeng som har hevet seg rundt nå
Takker for hyggelige ord :)
Regner meg selv som en i den "driftige gjengen"...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
NoName skrev:Så bra et dere sparker liv i forumet igjen. Mc siden er noe jeg har fulgt helt fra det startet, så jeg synes dere bør få det opp å gå litt mere. Fireman og Ronny har gjort en kjempejobb så langt. Og med en ny gjeng bak forumet så har jeg tro på dette.
Det er en driftig gjeng som har hevet seg rundt nå
NoName skrev:Så bra et dere sparker liv i forumet igjen. Mc siden er noe jeg har fulgt helt fra det startet, så jeg synes dere bør få det opp å gå litt mere. Fireman og Ronny har gjort en kjempejobb så langt. Og med en ny gjeng bak forumet så har jeg tro på dette.
Det er en driftig gjeng som har hevet seg rundt nå
:
Hm...
Kom til å tenke på noe jeg også...:
NoName skrev:Mc siden er noe jeg har fulgt helt fra det startet, så jeg synes dere bør få det opp å gå litt mere. Fireman og Ronny har gjort en kjempejobb så langt.
Hva er det egentligNoName mener... :
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Dèt har jeg lurt på lenge...
Vi har jo lagt den diskusjonen død, men hvis NN vil dra den opp, får det bli med ord og ikke med taushet som har preget diskusjonen fra den siden hittil.
Dèt har jeg lurt på lenge...
Vi har jo lagt den diskusjonen død, men hvis NN vil dra den opp, får det bli med ord og ikke med taushet som har preget diskusjonen fra den siden hittil.
Tja... Vi får vel vente å se om han ser det som hensiktsmessig å presisere hva han mener... :
Utover det lar jeg saken ligge... :
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering