Dagens latter! Glis og gapskratt her på MCsiden.no!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38177
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av AJ »

Rottenikken skrev:
AJ skrev: Ingen unger i utsatt alder, nei.
Alle er voksne og ingen bor hjemme så her kan jeg styre & ordne akkurat som det passer. Står til og med "Privat" på døra inn til kontoret/datarommet/musikkrommet/roterommet...

ALTSÅ detta kan jo ikke være bra for Bakpå :-k
Banker hun pent, pyntelig, innbydende og forsiktig på "Privat"-skiltet og har med f.eks. en rykende varm kopp kaffe så får hun slippe inn :janikk
Ække verre, serru... :mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Rottenikken
Innlegg: 924
Registrert: 25 feb 2010, 16:16
Motorsykkelen din: Yamaha
Sted: I svingen, ellers i Drammen

Re: Dagens latter.

Legg inn av Rottenikken »

AJ skrev:
Rottenikken skrev:
AJ skrev: Ingen unger i utsatt alder, nei.
Alle er voksne og ingen bor hjemme så her kan jeg styre & ordne akkurat som det passer. Står til og med "Privat" på døra inn til kontoret/datarommet/musikkrommet/roterommet...

ALTSÅ detta kan jo ikke være bra for Bakpå :-k
Banker hun pent, pyntelig, innbydende og forsiktig på "Privat"-skiltet og har med f.eks. en rykende varm kopp kaffe så får hun slippe inn :janikk
Ække verre, serru... :mk
Høres ut som en grei ordning 8) :thumleft 8) :vs :sorry ;-);)
Veien er viktigere enn målet.

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Dagens latter.

Legg inn av Svein2 »

PMS`n gjør seg utslag i ekstreme aktiviteter, legg merke til at det kun er ei potte å velge i.
Eksospotte.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Dagens latter.

Legg inn av Kawasaki »

Fant denne på en engelskspråklig side,gidder ikke oversette:

An old prospector shuffled into town leading an old tired mule.

The old man headed straight for the only saloon to clear his parched throat.

He walked up and tied his old mule to the hitch rail. As he stood there, brushing some of the dust from his face and clothes, a young gunslinger stepped out of the saloon with a gun in one hand and a bottle of whiskey in the other.

The young gunslinger looked at the old man and laughed, saying, "Hey old man, have you ever danced?"

The old man looked up at the gunslinger and said, "No, I never did dance.. never really wanted to."

A crowd had gathered as the gunslinger grinned and said, "Well, you old fool, you're gonna dance now," and started shooting at the old man's feet.

The old prospector --not wanting to get a toe blown off-- started hopping around like a flea on a hot skillet. Everybody was laughing, fit to be tied.

When his last bullet had been fired, the young gunslinger, still laughing, holstered his gun and turned around to go back into the saloon.

The old man turned to his pack mule, pulled out a double-barreled shotgun, and cocked both hammers.

The loud clicks carried clearly through the desert air.

The crowd stopped laughing immediately.

The young gunslinger heard the sounds too, and he turned around very slowly. The silence was almost deafening.

The crowd watched as the young gunman stared at the old timer and the large gaping holes of those twin barrels.

The barrels of the shotgun never wavered in the old man's hands, as he quietly said, "Son, have you ever licked a mule's ass?"

The gunslinger swallowed hard and s aid, "No sir..... but... I've always wanted to."

There are a few lessons for us all here:

Never be arrogant.
Don't waste ammunition.
Whiskey makes you think you're smarter than you are.
Always, always make sure you know who has the power.
Don't mess with old men, they didn't get old by being stupid.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Dagens latter.

Legg inn av Intruder »

Ei dame søkte en stilling i CIA,hun kom gjennom de fleste prøvene og til slutt gjensto bare en... :notworthy:
Hun fikk en pistol som hun skulle bruke og skyte sin mann, :prop: :vs som satt i en stol inne på et
annet rom...
Hun gikk inn,skuddet smalt og så kom hun ut og sa:Det var bare løskrutt i pistolen,så jeg slo ham ihjel med stolen i stedet....
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Dagens latter.

Legg inn av Svein2 »

Tenkte jeg skulle legge bildet i Utstyr på treff og tur tråden, men der har det vært 3 sider med "on topic" så jeg legger det her.
Skal ikke si hvem jeg tenker mest på. :lol
acid_picdump_11.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Dagens latter.

Legg inn av Kawasaki »

Svein2 skrev:Tenkte jeg skulle legge bildet i Utstyr på treff og tur tråden, men der har det vært 3 sider med "on topic" så jeg legger det her.
Skal ikke si hvem jeg tenker mest på. :lol

:lol :lol Jeg kan si det. Det er MaxTron som skal ha seg en liten formiddagstur i parken :lol :lol :lol
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av MaxTron »

Kawasaki skrev:
Svein2 skrev:Tenkte jeg skulle legge bildet i Utstyr på treff og tur tråden, men der har det vært 3 sider med "on topic" så jeg legger det her.
Skal ikke si hvem jeg tenker mest på. :lol

:lol :lol Jeg kan si det. Det er MaxTron som skal ha seg en liten formiddagstur i parken :lol :lol :lol
Skjønte det var mæ det vart sikta til ja, men det var ikke det førete æ tenkte da æ fikk se bildet. Det var derimot: det der må være en av disse tøffelkallan innpå her på vei ut fra en dag med kjærringa på Ullared :lol

PS, kaan kansje også varra Globe etter en snartur innom "gadgetheaven"... ;e
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Dagens latter.

Legg inn av Svein2 »

:rofl: Det kan være flere alternativer på dette ja. AJ med tigerbagasje f.eks. Minner meg også om da vi var i Ungarn for noen år siden å kjærringa kjøpte med seg et villsvinskinn hjematt. En ting var størrelsen, en annen ting var lukta. Det var dårlig partert og forholdsvis ferskt. Toller`n måtte være tett i nesa, det var likluft over hele terminalen. Det hang ute i carporten i to år før jeg hengte det opp i kjeller`n. Hadde kjærringa blitt borte på den tida, hadde det nok kommet noen å revet ned noen vegger. :rofl:

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av Globe »

Fikk meg en god latter av denne historien:

Bilde
(Kilde: http://www.itpro.no" onclick="window.open(this.href);return false; )

Følgende utspilte seg i en rettssak i en sørlig småby i USA:

Påtaleadvokaten kalte inn sitt første vitne, en eldre bestemorskikkelse, til vitneboksen. Han henvendte seg til henne og spurte: "Mrs. Jones, kjenner du meg?".

Hun svarte: "Ja, hvordan det? Jeg kjenner deg mr. Williams. Jeg har kjent deg siden du var en liten gutt, og du har faktisk vært en stor skuffelse for meg. Du lyger, du er utro mot kona di og du manipulerer mennesker og snakker om dem bak ryggen deres. Du tror du er så stor og sterk, men du har ikke hjerne til å innse at du aldri kommer til bli noe mer enn en tankeløs papirsvermer. Ja, jeg kjenner deg."

Advokaten var målløs. Uten å vite hva annet han kunne gjøre rettet han fingen mot andre siden av rommet og spurte: "Mrs. Jones, kjenner du forsvarsadvokaten?"

Igjen svarte hun: "Ja, hvordan det? Jeg har kjent mr. Bradley siden han var en liten gutt også. Han er lat, intolerant og han har et alkoholproblem. Han kan ikke opprettholde et normalt forhold med noen, og advokatvirksomheten hans er en av de verste man finner i hele staten. Ikke minst har han vært utro mot kona med tre forskjellige damer. En av dem var kona di. Ja, jeg kjenner han."

Forsvarsadvokaten døde nesten da han fikk høre svaret fra den eldre kvinnen.

Dommeren kalte begge advokatene bort til benken og sa med en veldig lav røst: "Om noen av dere idioter spør henne om hun kjenner meg, sender jeg dere begge rett i den elektriske stolen."


Link til saken her

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av MaxTron »

Hæ-Hæ, genialt!!!
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Dagens latter.

Legg inn av Svein2 »

Ikke for å ødelegge helga for de litt yngre her men...
acid_picdump_73.jpg
Nå er jeg såpass oppi åra att tilbudet gjelder ikke meg, skulle det alikevel komme, ser de ikke slik ut de som kommer med det. :-k
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Dagens latter.

Legg inn av mekkern »

var litt "dobbel"betydning der ja... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38177
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av AJ »

Fikk meg en god latter av denne, ja... :twisted

A few minutes before the church services started, the congregation was sitting in their pews and talking. Suddenly, Satan appeared at the front of the church Everyone started screaming and running for the front entrance, trampling each other in a frantic effort to get away from evil incarnate.

Soon the church was empty except for one elderly gentleman who sat calmly in his pew without moving, seemingly oblivious to the fact that God's ultimate enemy was in his presence.

So Satan walked up to the man and said, "Do you know who I am?"

The man replied, "Yep, sure do."

"Aren’t you afraid of me?" Satan asked.

"Nope, sure aint." said the man.

"Don’t you realise I can kill you with one word?" asked Satan. "Don't doubt it for a minute," returned the old man, in an even tone.

"Did you know that I can cause you profound, horrifying AGONY for all eternity?" persisted Satan.

"Yep" was the calm reply.

"And you are still not afraid?" asked Satan.

"Nope," said the old man.

More than a little perturbed, Satan asked, "Why aren’t you afraid of me?"

The man calmly replied, "Been married to your sister for 48 years..."
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Dagens latter.

Legg inn av Svein2 »

AJ skrev:Fikk meg en god latter av denne, ja... :twisted

"Been married to your sister for 48 years..."
:knegg Antageligvis en av disse
Liquor.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar