TSJEKKISK MC
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: TSJEKKISK MC
Det var no' voldsomme greier, gitt
Slutt på Jawa perioden, tydeligvis...
Slutt på Jawa perioden, tydeligvis...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Erman
- Innlegg: 399
- Registrert: 04 mai 2010, 13:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
- Bosted: Oslo
Re: TSJEKKISK MC
Hva skjer med "bommen" på bakenden, skjønner at den er ment for skilt, men det kunne vært gjort litt mer gjennomtenkt kanskje?
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100
1984 BMW K100
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Bosted: Brumunddal
Re: TSJEKKISK MC
Ikke min sykkeltype,men den så virkelig fin ut !! :=D>
Ha`kke peiling på noe annet enn å bedømme utseendet,men vi har jo tekniske guruer
her som kunne uttale seg..
Ural og andre øst-sykler er det jo en del av,og disse er vel så noenlunde kyndige kan mekke på..
De høyteknologiske dingsene mange sykler er utstyrt med er vel verre for flere og flere..
Ser at forfatteren ikke vet hva grunderne har drukket,men han regner med at det er sterke saker...
Ha`kke peiling på noe annet enn å bedømme utseendet,men vi har jo tekniske guruer
her som kunne uttale seg..
Ural og andre øst-sykler er det jo en del av,og disse er vel så noenlunde kyndige kan mekke på..
De høyteknologiske dingsene mange sykler er utstyrt med er vel verre for flere og flere..
Ser at forfatteren ikke vet hva grunderne har drukket,men han regner med at det er sterke saker...
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: TSJEKKISK MC
Må bare stæla et bilde av denne og legge oppp her :-) :
Blir denne en realitet så tenker jeg at både BMW og Horex får heftig konkurranse
Her må det da være potensial for utvikling av både voldsomme streetfightere, kolossale cruiser og tursykler av topp klasse!
Mer MIDALU!:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=La7R1KoEahI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Xj4tr0A7tFk[/video]
Blir denne en realitet så tenker jeg at både BMW og Horex får heftig konkurranse
Her må det da være potensial for utvikling av både voldsomme streetfightere, kolossale cruiser og tursykler av topp klasse!
Mer MIDALU!:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=La7R1KoEahI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Xj4tr0A7tFk[/video]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: TSJEKKISK MC
Tøff moppe å se på ihvertfall.
Og så V6 2,5l da gitt.
MaxTron,du ble så stille
Og så V6 2,5l da gitt.
MaxTron,du ble så stille
ikkebike.norwegianforum.net
Re: TSJEKKISK MC
Spennende!
Tyder på en viss optimisme i Europeisk mc-industri, og det er veldig positivt.
Tyder på en viss optimisme i Europeisk mc-industri, og det er veldig positivt.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: TSJEKKISK MC
Double-triple on steriods
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- MaxTron
- Innlegg: 2543
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: TSJEKKISK MC
Har akkurat stått oppKawasaki skrev:Tøff moppe å se på ihvertfall.
Og så V6 2,5l da gitt.
MaxTron,du ble så stille
Meeen.... VIL HA_VIL HA_VIL HA!!!!
Og 240 hk av en 2,5l er jo mindre enn de tar ut av enkelte biler, så sånn sett burde jo dette bli en MEGET driftssikker maskin.
Historisk sett, altså før Sovjetunionen var vel Tsjekkia DET landet i øst som hadde mest moderne industri, men dette ble jo kvalt ganske effektivt under Sovjetsamveldet, og tvangssammenslåingen med Slovakia som nesten ikke hadde industriell utvikling.
Topp å se at de er på vei tilbake og ikke så veldig overraskende??
(Og den Tsjekkiske staten skiller opp å hjelper prosjektet fram!! noen som ser for seg at det samme hadde vært tilfellet her i norge?)
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
Re: TSJEKKISK MC
Denna var staselig, sans for mye kubikk jeg gitt. Men jeg er redd denne vil bli dyr, styggdyr, vi lever ikke i et HK/kubikk-vennlig land.
Brutalt med moment på denna, tøff å se på, og lyden kan nok være noe for seg selv.
Tar en av de der jeg :-)
Brutalt med moment på denna, tøff å se på, og lyden kan nok være noe for seg selv.
Tar en av de der jeg :-)
- MaxTron
- Innlegg: 2543
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: TSJEKKISK MC
Tell me about itNickNei skrev:... vi lever ikke i et HK/kubikk-vennlig land.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
- Haeggis
- Innlegg: 239
- Registrert: 26 okt 2009, 21:19
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 750 ST
- Bosted: På veien
Re: TSJEKKISK MC
Den motoren hadde vært kul i hvilken som helst BIL også, den. Bobla mi, f.eks.
Jeg er den kuleste som finnes, og har misforstått alt...
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
[...sikt langt fram, gi full gass, og håp at det holder...]
Re: TSJEKKISK MC
Merker at jeg har annerledes smak, for jeg synes den sykker'n var ! Tøff motor, da
Re: TSJEKKISK MC
Har du ei boble!? Tøøøøøft!Haeggis skrev:Den motoren hadde vært kul i hvilken som helst BIL også, den. Bobla mi, f.eks.