Vi skal jo heller ikke se bort fra at det faktisk skjer en vervekampanje i disse dager. Og etter hvert som aktiviteten øker vil forumet bli mer interessant for de som tilfeldigvis surfer seg innpå.
Er forøvrig selvfølgelig enig med Ragnhild når det gjelder antall sylindere. Hovedsaken er at maskineriet går og er til å stole på både når det gjelder kvalitet og ytelser.
Havner vel selv over på 1-sylindret vintersykkel hvis jeg skal fortsette med vinterkjøring etter denne sesongens prøveperiode. Lurer litt på den nye Kawasaki KLX250S som kommer i 09. Men en Kawa KLE500 (paralell-twin) er også en god kandidat.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Ingen ting er som å bli slått i inlegg Det ville være meg en stor glede. Nå er det skikkelig morsomt å komme inne her, med gule konvolutter på alle linjene
Premien er at forummet er i gang igjen. Kan nesten ikke la det gå mer en to timer før det må sjekkes :wav: .
Kvelden går jo med til bare å lese alle innlegg. Nesten natta før en får skrevet et svar. Det blir en liten kaffesup i ny og ne, men kaffetiden er sterkt redusert etter den nye våren her inne.
Et tips er øl fra boks og langt sugerør. Da mestres både forumaktivitet og inntak av væske som er viktig for å opprette en viss balanse. :
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Jalmar skrev:Et tips er øl fra boks og langt sugerør. Da mestres både forumaktivitet og inntak av væske som er viktig for å opprette en viss balanse. :
Jalmar da...!! Sugerør brukes i flaske og ikke i boks..! :shock:
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
Det flasker seg når det meste er i boks. Dessuten er flasker ut. Boks er miljøvennlig og kan brukes til nødreparasjoner. :tard:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Tror neppe det ville være særlig lurt å bruke tynn aluminium til rep av eksosrør, Ragnhild.
Men mange bruker innholdet til reparasjoner dagen derpå.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Husker vi hadde med oss noen bokser med mat i militæret. Var det ikke RSP det het da? Sto visst for: Rester Av Sprengt Personell. Det smakte i grunnen sånn også. :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
Jeg var i det militære brannvesenet når jeg var ute, så vi slapp unna det verste. Vår oppgave var å påse at ikke infanteristene satte fyr på skogen. Og vi kjørte i varm og god brannbil inn til leiren når det var tid for mat. :
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave