Som gammel KGBer kan jeg være grei når jeg vil vet ducbrdama skrev:Takk, sånn var det jaPollti skrev:cbrdama skrev:Nå skal det sies at jeg likte ikke øl før jeg passerte de 40 men prøver nå ut forskjellige sorter.....
Uriktig påstand ! Du har bare fyllt 29 flere ganger.
Gledesutbrudd!
Re: Gledesutbrudd!
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Sted: Sør-Trøndelag
Re: Gledesutbrudd!
Kjekt å vite Pollti
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- rogg
- Innlegg: 3339
- Registrert: 16 jun 2004, 22:17
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Sted: Berger
- Kontakt:
Re: Gledesutbrudd!
Va d åpent på Hof..?Dexter skrev:Ny hjelm! Schubert C3 på plass! Steike ta for en hjelm altså!
- Dexter
- Innlegg: 3348
- Registrert: 22 des 2009, 18:29
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
- Sted: Kongsberg
Re: Gledesutbrudd!
Hehe, joda d va visst det Vaffal ifølge kontoutskrifta mi å sånn for ordens-skyld så lar æ d vær di skyll!rogg skrev:Va d åpent på Hof..?Dexter skrev:Ny hjelm! Schubert C3 på plass! Steike ta for en hjelm altså!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- rogg
- Innlegg: 3339
- Registrert: 16 jun 2004, 22:17
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Sted: Berger
- Kontakt:
Re: Gledesutbrudd!
Ringte å sa du kom...fikk 10% av salgetDexter skrev:Hehe, joda d va visst det Vaffal ifølge kontoutskrifta mi å sånn for ordens-skyld så lar æ d vær di skyll!rogg skrev:Va d åpent på Hof..?Dexter skrev:Ny hjelm! Schubert C3 på plass! Steike ta for en hjelm altså!
- Dexter
- Innlegg: 3348
- Registrert: 22 des 2009, 18:29
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
- Sted: Kongsberg
Re: Gledesutbrudd!
You must be kidding?!rogg skrev:Ringte å sa du kom...fikk 10% av salgetDexter skrev:Hehe, joda d va visst det Vaffal ifølge kontoutskrifta mi å sånn for ordens-skyld så lar æ d vær di skyll!rogg skrev:Va d åpent på Hof..?Dexter skrev:Ny hjelm! Schubert C3 på plass! Steike ta for en hjelm altså!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Gledesutbrudd!
Dagens gledesutbrudd: Det er siste dag på jobb. Hvis nå bare sykkelen til KM kan bli frisk igjen (går bare på 2 syl. og står for øyeblikket på verkstedet) så skal vi reise i morgen.
Den sykkelen hans kommer til å gi meg hjerteinfarkt... Kryss fingrene alle sammen, ellers må jeg og datteren reise alene (uten bagasje... )
Den sykkelen hans kommer til å gi meg hjerteinfarkt... Kryss fingrene alle sammen, ellers må jeg og datteren reise alene (uten bagasje... )
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Re: Gledesutbrudd!
Kjøper 20 bokser på Systemet hver gang,skal finne ut hvilket som er best...
Men glemmer det dessverre varenda gång.
Men glemmer det dessverre varenda gång.
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Sted: Sør-Trøndelag
Re: Gledesutbrudd!
Bagasje kan jo alltids sendes med post, kun det mest nødvendige kan du få plass til om du/dere vilevike skrev:Dagens gledesutbrudd: Det er siste dag på jobb. Hvis nå bare sykkelen til KM kan bli frisk igjen (går bare på 2 syl. og står for øyeblikket på verkstedet) så skal vi reise i morgen.
Den sykkelen hans kommer til å gi meg hjerteinfarkt... Kryss fingrene alle sammen, ellers må jeg og datteren reise alene (uten bagasje... )
Eller, send bagasjen med KM, han kan jo alltids ta flyet eller ta følgebilen slik at dere slipper bagasjen
Kanskje ikke akkurat det han hadde tenkt seg da men...
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37930
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gledesutbrudd!
Må bare bruke denne Gledesutbrudd-tråden for å vise hvor strålende fornøyd jeg er med RevPack Excursion pack, selv om jeg allerede har skrevet en del om denne i en annen tråd.
Fikk lyst til å prøvekjøre RevPack'en i dag også, siste dag før Tiger'n vinterlagres. Og jeg blir bare mer og mer begeistret for denne bagasjeløsningen Funket helt utmerket på en lengre tur i dag også
Den veier lite, er enkel å feste på en trygg måte på Tiger'n (vil nok varierer fra MC til MC...) og er utrolig praktisk med riktige bredde som gjør det mulig å putte både telt og campingstoler inne bag'en. Selv om jeg ikke uten videre anbefaler å putte den type stoler jeg har oppi fordi de er akkurat de få centimeterne for brede slika t de presser mot sideveggene på bag'en.
Derfor festet jeg de heller utenpå og brukte reimene som fulgte med RevPack'en. Genialt!
Med campingstolene festet utenpå fikk jeg plass til to soveposer, telt, og to oppblåsbare madrasser av beste kvalitet og en madrasspumpe oppi bag'en. Og det synes jeg er bra!
I tillegg har disse småbag'ene i hvert av "beina" på hovedbag'enplass til masse småting. Det samme med topbag'en.
Til sammen byr RevPack Excursion på mye plass og har mulighet for å enda mer siden D-ringene utenpå gjør at man kan feste vanntett skipssekk med f.eks. lette klær utenpå RevPack'en.
Fantastisk praktisk bagasjeløsning og et av de aller beste MC relaterte kjøp jeg har gjort noen gang og som jeg anbefaler sterkt til andre som vurderer slike mjukbagasjeløsninger!
Jeg er heldig som har en sykkel hvor toppboksplaten passer perfekt, dvs. at den er 12" på det bredeste som er samme bredden som festeflaten på RevPack'en. Andre sykler kan ha plater eller sal som er smalere eller bredere. Dette bør man undersøke før man evt. går til innkjøp. De vitalene måtene finner du på produsentens nettside - se ovenfor.
I dag brukte jeg anti-skli matte mellom toppboksplaten på sykker'n og RevPack'en og det bidro sitt til at bag'en 'fester' seg enda bedre til underlaget og gjør at den sitter like godt som en vanlig toppboks.
Vel, nå har vel jeg skrevet mer enn nok om RevPack her på MCsiden.no, vil jeg tro...
Men noen bilder for å vise hvordan det hele tar seg ut i praktiken kan være på sin plass:
Bildene av tingene jeg fikk plass til oppi og utenpå...:
Med topbag og campingstoler montert til hovedbag'en med reimer som allerede var montert/fulgte med. Funker helt flott!!
Og til slutt disse svært praktiske småbag'en i "beina" til hovedbag'en på hver side. Meget god og praktisk løsning
Fikk lyst til å prøvekjøre RevPack'en i dag også, siste dag før Tiger'n vinterlagres. Og jeg blir bare mer og mer begeistret for denne bagasjeløsningen Funket helt utmerket på en lengre tur i dag også
Den veier lite, er enkel å feste på en trygg måte på Tiger'n (vil nok varierer fra MC til MC...) og er utrolig praktisk med riktige bredde som gjør det mulig å putte både telt og campingstoler inne bag'en. Selv om jeg ikke uten videre anbefaler å putte den type stoler jeg har oppi fordi de er akkurat de få centimeterne for brede slika t de presser mot sideveggene på bag'en.
Derfor festet jeg de heller utenpå og brukte reimene som fulgte med RevPack'en. Genialt!
Med campingstolene festet utenpå fikk jeg plass til to soveposer, telt, og to oppblåsbare madrasser av beste kvalitet og en madrasspumpe oppi bag'en. Og det synes jeg er bra!
I tillegg har disse småbag'ene i hvert av "beina" på hovedbag'enplass til masse småting. Det samme med topbag'en.
Til sammen byr RevPack Excursion på mye plass og har mulighet for å enda mer siden D-ringene utenpå gjør at man kan feste vanntett skipssekk med f.eks. lette klær utenpå RevPack'en.
Fantastisk praktisk bagasjeløsning og et av de aller beste MC relaterte kjøp jeg har gjort noen gang og som jeg anbefaler sterkt til andre som vurderer slike mjukbagasjeløsninger!
Jeg er heldig som har en sykkel hvor toppboksplaten passer perfekt, dvs. at den er 12" på det bredeste som er samme bredden som festeflaten på RevPack'en. Andre sykler kan ha plater eller sal som er smalere eller bredere. Dette bør man undersøke før man evt. går til innkjøp. De vitalene måtene finner du på produsentens nettside - se ovenfor.
I dag brukte jeg anti-skli matte mellom toppboksplaten på sykker'n og RevPack'en og det bidro sitt til at bag'en 'fester' seg enda bedre til underlaget og gjør at den sitter like godt som en vanlig toppboks.
Vel, nå har vel jeg skrevet mer enn nok om RevPack her på MCsiden.no, vil jeg tro...
Men noen bilder for å vise hvordan det hele tar seg ut i praktiken kan være på sin plass:
Bildene av tingene jeg fikk plass til oppi og utenpå...:
Med topbag og campingstoler montert til hovedbag'en med reimer som allerede var montert/fulgte med. Funker helt flott!!
Og til slutt disse svært praktiske småbag'en i "beina" til hovedbag'en på hver side. Meget god og praktisk løsning
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37930
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gledesutbrudd!
Ja...Godtvoksen skrev:AJ skrev: ..., siste dag før Tiger'n vinterlagres.
Skyggefulle strekninger pga. trær som noen åpenbart mener er verneverdige og underkjøling enkelte steder på veiene opp hit hvor jeg bor betyr is på veien til langt på dag og dermed slutt på sesongen for i år...
Blir en siste tur til Gjøvik i morra...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Re: Gledesutbrudd!
Er du muligens å treffe på GMS rundt klokka 11 kanskje,skal jaggu gjøra meg en tur.AJ skrev:Ja...Godtvoksen skrev:AJ skrev: ..., siste dag før Tiger'n vinterlagres.
Skyggefulle strekninger pga. trær som noen åpenbart mener er verneverdige og underkjøling enkelte steder på veiene opp hit hvor jeg bor betyr is på veien til langt på dag og dermed slutt på sesongen for i år...
Blir en siste tur til Gjøvik i morra...
Men NSB...OBS...Je kjæm på æille fire altså !!
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37930
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gledesutbrudd!
Blir vel helst rundt 13:00 - 14:00 tiden, tenker jeg... Kjerringa er på kurs i Gjøvik-traktene i morra og hun slutter kl. 16:00 og jeg ser ingen grunn til å traske rundt på CC det meste av dagen...Intruder skrev:Er du muligens å treffe på GMS rundt klokka 11 kanskje,skal jaggu gjøra meg en tur.AJ skrev:Ja...Godtvoksen skrev:AJ skrev: ..., siste dag før Tiger'n vinterlagres.
Skyggefulle strekninger pga. trær som noen åpenbart mener er verneverdige og underkjøling enkelte steder på veiene opp hit hvor jeg bor betyr is på veien til langt på dag og dermed slutt på sesongen for i år...
Blir en siste tur til Gjøvik i morra...
Men NSB...OBS...Je kjæm på æille fire altså !!
Per Harald har for øvrig lovt meg skyss opp til kurslokalet Service kaller vi sånt
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Gledesutbrudd!
Dette må være årets GLEDESUTBRUDDGodtvoksen skrev:AJ skrev: ..., siste dag før Tiger'n vinterlagres.