[Selges] Dainese jakke, Halvarrson bukse, skinn. Billig!

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
oystein1988
Innlegg: 40
Registrert: 01 des 2009, 11:29
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2

[Selges] Dainese jakke, Halvarrson bukse, skinn. Billig!

Legg inn av oystein1988 »

Selger mine MC klær da jeg har solgt motorsykkelen grunnet studier, hvis du kjøper dette er du med på å hjelpe til på husleia, og sette mat på bordet til meg og min kjære ;)
Klærne er ubetydelig brukt, og er under 3 mnd gamle. Brukt tilsammen ca 10 mil (3-4 timer).

Kjempebillig!!!

Dainese racing pelle skinnjakke svart med røde detaljer - strl 54, nypris 4795,-
Selges for 3000,-
http://www.agmshop.no/product_info.php?products_id=2682" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Bilde

Halvarssons skinnbukse, størrlese 56, svart med knepucker uten noen riper. Innebygde knebeskyttere og avtagbare hoftebeskyttere. Nypris 2300,-
Selges 1300,-

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Alpinestars SMX-R sko, størrelse 45 (men er små i strl, passer meg som bruker 44 i sko) Svarte med røde detaljer. Nypris 2990,-
SOLGT
http://shop.motorhuset.no/alpinestars-s ... -2926.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde


En flott sjangse til å skaffe seg meget sikkert og bra utstyr, som ser utrolig bra ut for en billig penge!

Kan hentes/prøves i Gjøvik, ca en time nord for Oslo, kan også sendes over hele landet med post.

Kan selges samlet for 3900,- eller hver for seg med prisene oppgitt over. Pris kan diskuteres innen rimelige grenser.

Ta kontakt på oysteib@gmail.com eller 48 00 58 57
Sist redigert av oystein1988 den 28 aug 2010, 17:58, redigert 3 ganger totalt.

oystein1988
Innlegg: 40
Registrert: 01 des 2009, 11:29
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2

Re: [Selges] Dainese jakke, Halvarrson bukse, skinn. Billig!

Legg inn av oystein1988 »

Nye priser :)

Gammelgutt

Re: [Selges] Dainese jakke, Halvarrson bukse, skinn. Billig!

Legg inn av Gammelgutt »

For trang og for lang på en gang. :scratch

Svar