Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Da dukker jeg plutselig opp med Diskanthøytaleren med nyslipte panserfilte tenner sulten på kattejakt :orefk

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Bikkjer skal være pasjonerte kattejegere. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Diskanthøytaleren gikk nesten ut av sitt gode skinn når hun fikk øye på kattungen Cheron hadde i stua. Forresten så er Cheron ei mega pyse fror han turde ikke å slippe Diskanthøytaleren inn i stua til katta. Jeg er dønn sikker på at da hadde Mistress Hijol vært fra seg av lykke over nytt design innendørs :-k Pyse Cheron! P Y S E :knegg :knegg

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Aha! Så det er derfor du alltid lusker i buskene på besøk her oppe når HG er på jobb! Og DU kaller MEG pyse?? :jada:
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg har jo sagt det før at jeg er ei pyse og er redd for Hijol HG`en din. Hører du ikke etter ? :knegg

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå lurer jeg fælt på om jeg skal klage til Ringnes ? Øllet de selger er veldig udrøyt og flaskene må ha en alvorlig produksjonsfeil så fort tomme som de blir. :-k

mekkern
Innlegg: 7592
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Sikkert for mye kullsyre,så da gasser flaskene seg tomme...... ;e
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Nå lurer jeg fælt på om jeg skal klage til Ringnes ? Øllet de selger er veldig udrøyt og flaskene må ha en alvorlig produksjonsfeil så fort tomme som de blir. :-k
Neste gang får du invitere meg og kjøpe inn masse øl, da skal du se hvor drøyt der. :mk

Etterpå kommer du vel til å klage over hvor dårlig selskap du havnet i, morgendagsformen ble så dårlig fordi den andre ikke drakk noe. :-k

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Høres ut som misjonsmøte det der ? Og dessuten så er jeg aldri fyllesjuk. Nesten aldri ihvertfall :scratch

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Dexter »

Pollti skrev:Høres ut som misjonsmøte det der ? Og dessuten så er jeg aldri fyllesjuk. Nesten aldri ihvertfall :scratch
Da har du ikke drukket nok :knegg

Blir som med gaffateip... funker det ikke når du har brukt gaffateip så har du ikke brukt NOK gaffateip :lol
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg skal reparere bakre støtfanger på Kabul Kareten i dag. Med sølvfarget gaffa. Da blir den dønn strøken og bedre enn ny. Også har jeg fått kjeft av Sheriffen fordi den ikke har baklys, sånn er det å ha dårlige kamerater... Men det gidder jeg ikke å gjøre noe med. :janikk

Gammelgutt

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Gammelgutt »

Hva skal du med baklys nå. det er jo lyse sommernetter?.

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Sånne Sheriffer er noen ganger litt grinete og da tar de med seg jobben hjem. Men nå drar jeg på fisketur.

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Skal du fiske etter reservedeler til Kabulkareten? :lol
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Trenger ikke det. Har jo gaffa tape jo.
Nå er jeg glad jeg ikke er Kawa Bæiben. Hun liker å høre på CumShots og i dag fant Haus Gestapo ut hva det betyr :lol Jeg skjønte det var krise da telefonen gikk amok i båten for litt siden. Ligger visst ikke særlig bra an jeg heller fordi alt galt har hun lært av meg. Jeg prostituerte på det mest veneriske på det da jeg har alle mine dårlige vaner i god behold. NEMLIG ! :bananas

Svar