Til TT'en har jeg en bærepose med elektriske kabler og ledninger, wiere, bremsedeler med mer, i allefall to sidedeksler, en ekstra bakgaffel. I tillegg til motoren står det på bakgaffel, frontgaffel, plastikk-/glassfibertank, sal, styre.
XT'en har noe rust på ramme, men ser ut til å være bare overflaterust. Motoren fra TT'en er planlagt flyttet over og satt inn i XT'en for å få den i kjørbar og salgbar stand.
Ser om jeg får til å laste opp og legge ut bilder til uka'. Om noen har innspill som kan være til hjelp eller ønsker mer informasjon tar jeg gjerne i mot tips og konstruktive tilbakemeldinger
Hva ville folk her gjort med dette utganspunktet for å få mest mulig netto avkastning ut av salg av dette i forhold til kjøp av deler og arbeidet som legges i det? Kjenner noen til en teknikk som lønner seg kostnadsmessig for å styrke godset i den rustne lyddemperen og eventuellt manifoilrøret? Hvilken markedsplass eller markedsplasser tror folk det vil være best å annonsere dette etter hvert?
Kjenner noen her til egne foum eller andre nettsteder, enten i Norge/på norsk eller internasjonalt på svensk/dansk/engelsk med konkret ekspertise og støtte til å reparere i allefall XT'en?