Spisesteder for MC-folk: Hvor bør man kjøre for å spise?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Spisesteder for MC-folk: Hvor burde man kjøre for å spise?

Legg inn av AJ »

Da @mogs , @dypen og jeg hadde et mini-treff i Innladet nå nylig svingte vi tilfeldigvis innom Huset Kafé i Raufoss da det var tid for en matbit.
Og dette lille spisestedet må jeg si overrasket stort!
God mat, passe porsjoner og ikke minst svært hyggelige priser!

Anbefales så absolutt om man er i området, som f.eks. på vei til Rundkiosken i Gjøvik, for oss som kommer sørfra, og kjenner det rumler i magen :crazy:
:thumleft

https://husetkafe.no/
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Solo-rider
Innlegg: 941
Registrert: 11 apr 2010, 19:42
Motorsykkelen din: Ducati V4 S 2025
Bosted: Vestfold

Re: Spisesteder for MC-folk: Hvor burde man kjøre for å spise?

Legg inn av Solo-rider »

Dagens tur middag.Spisested Lokstallen, etter tips fra AJ

Bilde
Hovedrett: Glasert Svinenakke.
Bilde
Dessert:Varm eple og bjørnebærkompott med husets vaniljesaus.
Tempo: Corvette 300 1965(Comet motor)Svithun Safir 400 1970(Trigger 50 motor)Panther1968(Fighter 100 motor)
1982 Suzuki 400 E
1986 Yamaha XV 1000
2005 Honda Transalp 650
2003 Honda Varadero XL 1000
2002 BMW F650 CS
2015 Yamaha MT09 Tracer.
Kjørt 30420km på 3 sesonger.
2021 BMW 1250.Kjøpt ny 2021 .
Kjørt 39972km på 4 sesonger.
2025 Ducati Multistrada V4S
Kjørt 12504km 2025 sesongen

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Spisesteder for MC-folk: Hvor burde man kjøre for å spise?

Legg inn av AJ »

Kanskje noen av disse nye Michelinspisestedene i Norge blir valfartet av MC-folk i løpet av sesongen... :crazy: :

https://www.nettavisen.no/nyheter/disse ... 95-3068683
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Canutus
Innlegg: 721
Registrert: 10 mai 2016, 11:24
Motorsykkelen din: BMW K1300R
Bosted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
Kontakt:

Re: Spisesteder for MC-folk: Hvor bør man kjøre for å spise?

Legg inn av Canutus »

Bjaaland Bygderestaurant :prf i Morgedal kan absolutt anbefales. Men der er noen "men"...
De har bare åpent fredag og lørdag i partallsuker, på menyen er 6retters middag og det er opp til kokken og tilgangen på lokale råvarer som bestemmer hva rettene består av, også må en bestille bord på forhånd.
Anbefaler med vinpakke, så overnatting på hotellet eller annet bør også ordnes.
Ellers blir en her godt mottatt om en kommer med brudeslør eller gul airbagvest.
https://www.bygderestaurant.com/

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Spisesteder for MC-folk: Hvor bør man kjøre for å spise?

Legg inn av AJ »

Meierigaarden i Lørenfallet, midt i et lite MC-eldorado :mc1 :

http://www.meierigaarden.com/
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Svar