Moderator trekker seg.

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
kjellv
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Kontakt:

Moderator trekker seg.

Legg inn av kjellv »

Det er en tid for alt blir det sagt..

I dag har jeg og AJ blitt enige om at det er riktig at jeg tar av meg den grønne skjorta og trer tilbake som vanlig forummedlem. Ingen uenigheter eller bakenforliggende uoverensstemmelser, ingen dramatikk.
Mye har endret seg hos meg både privat og i jobbsammenheng de siste to årene. Tiden strekker ikke til lengre, og mange har nok lagt merke til at jeg har vært stadig sjeldnere innom og skrevet noe. Jeg har gradvis prioritert forumet stadig lavere, og slik oppfyller jeg ikke mitt ansvar som moderator lengre. Jeg har hatt dårlig samvittighet for dette, og finner det riktig å fratre denne rollen.

Jeg har vært moderator ganske lenge her inne, mer enn 10 år tror jeg. Mye har skjedd i denne perioden, men forumet har bestått i skarp konkurranse med både andre forum og med sosiale media. Alt dette er takket være en god kjerne aktive forummedlemmer som hver eneste dag skaper interessant innhold. Det har vært en glede å bidra i forumdriften disse årene, og jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk denne muligheten. Veldig mange forummedlemmer har jeg også fått muligheten til å møte og bli kjent med. Både på forumtreffene, men også tilfeldige treff der noen av dere har tatt kontakt når dere har vært på tur i mitt nærområde.

Jeg kommer fortsatt til å være medlem her, og forhåpentligvis delta mer aktivt igjen etterhvert. Jeg har lyst til å dra til Beitostølen på forumtreff i august også, men vet ennå ikke om dette passer inn i alt annet som skjer rundt meg.

Mvh KjellV

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Moderator trekker seg.

Legg inn av AJ »

Det er en tid for alt, som det heter.
Kjell Vidar og jeg har i alle år hatt en god tone og denne sindige karen har aldri hevet stemmen, men vært bestemt i situasjoner som har krevd handling.
For det har vært krevende til tider å være både administrator og moderator på det som for en god stund tilbake kunne smykke seg med å ha blitt det største privateide og reklamefrie forumet for motorsyklister her i landet.

Kjell Vidar fortjener en stor takk for å ha vært med på denne reisen til at MCsiden.no er kommet dit.
Det samme gjelder hans iver, interesse og engasjement for MCsiden-treffene fra den spede begynnelsen i 2017 på Tretten.

Så stor takk til deg, Kjell Vidar, for vel utført moderatorgjerning, interessen og innsatsen for MCsiden.no forumet :drg :notworthy: !
Og jeg håper du finner tid i din nye hverdag til å bli med oss på årets treff på Beitostølen om bare tre måneder.
Tiden går altfor fort...

Så... vi sees? Håper jeg virkelig og er 100 & sikker på at jeg har mange andre med meg på det!

Brukeravatar
dypen
Motorsykkelen din: R1250GSA

Legg inn av dypen »

Hyggelig bekjentskap, ser frem til å møte deg igjen @kjellv :thumleft
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
Tore L
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special

Legg inn av Tore L »

Det erj jo som @AJ sier, en tid for alt. Det har vært en fornøyelse å bli kjent med deg @kjellv og du har vært dypt savnet her inne, og jjeg synes det var fint at du kunne komme på mcsiden treffet i fjor. Jeg håper du får tid til å bli med i år også, og jeg håper våres mc veier kan krysses flere ganger, for du har vært et hyggelig bekjentskap Kjell Vidar :twothumbs:
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649

Svar