Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Legg inn av BC45 »

Hentet min nye CFMOTO 450 MT i dag og tenkte jeg skulle lage en logg her på forumet der jeg kan dele mine erfaringer med sykkelen. Jeg har bare kjørt tyngre sykler på asfalt de siste 30 årene, så denne mellomtunge adventuresykkelen blir min første sykkel jeg skal prioritere på grusbruk.

Bildet er fra i dag. Jeg klarte ikke å vente med å prøve, så jeg pakket opp sykkelen med alt av campingutstyr og klær til en skikkelig tur. Jeg skal dra på første tur om et par dager, men måtte testkjøre sykkelen i kveld. Jeg fikk kjørt noen mil på asfalt samt litt på grus med full oppakning.

Førsteinntrykket mitt er veldig bra. Jeg kjenner at jeg har mindre motor enn jeg er vant til, men motoren holder i massevis til å dra på tur i norske fartsgrenser. Fikk en ganske annen følelse enn vanlig av å kjøre en mellomtung twin med full oppakning. Fikk mer turfølelse enn jeg pleier. I stedet for å bli engasjert og få lyst til å kjøre sportslig, ble det roligere og mer avslappende kjøring. Tror det kan bli veldig bra å dra på langtur med en litt ny kjørestil for min egen del. Ser frem til å bli bedre kjent med 450´n :D
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av BC45 den 02 jun 2026, 16:11, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av AJ »

Blir interessant og spennende å følge videre :thumleft !

Så må du ikke glemme å ta turene her på Hadeland som jeg har anbefalt i annen tråd ;) .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8196
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av dypen »

Vi følger med, lykke til med «ny» sykkel’n :thumleft
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

AJ skrev: 20 mai 2026, 21:20 Blir interessant og spennende å følge videre :thumleft !

Så må du ikke glemme å ta turene her på Hadeland som jeg har anbefalt i annen tråd ;) .
Det skal jeg huske på :D Fant en fin første etappe med en god blanding av asfalt og grus. Bærum-Sokna-Hedalen-Nesbyen-Gol :D
Sist redigert av BC45 den 21 mai 2026, 00:11, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

dypen skrev: 20 mai 2026, 21:44 Vi følger med, lykke til med «ny» sykkel’n :thumleft
Takk for det :D

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

I dag gikk sykkelen i bakken for første gang, bare to dager etter at jeg kjørte den ut av butikken :O

Storkoste meg på en stor og åpen grusplass inni skogen helt alene. Jeg slo av tc og abs bak og spant rundt som en 20-åring uten frontallappen på plass :lol Jeg visste ikke at gruskjøring var så gøy!!! Noen steder var det ganske mye løs grus, så fikk også øvd på å bremse, spinne :lol og på å svinge stående uten så veldig mye feste.

Klarte å velte sykkelen fra nesten stillestående, men til stor fornøyelse kunne jeg se at ingen skader på selve sykkelen var skjedd bortsett fra at veltebøylene hadde fått seg noen skrammer. Det gjør egentlig ingenting. Nå er jeg kvitt skrekken for å miste sykkelen i bakken allerede og det er like greit fordi jeg kommer garantert til å velte flere ganger. Sykkelen var veldig lett å løfte opp igjen, vel og merke uten bagasje.

Reiser på første lille tur med telt i morgen eller søndag. Kan ikke kjøre så altfor langt ennå fordi den skal ha førstegangsservice om ikke så lenge.
Uansett- gleder meg stort til :D :D fortsettelsen
PXL_20260522_165432874.jpg
PXL_20260522_165436702.jpg
PXL_20260522_163441825.jpg
PXL_20260522_163432112.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2697
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2024
Bosted: Odda/Rosendal

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av Olav K »

Tøff sykkel, grattis med den. :)

Selv er jeg litt nyskjerrig på Kove sine 800 kubikkere, men de har ikke norske forhandlere enda. Skal leie meg en i Italia neste gang jeg er nedover. Mye spennende sykler fra Kina nå :)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

Olav K skrev: 23 mai 2026, 11:42 Tøff sykkel, grattis med den. :)

Selv er jeg litt nyskjerrig på Kove sine 800 kubikkere, men de har ikke norske forhandlere enda. Skal leie meg en i Italia neste gang jeg er nedover. Mye spennende sykler fra Kina nå :)
Takk for det :D Helt enig! Kove sine 800 ser veldig spennende ut. Håper de etablerer seg i Norge snart :-)

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

I dag har jeg utforsket litt i området rundt Tyrifjorden. Kunne kjøre et stykke inn i Krokskogen fra Klekken. Jeg er utrolig godt fornøyd med sykkelen så langt. Fikk kjørt noen få km på grus i dag og det er utrolig gøy! Her fra Mosjøen i Krokskogen :D
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8196
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av dypen »

BC45 skrev: 22 mai 2026, 19:16 I dag gikk sykkelen i bakken for første gang, bare to dager etter at jeg kjørte den ut av butikken :O

Jeg slo av tc og abs bak og spant rundt som en 20-åring uten frontallappen på plass :lol Jeg visste ikke at gruskjøring var så gøy!

Kan ikke kjøre så altfor langt ennå fordi den skal ha førstegangsservice om ikke så lenge.
Med ny sykkel, da hadde min nattesøvn vært ødelagt :D Moro å leke seg litt da :thumleft Skal love deg de kilometerne går fort til førstegang service, har ved to anledninger kommet inn med absolutt maks kilometerstand. Sjekk med forhandler hvor lang du faktisk kan kjøre (maks kilometer).
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41379
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 26 mai 2026, 19:41 Sjekk med forhandler hvor lang du faktisk kan kjøre (maks kilometer).
1000 km. er vel det vanlige?
Noe jeg også tok for gitt med Moto Guzzi Special'en og møtte opp til 1. gangservice etter en rimelig heftig innkjøring, slik jeg pleier med nye sykler :crazy: og fikk utført servicen. Men det viste seg at jeg skulle faktisk ha ventet til 1500 km. ... :eh
Min feil, selvfølgelig, siden jeg hadde glemt å sjekke brukermanualen. Men det ringte heller ingen varselklokker hos forhandler...

Samma det, ingen skade skjedd og sykkelen går bare bedre og bedre :mc1 :twothumbs: !
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

AJ skrev: 26 mai 2026, 19:51
dypen skrev: 26 mai 2026, 19:41 Sjekk med forhandler hvor lang du faktisk kan kjøre (maks kilometer).
1000 km. er vel det vanlige?
Noe jeg også tok for gitt med Moto Guzzi Special'en og møtte opp til 1. gangservice etter en rimelig heftig innkjøring, slik jeg pleier med nye sykler :crazy: og fikk utført servicen. Men det viste seg at jeg skulle faktisk ha ventet til 1500 km. ... :eh
Min feil, selvfølgelig, siden jeg hadde glemt å sjekke brukermanualen. Men det ringte heller ingen varselklokker hos forhandler...

Samma det, ingen skade skjedd og sykkelen går bare bedre og bedre :mc1 :twothumbs: !
Den skal inn på førstegangsevice i neste uke på ca. 1000 km. Har 60 mil igjen å kjøre, så i morgen blir det Sokna, Hedalen, Nesbyen, Gol :D

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

dypen skrev: 26 mai 2026, 19:41
BC45 skrev: 22 mai 2026, 19:16 I dag gikk sykkelen i bakken for første gang, bare to dager etter at jeg kjørte den ut av butikken :O

Jeg slo av tc og abs bak og spant rundt som en 20-åring uten frontallappen på plass :lol Jeg visste ikke at gruskjøring var så gøy!

Kan ikke kjøre så altfor langt ennå fordi den skal ha førstegangsservice om ikke så lenge.
Med ny sykkel, da hadde min nattesøvn vært ødelagt :D Moro å leke seg litt da :thumleft Skal love deg de kilometerne går fort til førstegang service, har ved to anledninger kommet inn med absolutt maks kilometerstand. Sjekk med forhandler hvor lang du faktisk kan kjøre (maks kilometer).
Førstegangsservice er på 1000 km. Ja, tidligere hadde nattesøvnen min også vært ødelagt hvis jeg hadde veltet en helt ny sykkel. Alt gikk jo bra, bortsett fra noen merker veltebøylen. Det er tross alt "bare" en motorsykkel :D

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8196
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av dypen »

KTM og BMW sier 1000 km evt før pluss 20% som maks kilometerstand på førstegangservice.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

Kjørte fra Sokna til Hedaldsveien i dag på grus/sand. Det var til tider såpass løst underlag med mye sand at det var både litt skummelt, krevende og spennende på en gang for en nybegynner utenfor asfaltveier. Måtte stå på sykkelen i flere mil, så ble ganske sliten også😊

Sykkelen klarte seg helt perfekt. Både motor og dempere gjør en kjempejobb under disse forholdene. Usikker på om jeg tør å kjøre samme vei tilbake alene før jeg har fått litt mer erfaring 😊

Her er Hedalen stavkirke 😊
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

Blir bare mer og mer glad i denne lille adventure-sykkelen :D Kjørte en kjempefin grusvei fra Lampeland og over til Skotselv i dag. 29 km midt i skogen mutters alene. Herlig :twothumbs: (RV2940)

Har funnet ut at vindskjermen bråker en del i motorveifart, så kjørte litt uten skjem i dag for å teste. Det ble mye mindre støy, så skal prøve å få tak i en mindre skjem i stedet. Selv uten skjerm var vindbeskyttelsen helt ok.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

OPPSUMMERING ETTER FØRSTE 1000 KM
Da er sykkelen ferdig innkjørt og klar for førstegangsservice til uka.
Etter de første 100 milene er min oppsummering at denne sykkelen er et røvekjøp for pengene. Man får en fullverdig liten adventuresykkel godt utstyrt for drøye 100 000 kr.

Motoren er helt super. Den låter bra og gir ingen merkbare vibrasjoner. 42 hk er overraskende nok til at sykkelen føles kvikk og sterk, selv med full oppakning. Etter litt justering er jeg veldig fornøyd med demperne både til landevei og til hullete grusveier. Bremsene er gode og lette å dosere. Originaldekkene er gode på grus og sand, helt ok på tørr asfalt. Har ikke testet de på vått føre enda. Vindbeskyttelsen er ok, men en del turbulens over 80 km/t. Det hjalp litt å sette på en Puig vinddeflektor.

Ting jeg har planer om å modifisere:
Gassen er litt av/på, noe som krever litt vel forsiktig gasshånd. Her har jeg tenkt å kjøpe meg en Coober ECU som overstyrer sykkelens ecu. Enkel plug and play. Flere har gode erfaringer med denne, så det blir spennende å se. Hadde en tilsvarende en gang på en MT09 og den forandret sykkelen totalt til det bedre.

Skifte drev foran fra 14 til 15 tenner. Sykkelen er litt lavt giret, så turtallet er ganske høyt i motorveihastighet. Motoren er sterk og dravillig, så bør ikke være noe problem med litt større drev foran. Ser på youtube at mange eiere har gjort dette og er veldig fornøyde med resultatet.

Skifte ut vindskjermen med en kort sportsskjerm. Små skjermer gir som regel mindre vindbeskyttelse enn større, men også ofte mindre turbulens. Jeg har testet sykkelen noen mil uten vindskjerm og det funket bedre enn med originalskjermen.

Totalt sett er dette kanskje det beste mc-kjøpet jeg har gjort noen gang. Det blir spennende å se på driftsikkerheten fremover. Har 5 års garanti, så det bør ikke være noe stort problem uansett med det første :D
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1883
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av Gammelsmurfen »

BC45 skrev: 29 mai 2026, 16:47
Skifte ut vindskjermen med en kort sportsskjerm. Små skjermer gir som regel mindre vindbeskyttelse enn større, men også ofte mindre turbulens. Jeg har testet sykkelen noen mil uten vindskjerm og det funket bedre enn med originalskjermen.
Det er i hvert fall sikkert at dette med turbulens så er det så mange faktorer som spiller inn, så det finnes ikke noen fasit heller siden førere kommer i flere størrelser og proposjoner.
Har "forsket" mye rundt det på min siste sykkel (BMW F850GS) for å få det bra.

Med den beskjedne orginalskjermen fikk jeg Parkinson på motorvei, det var grusomt rett og slett enten jeg hadde senket eller hevet skjermen.
Byttet den ut med en touring-skjerm fra WRS som var veldig mye større, det ble vesentlig bedre men fortsatt ikke bra nok.

Kjøpte deretter noen deflektorer til å montere i området rundt blinklys foran, det hjalp for å få stoppet/flyttet lufta bort fra sidene på hjelmen.
Var egentlig fornøyd da, men så kjøpte jeg risere til styret (up & back) fra Tyskland for å få optimalisert sittestilling og ergonomien mot styret.
Det var nok til at man satt litt mer oppreist og hjelmen kom noe høyere, da traff såvidt turbulensen toppen av hjelmen,
Dette løste jeg med å sette på en liten deflektor øverst på WRS vindskjermen, da ble det bra igjen :D

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

Gammelsmurfen skrev: 30 mai 2026, 00:11 Det er i hvert fall sikkert at dette med turbulens så er det så mange faktorer som spiller inn, så det finnes ikke noen fasit heller siden førere kommer i flere størrelser og proposjoner.
I dag fant jeg ut nærmest ved en tilfeldighet at den nye "adventure"-hjelmen jeg kjøpte meg samtidig med sykkelen antakelig er årsaken til mesteparten av turbulensen og bråket. Allerede etter et par turer tok jeg av "capsen" på hjelmen, men den fortsatte å bråke og riste når jeg kom opp i litt fart selv uten den. I dag brukte jeg samme hjelmen da jeg kjørte Triumphen min som vanligvis er helt uten turbulens. Det bråkte og ristet like forferdelig som 450´n da jeg kom opp i litt fart.

Jeg bruker Shohei Neotec 3 til vanlig og har bare hatt Shohei hjelmer i mange år. Med Shoei Neotec er Trumphen helt uten turbulens og støy. Den var den hjelpen jeg brukte da jeg prøvekjørte 450´n og da la jeg ikke merke til noe bråk i det hele tatt :lol

Ja, ja. Da her jeg i hvert fall lært at type hjelm har ekstremt mye å si. Noen hjelmer rister altså, under forhold andre hjelmer er helt rolige i :D

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT logg

Legg inn av BC45 »

Etter at jeg kjøpte 450 MT setter jeg enda større pris på Tigern. De to har veldig ulike egenskaper og bruksområder, så etter å kjørt den ene en stund blir den andre ekstra morsom :D
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Legg inn av BC45 »

Førstegangsservice unnagjort. Et par dagers tur med telt. Her ved Tinnsjøen 😊
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Legg inn av BC45 »

Jeg synes ikke de hvite klistremerkene på tanken og på "kåpene" foran kledde sykkelen noe særlig, så jeg tok dem av alle sammen. Foreløpig er sykkelen helt svart, noe jeg egentlig liker ganske godt. Vurderer å lakke både kåper og forskjerm i en mørk, grå farge, men skal se det litt an :D
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

OttoL
Innlegg: 113
Registrert: 24 jul 2020, 17:20
Motorsykkelen din: Harley Davidson Forty Eight 2014, BMW R1250RS 2020, Honda CB500X 2015

Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Legg inn av OttoL »

foliering kan vel være ett alternitiv til lakkering..

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 688
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800 2025, BMW R1250RS 2023, CFMOTO 450 MT 2026
Bosted: Bærum

Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Legg inn av BC45 »

OttoL skrev: 07 jun 2026, 18:19 foliering kan vel være ett alternitiv til lakkering..
Ja, foliering er absolutt et alternativ. Tar gjerne mot tips til noen som kan ta på seg jobben i Oslo/omegn :thumleft

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8196
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg

Legg inn av dypen »

Flott sykkel med utrolig flott og sjelden farge :thumleft
IMG_6009.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Svar