Motorsykkel logg, «dypen» …

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 1255
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special
Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Tore L »

AJ skrev: 21 apr 2026, 18:58 Er vi klare på torsdag?
Foreslår å møtes på YX-stasjonen på Fetsund kl. 14:00 for så å ta en Romeriksrunde før vi stikker innom Meierigården i Lørenfallet for en bedre middag :prf .
Fordi vi fortjener det :crazy:

:knegg .
Jeg er der kl. 14 :twothumbs:
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

Tore L skrev: 22 apr 2026, 09:00
AJ skrev: 21 apr 2026, 18:58 Er vi klare på torsdag?
Foreslår å møtes på YX-stasjonen på Fetsund kl. 14:00 for så å ta en Romeriksrunde før vi stikker innom Meierigården i Lørenfallet for en bedre middag :prf .
Fordi vi fortjener det :crazy:

:knegg .
Jeg er der kl. 14 :twothumbs:
Da er vi definitivt klare for tur :prf .
Så gjenstår det å se om PAN@dypen også blir med?
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Online
Svein_H
Innlegg: 74
Registrert: 05 apr 2026, 14:54
Motorsykkelen din: Suzuki DL650A V-strom 2009
Bosted: Aurskog-Høland

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Svein_H »

Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted. :-)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Da er jeg på Fetsund kl 14:00 med «Big-Blue» :twothumbs:
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 1255
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special
Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Tore L »

dypen skrev: 22 apr 2026, 16:42 Da er jeg på Fetsund kl 14:00 med «Big-Blue» :twothumbs:
ille bra, som vi sier her nede :twothumbs:
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

Tore L skrev: 22 apr 2026, 17:48
dypen skrev: 22 apr 2026, 16:42 Da er jeg på Fetsund kl 14:00 med «Big-Blue» :twothumbs:
ille bra, som vi sier her nede :twothumbs:
:thumleft
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

Svein_H skrev: 22 apr 2026, 16:19 Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted. :-)
Ikke lange veien fra Aurskog-Høland til Lørenfallet. Så om du tar den turen må du gjerne stikke innom Meierigården i Lørenfallet hvor vi antakelig vil innfinne oss ved 15:00 - 15:30, for å hilse på :vs .
Det ville vært hyggelig :-) .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Online
Svein_H
Innlegg: 74
Registrert: 05 apr 2026, 14:54
Motorsykkelen din: Suzuki DL650A V-strom 2009
Bosted: Aurskog-Høland

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Svein_H »

AJ skrev: 22 apr 2026, 18:30
Svein_H skrev: 22 apr 2026, 16:19 Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted. :-)
Ikke lange veien fra Aurskog-Høland til Lørenfallet. Så om du tar den turen må du gjerne stikke innom Meierigården i Lørenfallet hvor vi antakelig vil innfinne oss ved 15:00 - 15:30, for å hilse på :vs .
Det ville vært hyggelig :-) .
Er mange flotte kjøreveier herfra til Lørenfallet, men har hjemmekontor til 1545 imorra, så det spørs om jeg ev. klarer å snike meg unna litt tidlig.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

Svein_H skrev: 22 apr 2026, 19:03 Er mange flotte kjøreveier herfra til Lørenfallet, men har hjemmekontor til 1545 imorra, så det spørs om jeg ev. klarer å snike meg unna litt tidlig.
Om ikke i morgen så vil det ganske sikkert bli mange anledninger senere i løpet av sesongen :-) .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Svein_H skrev: 22 apr 2026, 19:03
AJ skrev: 22 apr 2026, 18:30
Svein_H skrev: 22 apr 2026, 16:19 Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted. :-)
Ikke lange veien fra Aurskog-Høland til Lørenfallet. Så om du tar den turen må du gjerne stikke innom Meierigården i Lørenfallet hvor vi antakelig vil innfinne oss ved 15:00 - 15:30, for å hilse på :vs .
Det ville vært hyggelig :-) .
Er mange flotte kjøreveier herfra til Lørenfallet, men har hjemmekontor til 1545 imorra, så det spørs om jeg ev. klarer å snike meg unna litt tidlig.
Da er det jo ikke noe problem, da ser vi deg :twothumbs:
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

Takk for turen, karer :vs !
Veldig hyggelig og må selvfølgelig gjentas senere i sesongen :thumleft .
dypenlogg.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 1255
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special
Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Tore L »

Takk for turen og dette blir jeg gjerne med på flere ganger - ble tilsammen 32,5 mil på meg :twothumbs:
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Kjempeflott tur og god mat, det ble vel en 12 - 14 mil på meg totalt i dag :thumleft
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Online
Svein_H
Innlegg: 74
Registrert: 05 apr 2026, 14:54
Motorsykkelen din: Suzuki DL650A V-strom 2009
Bosted: Aurskog-Høland

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Svein_H »

Har sett flere bilder og innlegg i diverse bloggtråder her inne. Virker til å ha vært et kjempefint lite "minitreff", og Meierigården har også fått mye skryt for maten. Veldig synd at jeg ikke fikk tatt turen og møtt dere, men ting skjedde. Blir forhåpentligvis flere muligheter!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

Svein_H skrev: 24 apr 2026, 16:27 Har sett flere bilder og innlegg i diverse bloggtråder her inne. Virker til å ha vært et kjempefint lite "minitreff", og Meierigården har også fått mye skryt for maten. Veldig synd at jeg ikke fikk tatt turen og møtt dere, men ting skjedde. Blir forhåpentligvis flere muligheter!
Blir helt sikkert flere muligheter senere til å kjøre samme ruta, også motsatt vei :-) .
Med matstopp på Meierigården, så klart :thumleft .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Bilder fra torsdag :D
IMG_1328.jpeg
IMG_1331.jpeg
IMG_1329.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Har vært på en fin runde i dag, rulla på rundt 30 mil på ST1100’n som gjør jobben :thumleft Kjørte Skreia hvor det var asfaltlegging med trafikk regulering og ledebil. Kaffe pause på Moelven og testkjørte R1300RT hos MC Huset Nydal som var en flott lettkjørt sykkel :D Legger ved bilder!
IMG_1498.jpeg
IMG_1494.jpeg
IMG_1495.jpeg
IMG_1490.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Flott kjørevær i dag også, tok 1250 GSA’n en tur på østsida av Øyern ned til Mysen videre til Askim via Tomter og vestsida av Øyern nordover igjen for «Åpen Dag hos MC Partner Skedsmokorset» der tanken var å testkjøre flotte Versys 1100 som ikke var tilgjengelig men flere kundeeide var der.

Fikk testet KLE500 og Ninja 1100SX. KLE500 flott høyreist lettkjørt men dårlig moment og vibrasjon fra motor, derimot 1100SX lettkjørt flott men … det var motor’n sin hvor du kan kjøre på 6 gir overalt ingen vibrasjon og ett hav med krefter men for trang for meg (for mye race preg) Derimot Versys 1100 har samme motor men en annen karakteristikk med mye mer moment fra lavere turtall og det liker vi :thumleft
IMG_1506.jpeg
IMG_1504.jpeg
IMG_1505.jpeg
IMG_5920.jpeg
IMG_1507.jpeg
IMG_1508.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Har blitt noen turer i det siste, i dag ble det tur nordover Nittedal videre på østsida av Ransfjorden opp til Dokka deretter vestida nedover til Jevnaker med lunsj. Over til Roa via Gardermoen og hjem i knall vær :thumleft
IMG_1560.jpeg
IMG_1562.jpeg
IMG_1563.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 28 mai 2026, 18:41 Har blitt noen turer i det siste, i dag ble det tur nordover Nittedal videre på østsida av Ransfjorden opp til Dokka deretter vestida nedover til Jevnaker med lunsj. Over til Roa via Gardermoen og hjem i knall vær :thumleft
Hadde kjapt slengt meg med på denne Randsfjordenrunden om jeg hadde fått vite om den...
Men skjønner selvfølgelig at det er ganske så befriende å kjøre alene :thumleft .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

AJ skrev: 28 mai 2026, 18:54
dypen skrev: 28 mai 2026, 18:41 Har blitt noen turer i det siste, i dag ble det tur nordover Nittedal videre på østsida av Ransfjorden opp til Dokka deretter vestida nedover til Jevnaker med lunsj. Over til Roa via Gardermoen og hjem i knall vær :thumleft
Hadde kjapt slengt meg med på denne Randsfjordenrunden om jeg hadde fått vite om den...
Men skjønner selvfølgelig at det er ganske så befriende å kjøre alene :thumleft .
Det hadde vært hyggelig @AJ :thumleft Har i tankene å invitere til tur, men ofte så skjer det på sparket og gjerne i forbindelse med andre ærende. Hadde en god runde i går kveld også, da var jeg østover. Når andre inviterer har det ikke passet eller ikke vært hjemme :D
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Svar