Jeg er der kl. 14AJ skrev: 21 apr 2026, 18:58 Er vi klare på torsdag?
Foreslår å møtes på YX-stasjonen på Fetsund kl. 14:00 for så å ta en Romeriksrunde før vi stikker innom Meierigården i Lørenfallet for en bedre middag.
Fordi vi fortjener det![]()
.
Motorsykkel logg, «dypen» …
- Tore L
- Innlegg: 1255
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Da er vi definitivt klare for tur
Så gjenstår det å se om PAN@dypen også blir med?
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineSvein_H
- Innlegg: 74
- Registrert: 05 apr 2026, 14:54
- Motorsykkelen din: Suzuki DL650A V-strom 2009
- Bosted: Aurskog-Høland
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted. 
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Da er jeg på Fetsund kl 14:00 med «Big-Blue» 
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
- Tore L
- Innlegg: 1255
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
ille bra, som vi sier her nede
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Ikke lange veien fra Aurskog-Høland til Lørenfallet. Så om du tar den turen må du gjerne stikke innom Meierigården i Lørenfallet hvor vi antakelig vil innfinne oss ved 15:00 - 15:30, for å hilse påSvein_H skrev: 22 apr 2026, 16:19 Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted.![]()
Det ville vært hyggelig
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineSvein_H
- Innlegg: 74
- Registrert: 05 apr 2026, 14:54
- Motorsykkelen din: Suzuki DL650A V-strom 2009
- Bosted: Aurskog-Høland
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Er mange flotte kjøreveier herfra til Lørenfallet, men har hjemmekontor til 1545 imorra, så det spørs om jeg ev. klarer å snike meg unna litt tidlig.AJ skrev: 22 apr 2026, 18:30Ikke lange veien fra Aurskog-Høland til Lørenfallet. Så om du tar den turen må du gjerne stikke innom Meierigården i Lørenfallet hvor vi antakelig vil innfinne oss ved 15:00 - 15:30, for å hilse påSvein_H skrev: 22 apr 2026, 16:19 Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted.![]()
.
Det ville vært hyggelig.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Om ikke i morgen så vil det ganske sikkert bli mange anledninger senere i løpet av sesongenSvein_H skrev: 22 apr 2026, 19:03 Er mange flotte kjøreveier herfra til Lørenfallet, men har hjemmekontor til 1545 imorra, så det spørs om jeg ev. klarer å snike meg unna litt tidlig.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Da er det jo ikke noe problem, da ser vi degSvein_H skrev: 22 apr 2026, 19:03Er mange flotte kjøreveier herfra til Lørenfallet, men har hjemmekontor til 1545 imorra, så det spørs om jeg ev. klarer å snike meg unna litt tidlig.AJ skrev: 22 apr 2026, 18:30Ikke lange veien fra Aurskog-Høland til Lørenfallet. Så om du tar den turen må du gjerne stikke innom Meierigården i Lørenfallet hvor vi antakelig vil innfinne oss ved 15:00 - 15:30, for å hilse påSvein_H skrev: 22 apr 2026, 16:19 Høres gøy ut! Håper å få tatt min første tur for sesongen imorra, men det blir i så fall kun veldig rolig og pen kjøring utover ettermiddagen for å bli venn med sykkelen igjen etter vinteren. Da møtes vi kanskje langs veien et sted.![]()
.
Det ville vært hyggelig.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Takk for turen, karer
!
Veldig hyggelig og må selvfølgelig gjentas senere i sesongen
.
Veldig hyggelig og må selvfølgelig gjentas senere i sesongen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Tore L
- Innlegg: 1255
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Takk for turen og dette blir jeg gjerne med på flere ganger - ble tilsammen 32,5 mil på meg 
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 24 Triumph Tiger 900 GT PRO - TT 5649
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Kjempeflott tur og god mat, det ble vel en 12 - 14 mil på meg totalt i dag 
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
-
OnlineSvein_H
- Innlegg: 74
- Registrert: 05 apr 2026, 14:54
- Motorsykkelen din: Suzuki DL650A V-strom 2009
- Bosted: Aurskog-Høland
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Har sett flere bilder og innlegg i diverse bloggtråder her inne. Virker til å ha vært et kjempefint lite "minitreff", og Meierigården har også fått mye skryt for maten. Veldig synd at jeg ikke fikk tatt turen og møtt dere, men ting skjedde. Blir forhåpentligvis flere muligheter!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Blir helt sikkert flere muligheter senere til å kjøre samme ruta, også motsatt veiSvein_H skrev: 24 apr 2026, 16:27 Har sett flere bilder og innlegg i diverse bloggtråder her inne. Virker til å ha vært et kjempefint lite "minitreff", og Meierigården har også fått mye skryt for maten. Veldig synd at jeg ikke fikk tatt turen og møtt dere, men ting skjedde. Blir forhåpentligvis flere muligheter!
Med matstopp på Meierigården, så klart
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Bilder fra torsdag 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Har vært på en fin runde i dag, rulla på rundt 30 mil på ST1100’n som gjør jobben
Kjørte Skreia hvor det var asfaltlegging med trafikk regulering og ledebil. Kaffe pause på Moelven og testkjørte R1300RT hos MC Huset Nydal som var en flott lettkjørt sykkel
Legger ved bilder!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Flott kjørevær i dag også, tok 1250 GSA’n en tur på østsida av Øyern ned til Mysen videre til Askim via Tomter og vestsida av Øyern nordover igjen for «Åpen Dag hos MC Partner Skedsmokorset» der tanken var å testkjøre flotte Versys 1100 som ikke var tilgjengelig men flere kundeeide var der.
Fikk testet KLE500 og Ninja 1100SX. KLE500 flott høyreist lettkjørt men dårlig moment og vibrasjon fra motor, derimot 1100SX lettkjørt flott men … det var motor’n sin hvor du kan kjøre på 6 gir overalt ingen vibrasjon og ett hav med krefter men for trang for meg (for mye race preg) Derimot Versys 1100 har samme motor men en annen karakteristikk med mye mer moment fra lavere turtall og det liker vi
Fikk testet KLE500 og Ninja 1100SX. KLE500 flott høyreist lettkjørt men dårlig moment og vibrasjon fra motor, derimot 1100SX lettkjørt flott men … det var motor’n sin hvor du kan kjøre på 6 gir overalt ingen vibrasjon og ett hav med krefter men for trang for meg (for mye race preg) Derimot Versys 1100 har samme motor men en annen karakteristikk med mye mer moment fra lavere turtall og det liker vi
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Har blitt noen turer i det siste, i dag ble det tur nordover Nittedal videre på østsida av Ransfjorden opp til Dokka deretter vestida nedover til Jevnaker med lunsj. Over til Roa via Gardermoen og hjem i knall vær 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 41369
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Hadde kjapt slengt meg med på denne Randsfjordenrunden om jeg hadde fått vite om den...dypen skrev: 28 mai 2026, 18:41 Har blitt noen turer i det siste, i dag ble det tur nordover Nittedal videre på østsida av Ransfjorden opp til Dokka deretter vestida nedover til Jevnaker med lunsj. Over til Roa via Gardermoen og hjem i knall vær![]()
Men skjønner selvfølgelig at det er ganske så befriende å kjøre alene
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Det hadde vært hyggelig @AJAJ skrev: 28 mai 2026, 18:54Hadde kjapt slengt meg med på denne Randsfjordenrunden om jeg hadde fått vite om den...dypen skrev: 28 mai 2026, 18:41 Har blitt noen turer i det siste, i dag ble det tur nordover Nittedal videre på østsida av Ransfjorden opp til Dokka deretter vestida nedover til Jevnaker med lunsj. Over til Roa via Gardermoen og hjem i knall vær![]()
Men skjønner selvfølgelig at det er ganske så befriende å kjøre alene.
dypen
"Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European