BC45 skrev: 18 mai 2026, 18:10
Så nå har jeg tre sykler plutselig. Tenkte å selge BMW´n og beholde Triumphen sånn at jeg har en sportslig tursykkel for asfalt og en som egner seg for mer grus. Blir spennende å se hvordan 450´n fungerer på lengre turer i fjelleheimen
Høres fornuftig ut .
Og ja, skal bli spennende å høre om erfaringene dine med 450'en på lengre turer .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
dypen skrev: 18 mai 2026, 18:28
Hva med denne, disse har jo vært i salg noen år med god annenhåndsverdi CRF300L var vel betegnelsen.
Jeg mener helt klart at denne ikke hører hjemme i 450/500 kubikklassen, men i en egen 250/300 klasse.
Altså ikke spesielt relevant i forhold til CF Moto 450 og andre sykler i 450/500 klassen...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.