17. mai 2026

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 8181
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

17. mai 2026

Legg inn av dypen »

Kanskje det dukker opp motorsykkel bilder fra dagen i dag :thumleft
IMG_5892.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "Lyden av frihet har to sylindre (minst)." "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 41369
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: 17. mai 2026

Legg inn av AJ »

Gratulerer med dagen til alle motorsyklister, ja! Og alle dere andre også selvfølgelig :vs!

Trippelfeiring her hjemme hvor kona også fyller år idag. Ikke bare det, fra i dag er hun også ekte pensjonist med sine 67 år :HB :bb_p: !
17mai.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

DAE
Innlegg: 693
Registrert: 28 apr 2022, 16:35
Motorsykkelen din: Kawasaki VN1500CT
Bosted: Samnanger, Vestland

Re: 17. mai 2026

Legg inn av DAE »

Og på Catalunya kjøre dei tog med mc🙂 3 tog, moto3, moto2 og motogp, gratulere med dagen til Norge og kåno🎂

Svar