https://www.tek.no/test/i/M7AwoB/vi-har ... rbar-orkan
Kunne jo vært praktisk å ha etter vask av sykkelen
Problemet med kompressoren er at den tar 20 ganger mer plass, krever strømtilgang under bruk, bråker ganske mye, har høyere vedlikeholdskostnader etc.FredrikE24 skrev: 11 apr 2026, 14:09 Jeg blåser sykkelen tør med trykkluft. For samme pris får man en fin stillegående kompressor med blåsespiss og slange?