Takk for det!
Har bare betalt og ikke hentet. Håper den er der når jeg får tid til å hente
Om den har skrudd seg på av seg selv vet jeg jo strengt tatt ikke. Men uansett hva jeg gjorde for å få laseren til å virke med batteriene som satt i så ville den ikke fungere.FredrikE24 skrev: 31 jul 2025, 17:03 Knappecelle varer jo «evig» om man ikke lar den stå på under lagring. Om man ønsker oppladbart, så hvorfor ikke, men du vil sikkert ha denne i 10-15år uten å måtte ofre batteri en tanke med knappeceller.
Sikkert. Men det er nå uansett en mulighet med en modifikasjon hvis ønskelig. Man lager egentlig bare et dummy batteri med samme størrelse som de tre knappecelle batteriene og lager en USB kontakt i denne. Da kan man bare koble til batteribank når man skal bruke den.FredrikE24 skrev: 31 jul 2025, 17:03 Knappecelle varer jo «evig» om man ikke lar den stå på under lagring. Om man ønsker oppladbart, så hvorfor ikke, men du vil sikkert ha denne i 10-15år uten å måtte ofre batteri en tanke med knappeceller.
En del ting med knappceller og "soft off" (pulsbryter) har en tendens til å bruke strøm selv om de tilsynelatende er slått av.AJ skrev: 31 jul 2025, 17:09Om den har skrudd seg på av seg selv vet jeg jo strengt tatt ikke. Men uansett hva jeg gjorde for å få laseren til å virke med batteriene som satt i så ville den ikke fungere.FredrikE24 skrev: 31 jul 2025, 17:03 Knappecelle varer jo «evig» om man ikke lar den stå på under lagring. Om man ønsker oppladbart, så hvorfor ikke, men du vil sikkert ha denne i 10-15år uten å måtte ofre batteri en tanke med knappeceller.
Men det gjorde den altså med en gang da nye batterier kom på plass.

Gratulerer - Verisure røyk ut herfra for tre år siden. Sjeldent opplevd mer arrogant selskap ever!kjland skrev: 27 aug 2025, 19:24 Bestilt og fått nye røykdetektorer siden Verisure ryker på huet og ræva ut av huset på mandag.
Kobles sammen og kan overvåkes via en app
Må ha nye om ca 10 år men da er nok teknologien kommet litt lengre og
ble ny Shoei Neotec 3. Nå er jeg i tenkeboksen om jeg skal flytte over intercom eller om jeg skal rive i en ny.
Hei AJ, lenge siden sist, jeg er snart 81 år, små helse irritasjoner har duket opp. Forresten jeg solgt min 2023 Triumph i fjor og etter 61 år med MC kjøring en epoke var over. På samme tid solgt jeg min 1977 Lincoln Continental Mk V, en herlig bil, men alt har sin tid. MCsiden har vært en flotte verktøy med mange fin temaer. Lykke til videre. GordonAJ skrev: 27 apr 2023, 19:32Det var en smule overraskende, må jeg si!
Har fulgt litt fra sidelinjen, @Gordon og var helt sikker på at det skulle bli en V100 Mandello på deg.
Selv har jeg gått "tilbake i tid" og gått til innkjøp av en V7 850 Special. Noe jeg går ut fra at du har registrert
...
Ellers er det hyggelig å se deg tilbake her på MCsiden.no
Og ikke minst gratulerer så mye med ny flott motorsykkel![]()