Link:
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... e_sn=10045
Det er helt sant. Jeg handler bildeler på den der holmen like utenfor EU. Der finnes titalls delesjapper som har priser LANGT under de få billigdelesjappene her til lands... men originaldeler, spesielt her på berget, er dyrt selv til min "billigbil" (Land Rover 90).Voksen skrev: 03 sep 2025, 21:05Skrur en selv og kan kjøpe deler på nett eller f.eks. hos thansen er bildeler egentlig billig.
Det grenser opp mot svindel av Jaguar...men er slett ikke uvanlig. Har du et premium merke så er ALT premiumpriser.Atrox skrev: 04 sep 2025, 09:54Pris ferdig montert hos Jaguar den gang var 18000,-....
Ny sensor fra Ebay (helt standard Denso) sendt fra USA kom på i underkant av 1000,-. "Spesialverktøyet" jeg trengte for å få ut den gamle fantes i hylla på Jula og kosta om jeg husker rett 105,-. Selve jobben tok 10 minutter for å se på Youtube og 10 minutter for å bytte....
Det var Pierburg på disse.SveinHa skrev: 03 sep 2025, 21:41En gang for 2-3 tiår siden måtte jeg ha varuumpumpe til en MB 300TDT W123. Husker ikke helt prisene nå men mener uoriginal del kostet rundt 1/3-1/4 av original. Ny og gammel del var HELT identiske med unntak av at der hvor det stod "Mercedes-Benz" på den gamle var der spor etter en fres på den nye...Voksen skrev: 03 sep 2025, 21:05Skrur en selv og kan kjøpe deler på nett eller f.eks. hos thansen er bildeler egentlig billig.