Har selv ingen erfaring med iOS, kun Samsung Android og Windows, henholdsvis Samsung nettbrett og mob.tlf og bærbar PC og har ingen utloggingsproblemer på PC, men en sjelden gang på nettbrettet.
Bruker Firefox på PC og Brave på nettbrett.
Forumet oppdatert! Nå også med søkefelt i forum headingen
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Forumet oppdatert! Nå også med søkefelt i forum headingen

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Canutus
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Kontakt:
Jeg "må" også logge inn flere ganger for dagen, både på Android og Microsoft.
Jeg bruker MacBook og har en både hjemme og en på hytta, Blir svært sjelden "kastet" ut av Safari
Kan ikke svare for IOS da jeg ikke er pålogget på iPhone
Kan ikke svare for IOS da jeg ikke er pålogget på iPhone
- Gammelsmurfen
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Ingen problemer her på Chrome vanligvis, men jeg har en idé om at dere som har problemer har en AdBlocker, popup-blocker, consent-o-matic eller liknende som enten forhindrer en popup med forespørsel om å godta cookies el. liknende for siten når levetiden er ute.
Når dere ikke får gjort denne godkjenningen (consent), så får den ikke lagret nødvendig cookie for autentisering, da vil avsluttet browser eller en evt. session timeout gjøre at du ikke lenger har en gyldig ticket å må autentisere deg på nytt.
Så sjekk browseren for slike add-on´s eller andre tredjeparts-produkter som er laget for å blokkere reklame, popup-vinduer eller slike evige tillatelsesforespørsler som ble et mareritt etter at GDPR ble strammet inn. Vil tro svaret kan ligge der, eller slett evt. cache for denne siten om ikke noe av det første eksisterer eller hjelper.
Når dere ikke får gjort denne godkjenningen (consent), så får den ikke lagret nødvendig cookie for autentisering, da vil avsluttet browser eller en evt. session timeout gjøre at du ikke lenger har en gyldig ticket å må autentisere deg på nytt.
Så sjekk browseren for slike add-on´s eller andre tredjeparts-produkter som er laget for å blokkere reklame, popup-vinduer eller slike evige tillatelsesforespørsler som ble et mareritt etter at GDPR ble strammet inn. Vil tro svaret kan ligge der, eller slett evt. cache for denne siten om ikke noe av det første eksisterer eller hjelper.
-
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 850 2024
Jeg har adblocker på pc, men der er det ikke et problem. Mistenker det må være iOS sin «skjul IP adresse» og «ikke la nettsteder spor meg» som kanskje gjør det
Opplever ikke problemet i Chrome … bare i iOS sin Safari nettleser.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European