dypen skrev: 14 aug 2024, 14:33 Da ser det ut som jeg kan legge ved bilde som var tenkt å legge i innlegget jeg «quote’r» her![]()
Ja, bildet ligger i vedleggdatabasen.
dypen skrev: 14 aug 2024, 14:33 Da ser det ut som jeg kan legge ved bilde som var tenkt å legge i innlegget jeg «quote’r» her![]()
Mimring er hyggelig650spleisn skrev: 14 des 2024, 23:18 Takk til dypen og alle dere andre som poster jamt og trutt.
Selv så sitter jeg å hører på Cinderella og Tim Kiefer på YT. Mimring fra tiden som sjømann på vestkysten av USA på 90-tallet.
Mente selvsagt Tom Keifer.
Heisan og velkommen til MCsiden.no skal du være @SothisSothis skrev: 09 mar 2025, 19:58 Ny registrert medlem på forumet her![]()
Roberto Zocchi, ikke akkurat en nybegynner, med sin stolte scooter.
![]()
Hva om du nedskalerer bildet til f.s. 1200 piksler bredde.rumad skrev: 08 jul 2025, 11:56 edit: prøver å fikse bildet.
edit2: prøver enda en gang.
edit3: Niks. Vet ikke hva som skjer.IMG_20240516.png
Flott scooter, har du kjøpt den ny eller brukt … Håper du deler litt erfaring og kjøreopplevelser med ossrumad skrev: 08 jul 2025, 11:56 Reiser på tur med Scoota (Voge SR4 Max) forhåpentligvis i morgen. Har tenkt meg en tur nordover. Hvor langt det blir får vi se på. Er fersking på både MC og sertifikat, så vi får ta det med ro og kjøre sikrest mulig.Har vært mye ute og tursyklet, så jeg har tatt med meg erfaringene derfra når det gjelder oppakning. Har mer luksusartikler med meg nå da
![]()
Heisan! Og velkommen tilbakeGeso skrev: 03 aug 2025, 16:52 Etter å ha vært uten MC siden 2017 (etter en liten ulykke) har jeg nå kjøpt en Honda Forza 350. (2022 modell)
Skal primært benyttes til pendling til Oslo.
Denne har "key less go" system, men det fulgte med 2 fysiske Honda nøkler. Tidligere eier hadde ingen idé hva disse er til, men kanskje det er noen av dere som vet?
Takk, takkHeisan! Og velkommen tilbake.
"Key Less Go" er det samme som på bl.a KTM, at man har en såkalt FOB i lomma og startknapper på styret? Eller er det slik at det ikke følger med en slik? Følger med en fysisk nøkkel på KTM'en også, med innebygd chip som brukes mot nøkkelløsantennem på sykkelen i tilfelle FOB'en svikter.
Kan det være det disse nøklene er ment for. I tillegg til å låse oppbevaringsrom på scooteren. For der skal det vel brukes nøkkel, eller...?