Db-killer til Leovince lv one evo.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha MT 125 2022
Db-killer til Leovince lv one evo.
Hei. Jeg kjøpte min mt 125 2022 med et leovince lv one evo. Dette anlegget lager en fin lyd og sånt, men jeg har hørt at å kjøre med helt åpent rør eller straight pipe er skadelige for motoren. Jeg er ikke hundre prosent sikker på om den har catalysator, han jeg kjøpte den sa at den ikke har det, men jeg har hørt lett mc med straight pipe som bråker mer enn min. Jeg tenkte å kjøpe en db-killer på nettet til potten min. Så jeg har søkt litt og fant en db killer som ser ut til å passe til potten min. Den selges på nettsiden "Motardinn". Er denne trygg? Men så kommer det store spørsmålet. Er det virkelig hvert det å kjøpe denne db killeren. For viss den kan gjøre at motorventilene ikke blir ødelagt så hadde det vert fint. Her er en link til db-killeren på Motardinn: https://www.tradeinn.com/motardinn/no/l ... lsrc=aw.ds
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Re: Db-killer til Leovince lv one evo.
Hvis den er den rette for din potte så setter både motoren og alle rundt pris på at den monteres.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Db-killer til Leovince lv one evo.
Har handlet der tidligere så nettsiden er trygg, men det er en utenlandsk butikk så det blir 25 prosent tillegg for mva når posten leverer ut varen.