Kontakt til regulator

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Bias
Innlegg: 2
Registrert: 31 jul 2023, 12:51
Motorsykkelen din: Suzuki sv650 2002 modell

Kontakt til regulator

Legg inn av Bias »

Hei, regulatoren på min Suzuki SV650 02 har tatt kvelden og har derfor fått tak i en brukt MOSFET FH020AA. Lurer på om noen har erfaring eller tips til hvor jeg kan få tak i kontakter som passer den? Har lest meg opp at det er Furukawa kontakter som passer men vil ikke vente på lang sendetid. Er det f.eks mulig å få tak i slike fra Biltema, etc? Setter pris på all hjelp.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Bias den 31 jul 2023, 14:10, redigert 1 gang totalt.

kaLARSnikov
Innlegg: 190
Registrert: 22 jul 2020, 13:31
Motorsykkelen din: '20 Tiger 900 Rally Pro
Sted: Østfold

Re: Kontakt til regulator

Legg inn av kaLARSnikov »

Jeg kjøpte komplett Mosfet kit på Ebay for et par år tilbake og da fulgte alt med, men jeg ser at samme selger har kun pluggene også. Regner med det er disse du trenger:

https://www.ebay.co.uk/itm/380707363904

Jeg ser da jeg bestilte derfra så hadde jeg det i hånda etter halvannen uke, men iflg. Ebay nå så er det 3-4 ukers forventet leveringstid.

Eller så brukes vel nettopp denne regulatoren originalt på i alle fall Yamaha og Honda, så om du har en forhandler for en av de i nærheten så kanskje de har på lager eller mulighet til å trylle frem rimelig kjapt.

Er det krise så kan jeg sjekke i garasjen. Jeg hadde hastverk da regulatoren gikk på en SV650 jeg hadde og endte opp med å hobbymekke inn en KTM-regulator i stedet. Det fungerte såpass bra at jeg aldri gadd å bytte, så de pluggene ligger et eller annet sted fortsatt. Jeg har dog planer om å bruke den i fremtiden en gang, så da må jeg ha nok for de til å dekke kostnadene ved at jeg må bestille opp nye.

Bias
Innlegg: 2
Registrert: 31 jul 2023, 12:51
Motorsykkelen din: Suzuki sv650 2002 modell

Re: Kontakt til regulator

Legg inn av Bias »

Takk for tips. Skal sjekke om Yamaha eller Honda forhandler har noe på lager.

Svar