Øvekjøre/ledsager

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
M.F
Innlegg: 2
Registrert: 11 mai 2023, 17:27
Motorsykkelen din: Yamaha MT07 2023

Øvekjøre/ledsager

Legg inn av M.F »

Lurer på om noen i Bergens område kunne vært interessert i å veilede/øvekjøre. Har oppkjøring om ca 1 mnd. Har gjennomført den obligatoriske opplæringsdelen ved kjøreskole. Ønsker veldig gjerne hjelp til å øvelseskjøre og få viktig mengdetrening før oppkjøring. Send gjerne PM for mer info😊

Lauri
Innlegg: 416
Registrert: 22 des 2011, 15:05
Motorsykkelen din: To Yama, to Kawa, Ural, Flakmop, Aprilia

Re: Øvekjøre/ledsager

Legg inn av Lauri »

Jeg kan dessverre ikke hjelpe – bor for langt unna. Men jeg oppfordrer erfarne motorsyklister til å melde seg for deg. I fjor var jeg ledsager på egen sykkel for ungdom, som skulle kjøre opp til A1. Jeg har meldt meg i år også – ettersom fjoråret ga meg veldig god oppfriskning i forhold til egen kjøreatferd og ikke minst i forhold til regelverket. I samtale med andre erfarne motorsyklister senere så måtte jeg bare kommentere overfor dem følgende: Det hjelper lite å ha tilbrakt flere 1000 mil bak styret og tro at man av den grunn er «verdensmester». Motorsykkelkjøring og trafikkregler er noe som må jevnlig vedlikeholdes med kritisk blikk både på sin egen kunnskap og sin egen atferd. Slik blir man stadig en bedre motorsyklist. Lykke til med din forespørsel – jeg håper du får flere henvendelser – og lykke til med den kommende motorsykkellappen 👍
Jeg visste det var smørenippel på bremsecalipperet!

M.F
Innlegg: 2
Registrert: 11 mai 2023, 17:27
Motorsykkelen din: Yamaha MT07 2023

Re: Øvekjøre/ledsager

Legg inn av M.F »

Oppkjøring til A tung mc. Takker for oppmuntring

Svar