Det ble runden som først tenkt: Eidsvoll, Hurdal, Lygna og litt småcruising i lokalområdet til slutt.
Mange sykler ut i dag. Mange H-D'er, BMW GS'er og små og store KTM'er og en del japanske sykler. Og en Indian, faktisk! Men ingen maken til den jeg kjørte...
Tok turen også for å teste GIVI sideveskene på en litt lenger tur og med litt bagasje.
Under pausen på Hurdal fikk jeg det for meg at jeg kanskje hadde satt på veskene bak-fram...
Med den avrundende enden framover i stedet for bakover. Lot de være som de var, men da jeg kom hjem satte jeg på veskesettet med den butte enden framover.
Og det ble straks seende bedre ut. Og ikke minst riktigere og slik GIVI åpenbart har tenkt de skal festes siden det er refleksdetaljer på den avrundende veskeenden.
Man får jo strengt tatt ikke montert disse veskene feil selv, men det ser unektelig bedre ut på V7'ern med spisse enden bakover.
På noen andre sykler kan det muligens være motsatt.
Uansett, her et par bilder - utenfor Eidsvollsbygningen og lokalt, nærmere bestemt Harestua:
070423 1.JPG
070423 2.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene
her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering