Bjerknez skrev: ↑02 mar 2023, 05:40
Blir artig å se denne live AJ, for jeg tror ikke det er fryktelig mange av denne å se rundt om :)
Blir artig å cruise rundt med denne, ja. Og ja, det er ikke akkurat 13 på dusinet av akkurat denne modellen, nei.
Jeg har vel nevnt det før, men gjør det gjerne igjen; at jeg har demokjørt nøyaktig samme modell som den @Cutless har med den klassiske fargekombinasjonen. Ligger også et par bilder av Stone demosykkelen i et av mine innlegg her inne.
Fin miks av det enkle klassiske og det litt mer vågale moderne på Stonemodellen.
850 Special er mer rendyrket klassisk stil med en ganske uvanlige fargekombinasjon til Moto Guzzi å være.
Flotte sykler begge to .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Domino skrev: ↑02 mar 2023, 08:32
Gratulerer med kul sykkel!
Takk for det :) .
Så skal det bli interessant å se hvor fornøyd man blir med denne.
Tror det blir bra, jeg .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Solo-rider skrev: ↑02 mar 2023, 11:52
Gratulerer med ny sykkel
Takk, takk! Hyggelig med gratulasjoner på et "spontan"kjøp som dette og som har fått vokse seg uimotståelig stort over et års tid - hvis ikke mer...
Takk også til @ErikW, @Gammelsmurfen, @Bjerknez, @Ketil og @BjørnSover
Så får vi etter hvert se hvor klok "investering" dette kommer til å vise seg å bli...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
hakhap skrev: ↑02 mar 2023, 13:08
Gratulerer med ny sykkel
Mompen skrev: ↑02 mar 2023, 13:01
Grattis med kul sykkel AJ
Takk for det, karer
Vil tro dette kan være en bra sykkel for en som ikke akkurat blir yngre med årene...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Bjerknez skrev: ↑02 mar 2023, 14:34
Pøh… du er vel ikke gammel. Ække gammal før håret er grått og man ser sjarmen med toppbokser samt prøver å gjøre seg yngre med skinnbekledning.
Både hår og skjegg er grått. Også knirker det litt i kroppen.
Apropos skinnbekledning, har en semi-klassisk Held skinnjakke med midjebelte som jeg stilmessige tror vil passe bra for en V7 850 Special fører .
Men... noen toppboks blir det ikke på Special'en. I hvert fall ikke med det første...
Midtstøtte er derimot allerede bestilt. Veldig greit å ha bla. når sykkelen skal vaskes.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Bjerknez skrev: ↑02 mar 2023, 14:34
Pøh… du er vel ikke gammel. Ække gammal før håret er grått og man ser sjarmen med toppbokser samt prøver å gjøre seg yngre med skinnbekledning.
Både hår og skjegg er grått. Også knirker det litt i kroppen.
Apropos skinnbekledning, har en semi-klassisk Held skinnjakke med midjebelte som jeg stilmessige tror vil passe bra for en V7 850 Special fører .
Men... noen toppboks blir det ikke på Special'en. I hvert fall ikke med det første...
Midtstøtte er derimot allerede bestilt. Veldig greit å ha bla. når sykkelen skal vaskes.
Merk at jeg viste det med grått hår, skinn og toppboks
Det er ikke alt som er eller bør være klokt @AJ i investeringer som ruller på 2 hjul. Man lever denne ene gangen og skal unne seg litt (og spare litt).
Så elsker jeg BLÅTT da