Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
- Bjerknez
- Innlegg: 23098
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
@dypen Den tankvesken kledde faktisk sykkelen synes jeg
Det er mange som har tankvesker som ser ut som en flosshatt på tanken. Synderen vet hvem han er
Jeg har sikkert postet dette bildet tidligere, men her er vertfall min turklare sykkel. Til sammen ca. 100 liter bagasjeplass. Har plass til mer men dette holder i massevis for min del.
Det er mange som har tankvesker som ser ut som en flosshatt på tanken. Synderen vet hvem han er
Jeg har sikkert postet dette bildet tidligere, men her er vertfall min turklare sykkel. Til sammen ca. 100 liter bagasjeplass. Har plass til mer men dette holder i massevis for min del.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38007
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Har akkurat maken og hatt denne modellen på alle syklene siden 2007 - Yamaha TDM 900, Truimph Tiger 1050 SE, Moto Guzzi Stelvio V8 og nå altså KYM 1290 SA S.
Passer helt utmerket til disse syklene.
Solide vesker, dette.
Men jeg vet at også GIVI og Hepco & Becker har lignende løsninger med tankringfeste. GIVI med klikklåssystem, som SW-Motech også har, mens Hepco & Becker har en tankringløsning med magnetfeste, så vidt jeg ved.
Her får man tak i Hepco & Becker her i landet:
https://www.motorspeed.no/hepco-and-bec ... k-it-17-kg
SW-Motech får man kjøpt hos AGM, som i disse dager har gode tilbud på forskjellige løsninger:
https://www.agm.no/kategorier/motorsykk ... otorsykkel
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Fornøyd med både tankveske og festeanordning som er rask å ta på / av. @Bjerknez du har en veldig fleksibel bagasjeløsning der, drybag’n gjør det hele veldig fleksibelt uavhengig av hvor mye eller lite du har medBjerknez skrev: ↑25 feb 2023, 09:29 @dypen Den tankvesken kledde faktisk sykkelen synes jeg
Det er mange som har tankvesker som ser ut som en flosshatt på tanken. Synderen vet hvem han er
Jeg har sikkert postet dette bildet tidligere, men her er vertfall min turklare sykkel. Til sammen ca. 100 liter bagasjeplass. Har plass til mer men dette holder i massevis for min del.
B88EB008-5AEA-448F-8091-65ED822195B8.jpeg
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Samme veske fra sykkel til sykkel hvor du bare har byttet festering … Eller solgt syklene med tankveske :)AJ skrev: ↑25 feb 2023, 10:04Har akkurat maken og hatt denne modellen på alle syklene siden 2007 - Yamaha TDM 900, Truimph Tiger 1050 SE, Moto Guzzi Stelvio V8 og nå altså KYM 1290 SA S.
Passer helt utmerket til disse syklene.
Solide vesker, dette.
Men jeg vet at også GIVI og Hepco & Becker har lignende løsninger med tankringfeste. GIVI med klikklåssystem, som SW-Motech også har, mens Hepco & Becker har en tankringløsning med magnetfeste, så vidt jeg ved.
Her får man tak i Hepco & Becker her i landet:
https://www.motorspeed.no/hepco-and-bec ... k-it-17-kg
SW-Motech får man kjøpt hos AGM, som i disse dager har gode tilbud på forskjellige løsninger:
https://www.agm.no/kategorier/motorsykk ... otorsykkel
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Bjerknez
- Innlegg: 23098
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Ja, denne type sykkel kler en slik drybag bedre enn en mindre sykkel da den er større synes jeg. Nå vil jo ingen sykkel se BEDRE ut MED bagasjeløsninger synes jeg, men med tanke på at jeg har både sidevesker, drybag og tankveske så ser det helt ålreit ut. :)dypen skrev: ↑25 feb 2023, 13:51Fornøyd med både tankveske og festeanordning som er rask å ta på / av. @Bjerknez du har en veldig fleksibel bagasjeløsning der, drybag’n gjør det hele veldig fleksibelt uavhengig av hvor mye eller lite du har medBjerknez skrev: ↑25 feb 2023, 09:29 @dypen Den tankvesken kledde faktisk sykkelen synes jeg
Det er mange som har tankvesker som ser ut som en flosshatt på tanken. Synderen vet hvem han er
Jeg har sikkert postet dette bildet tidligere, men her er vertfall min turklare sykkel. Til sammen ca. 100 liter bagasjeplass. Har plass til mer men dette holder i massevis for min del.
B88EB008-5AEA-448F-8091-65ED822195B8.jpeg
Dessuten får jeg også ryggstøtte med denne drybag'en bak på sykkelen og det er gull for min rygg :)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38007
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Samme veske på de tre første syklene. Så fulgte den med den første 1290'en da jeg byttet inn denne.
Så jeg er nå på min andre SW-Motech "GS" tankbag.
Hva jeg gjorde med tankringen på de tre første husker jeg i farten ikke; om de gikk omhverandre på syklene eller ikke og om de så gjorde lot jeg nok ringen sitte på sykkelen da den ble solgt.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Roargutten
- Innlegg: 203
- Registrert: 09 jun 2015, 11:40
- Motorsykkelen din: Yamaha XTZ 700 - 2020
- Sted: Årnes
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Litt usikker på hvor jeg skal legge whiskyflaska..men ellers får jeg med meg det meste
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2020 - Yamaha Tenerè 700
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
2014 - Suzuki V-strom 1000 - Til Salgs!
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Må få ønske @Roargutten god tur, håper det blir plass til whiskyflaska
Noen her inne som har softbag løsning på R- eller Sports Tourer ala det på bilde …
Noen her inne som har softbag løsning på R- eller Sports Tourer ala det på bilde …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Her fant jeg en Sports Tourer med såkalte «soft bags» eller sidevesker …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
-
- Innlegg: 7621
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Ganske likt cbr`n min men har også en "rolltop" pølse på baksetet i tillegg til den lille toppboksen.
Dog skjelden behov for så mye.
Her er det tur til italia 2019 pakket for ei uke.
Dog skjelden behov for så mye.
Her er det tur til italia 2019 pakket for ei uke.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Pølsebag / drybag eller rolltop som du kaller det er fleksible smarte løsninger
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Bjerknez
- Innlegg: 23098
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Jepp, rollup bag er smarte greier. Har selv en SW-Motec Drybag. Husker ikke størrelsen i farten med tror det er en 450 (45 liter) eller 650 (65 liter). Den kan man jo bruke over alt og den er helt vanntett. Ikke er den dyr heller. Skal man stjele noe i en slik så får man ikke åpnet disse på to sekunder så sant man ikke skjærer hull i dem. Uansett så går jeg ikke rundt å bekymrer meg for slikt. Det blir det ingen gode turer av. Jeg er forsikret og den eneste bagasjen jeg låser er tankvesken. Selvsagt ingen sikkerhet det heller men det stopper smånaskere. I tankvesken har jeg nemlig all elektronikk. Telefon, ladere, batteribanker etc. men telefonen tar jeg jansett alltid med meg når jeg går fra sykkelen så ingenting av stor verdi intankvesken heller.
Hvis noen vil ha klærne mine så er det bare å røske med seg drybag'en. Jeg tror dem blir skuffet
Sideveskene mine er forresten også låst til enhver tid.
Hvis noen vil ha klærne mine så er det bare å røske med seg drybag'en. Jeg tror dem blir skuffet
Sideveskene mine er forresten også låst til enhver tid.
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
«Bagasjeløsning på MC» er av interesse for de fleste før eller siden :)
Det dukket opp en nettside med bagasjeløsninger her, likte veldig godt alukofferter og topboks løsningen til Aprilia Tuareg 660 hvis alukofferter er valget. Høyre koffert har utsparring for eksos.
PAIR OF ALUMINIUM PANNIERS ATLAS 40L+34L & 36L ATLAS TOP CASE + REAR LUGGAGE RACK WITH PASSENGER GRIP Fra Unit Garage med Free Shipping i Europa.
https://www.unitgarage.com/
Det dukket opp en nettside med bagasjeløsninger her, likte veldig godt alukofferter og topboks løsningen til Aprilia Tuareg 660 hvis alukofferter er valget. Høyre koffert har utsparring for eksos.
PAIR OF ALUMINIUM PANNIERS ATLAS 40L+34L & 36L ATLAS TOP CASE + REAR LUGGAGE RACK WITH PASSENGER GRIP Fra Unit Garage med Free Shipping i Europa.
https://www.unitgarage.com/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Tore L
- Innlegg: 804
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 07 BMW K1200 GT -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Sted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Henta ut min fra vinterlagring i dag, og tur klar ser den egentlig slik ut.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
Re: Hvordan ser din turklare MC ut? Bagasjeløsninger på MC
Flott sykkel @Tore L Men, topboksen ser ut til å romme like mye som begge sidekoffertene tilsammen :)
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2