Her er en CJ750 jeg importerte fra Kina for noen år siden. Solgte den etter ett år.
Sidevogn motorsykkel tråd …
- MGR1
- Innlegg: 496
- Registrert: 08 feb 2013, 16:40
- Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - Aprilia Pegaso 650 1997
- Sted: Norge
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bjerknez
- Innlegg: 23070
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Ser jo bra ut denne også til å være en sykkel med sidevogn. I sterk kontrast med en slik som ser helt jævlig ut.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Her er min CJ750 som ble kjøpt under en ferietur til Shanghai. Kjøpte hele ekvipasjen nyrestaurert og ikke veldig imponert …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Bjerknez
- Innlegg: 23070
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Skal man ha motorsykkel med sidevogn så mener jeg dem gamle klassiske ser mye bedre ut enn nye moderne.
- FredrikE24
- Innlegg: 4734
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Sted: Nordre Follo
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Det finnes mange rå BMW sidevognbygg med skikkelig forstilling som det går ann å kjøre med.
- Bjerknez
- Innlegg: 23070
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Jeg synes rett og slett nymotens sidevogner ser ille ut. Men ja, selvsagt er dem helt sikkert sikrere og bedre på alle måter. Men pent er det ikke.
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Det som @FredrikE24 viser blir som å kjøre gokart eller formel bil, her kan du stå på skikkelig :)
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Kom i prat med eier av en veldig flott velbygget sidevognsykkel registrert med 4 sitteplasser på Joker Skarsmo utenfor Odda på fredag som overasket meg og veldig imponert.
Han fikk sykkelen bygget i 2002 på en ny Honda ST1300 Pan European, Tysk sidevognprodusent hvor alle tre hjul er bildekk som er lette å bytte utenom bakdekket på sykkeln. Han har kjørt totalt 800000 kilometer med sykkeln og er nå på tredje motor. De to andre motorene har han og en overhales for å bruke igjen. Enkelt vedlikehold stort sett bare bytte oljer og filtrer, aldri hatt behov for å shimse / justere ventiler. Med andre ord ett problemfritt sykkelhold i følge eier. Totalkostnat for hele ekvipasjen i 2002 NOK 500k.
Her har vi en som virkelig bruker motorsykkel’n
Han fikk sykkelen bygget i 2002 på en ny Honda ST1300 Pan European, Tysk sidevognprodusent hvor alle tre hjul er bildekk som er lette å bytte utenom bakdekket på sykkeln. Han har kjørt totalt 800000 kilometer med sykkeln og er nå på tredje motor. De to andre motorene har han og en overhales for å bruke igjen. Enkelt vedlikehold stort sett bare bytte oljer og filtrer, aldri hatt behov for å shimse / justere ventiler. Med andre ord ett problemfritt sykkelhold i følge eier. Totalkostnat for hele ekvipasjen i 2002 NOK 500k.
Her har vi en som virkelig bruker motorsykkel’n
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 6990
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Sted: Alta
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
2 - 300 000 km uten behov for ventiljustering er imponerende.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Re: Sidevogn motorsykkel tråd …
Det han fortalte om var veldig lite vedlikehold i forhold til sykler jeg har erfaring med, han hadde også kjørt opp mot 100000 kilometer på ett fordekk men drivdekket var det større slitasje på. Han hadde vurdert tilsvarende sidevogn i senere tid på K1600 men hadde lagt det på is på grunn av kjøleproblemer på motor som ikke jeg har hørt om og den berømte kardangen som mange har opplevd feil på sammen med servicekostnader og intervall tiden på service.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2