Onsløv skrev:Stemmer det.
Har prøvd de litt, og synes L er for lite varmt og H var for varmt.
Men jeg må nesten teste de litt mer når jeg blir tryggere på batteriet mitt.
Greide meg fint med "Low" i går, jeg...
Men på lengre turer kan "High" være god å ha når temp'en bare er 3-4 grader...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Yes
Nå begynner go'følelsen å komme tilbake! Ble noen mil tidligere i i dag og nå bærer det avgårde igjen etter oljeskift på sykker'n nå i ettermiddag. Like greit det etter en lang vinter
Var svart og seig den som rant ut... Ikke seig som sirup, men likevel...
På med utstyr og ut og kjøre!!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:Glemte helt å nevne at SYMTEC varmehåndtakene var gode å ha i dag. Selv om været var bra er det fortsatt kaldt i lufta og dette forsterkes naturlig nok med fartsvinden. Derfor er det veldig greit med varmeholker på denne tiden.
Anbefales på det varmeste,
JA det er kaldt og kjøre i + 4/5 grader. Kjente det i dag på min ca 60 km tur. Nå er det slik at jeg har 12 tommeltotter når det gjelder og skru. Har du noen idé om hva det vil koste og få slike påmontert min MC?
Tja...
en dyktig MC-mekaniker skulle ikke behøve å bruke mer enn toppen to timer på å montering og tilkobling.
Men det kan vel hende at han ikke blir overbegeistret når du kommer med SYMTEC varmerne og ber om å få jobben gjort. Særlig ikke hvis det f.eks. henger OXFORD Hot Grips på salgsveggen i butikken hans. Noe det gjør i mange MC-forretninger/verksteder rundt omkring...
Men kjenner du noen som liker å skru så er er dette en kosejobb for en slik person. Selv jeg, med ni tommeltotter, syntes dette var en ganske grei og enkel jobb, bare man vet å benytte seg av noen "lure" løsninger...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Hvorfor ikke ta en telefon til MC senteret i Kristiansand og få en pris - det er ikke sikkert de bruker så lang tid på jobben og kostnaden er jo litt ut fra hvor lang tid det tar. På Hondaen min får jeg ikke på oxfordvarmeren uten at sykkelen gir ut strøm på dynamoen og det er vel litt viktig at dette gjøres riktig.....
Vinter'n er på besøk igjen... Ingen velkommen gjest
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Flllllottte greier
Vinteren er tilbake!!!
Fint driv i snøværet utenfor vinduene her akkurat nå, ja...
Jaja...
Og sånn går nu dagan...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Globe skrev:Hmmm...nei, det er ikke videre bra nei.
Trøndelagen har ikke hatt snøvær....de siste 2 dagene ..men vi lever på +/- grensa enda, så vi også har mer vinter- enn vårfølelse.
Det kan bare bli bedre
Siste krampetrekningene i år, får vi håpe.
Skulle gjerne vært ute å kjørt en lengre tur i dag. Fikk jo satt på nye drev, X-ring kjede og nytt Avon bakdekk i går... :-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:
Siste krampetrekningene i år, får vi håpe.
Skulle gjerne vært ute å kjørt en lengre tur i dag. Fikk jo satt på nye drev, X-ring kjede og nytt Avon bakdekk i går... :-)
Sånn gårre nårr'u handler på Ebay.
Huh?
Skjønner...
Men var nettopp ute en tur på et par mil nå nettopp, da... Snødde litt, men ikke mye...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Kjørelysten som bare det siden jeg hadde fått montert nytt kjede, drev og dekk.
Men det ble lite kjøring etter at jeg hentet sykker'n på verkstedet. Da kom nemlig vinteren på besøk...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering