MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av kjellv »

Foreløpig bare 13 påmeldte. Dette tar de nok på strak arm uten forhåndsbestillinger vil jeg tro. Dette blir i så fall omtrent samme oppmøte som vi hadde ved Saltstraumen i fjor..
Men det siger vel på med flere utover denne uka som er igjen regner jeg med :thumleft

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av rolf-arne »

Kjellrf skrev:
rolf-arne skrev: 11 aug 2022, 15:17 Turen i år blir anderledes, noe den jo ble for to år siden også..

Som da, ankommer jeg i bil.. starter hjemmefra mandag ettermiddag. Første stopp Kongsberg hente ny jakke, så innom i Sandefjord hos Graarud å levere en Kawa...før bergensturen.

. kjører fra Bergen på torsdag ?

Sees på fredag

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Hvis du er i Sandefjord, er du på feil side av fjorden i forhold til Alf Graarud... Bilde
Kan være gubben tar feil en plass... får sjekke opp hva som er rett.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av kjellv »

rolf-arne skrev: 11 aug 2022, 22:03
Kjellrf skrev:
rolf-arne skrev: 11 aug 2022, 15:17 Turen i år blir anderledes, noe den jo ble for to år siden også..

Som da, ankommer jeg i bil.. starter hjemmefra mandag ettermiddag. Første stopp Kongsberg hente ny jakke, så innom i Sandefjord hos Graarud å levere en Kawa...før bergensturen.

. kjører fra Bergen på torsdag ?

Sees på fredag

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Hvis du er i Sandefjord, er du på feil side av fjorden i forhold til Alf Graarud... Bilde
Kan være gubben tar feil en plass... får sjekke opp hva som er rett.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Du finner sikkert noen i Sandefjord som vil ha en Kawa rolf-arne, det er kortere til Bergen derfra enn fra Graarud :crazy:

ErikW
Innlegg: 705
Registrert: 17 des 2019, 13:19
Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Sted: Skien

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av ErikW »

Bjerknez skrev: 11 aug 2022, 15:34
ErikW skrev: 11 aug 2022, 14:56
Bjerknez skrev: 11 aug 2022, 09:31
ErikW skrev: 11 aug 2022, 08:46
Bjerknez skrev: 11 aug 2022, 08:39 Blir nok bra dette :)

En slags avslutning på sommeren med pils og skjitprat :twothumbs:
Men hvorfor komme så seint på Lørdag og felles tur og det er over :[-(
Jeg trives nok best på tur i mindre grupper og eller alene. Har erfart at det blir mye stopp og mange meninger på turer med veldig mange deltakere og med "veldig mange" mener jeg 4 stk ish. eller flere. Så da legger jeg heller opp til en rundtur før jeg ankommer Bø eller evt. starter senere slik at jeg får malt ferdig en del av husveggen så jeg slipper dette på søndag når jeg kommer hjem. :)

Så det er grunnen til min noe sene ankomst den dagen. Kan godt hende jeg dukker opp på tunet før dette også, men jeg tenker at jeg kommer når jeg kommer og planen er å kose meg på vei bort samt glede meg til skjitprat på kvelden. Blir artig å se folk i øynene også og ikke bare bak nick i forumet :twothumbs:

ja 4 er "veldig mange" :D

God tur kjør pent :thumleft
Jeg ser jeg nesten høres ut som en skikkelig surpomp når jeg skriver dette, men min erfaring er at det blir veldig mye kokker og mye søl når mange skal kjøre sammen. Alle har sin mening om tempoet og noen har en tendens til å ALLTID overholde fartsgrensene til punkt og prikke også har vi dem som vil ta bilde i hver sving, rette på bagasjen, pisse, eller spise på spesielle steder og hver gang så må man bli enige om hvor man skal stoppe og hva man skal gjøre og det blir ofte almannamøter langs veien etc.

Så det har ikke noe med at jeg ikke trives på tur. Med to personer med samme kjørestil funker det veldig bra, men ellers kan det fort bli klabb og babb. :)

Sist jeg var på tur med flere var i slutten av juni. Da skulle vi til Smøgen. En liten tur på ca. 30 mil totalt. Dette ble også mye klabb og babb og dem klarte å legge inn hele to kaffepauser på 15 mil. Å dem varte ikke i 5 minutter for å si det sånn. Da blir jeg fort utålmodig, hehe.

Men jeg gleder meg til en pils eller to rundt grillen lørdag kveld. Sånt liker jeg :thumleft
Jaja, ganske spesielt, men vi er alle forskjellige.
De problemene du beskriver har jeg aldri opplevd, da mine venner har en fin kjørestil og pausene er fine og innholdsrike. Det er da venner.
Vi var 8 BMW´r til Lofoten i 2021 og ikke en ENESTE gang var det en diskusjon eller sure miner. Fantastisk rett og slett.
Sikkert fordi vi var BMW eiere siden alt var så smug og dynamiskt. Ikke sant :O :lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23036
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av Bjerknez »

ErikW skrev: 11 aug 2022, 22:49
Bjerknez skrev: 11 aug 2022, 15:34
ErikW skrev: 11 aug 2022, 14:56
Bjerknez skrev: 11 aug 2022, 09:31
ErikW skrev: 11 aug 2022, 08:46
Bjerknez skrev: 11 aug 2022, 08:39 Blir nok bra dette :)

En slags avslutning på sommeren med pils og skjitprat :twothumbs:
Men hvorfor komme så seint på Lørdag og felles tur og det er over :[-(
Jeg trives nok best på tur i mindre grupper og eller alene. Har erfart at det blir mye stopp og mange meninger på turer med veldig mange deltakere og med "veldig mange" mener jeg 4 stk ish. eller flere. Så da legger jeg heller opp til en rundtur før jeg ankommer Bø eller evt. starter senere slik at jeg får malt ferdig en del av husveggen så jeg slipper dette på søndag når jeg kommer hjem. :)

Så det er grunnen til min noe sene ankomst den dagen. Kan godt hende jeg dukker opp på tunet før dette også, men jeg tenker at jeg kommer når jeg kommer og planen er å kose meg på vei bort samt glede meg til skjitprat på kvelden. Blir artig å se folk i øynene også og ikke bare bak nick i forumet :twothumbs:

ja 4 er "veldig mange" :D

God tur kjør pent :thumleft
Jeg ser jeg nesten høres ut som en skikkelig surpomp når jeg skriver dette, men min erfaring er at det blir veldig mye kokker og mye søl når mange skal kjøre sammen. Alle har sin mening om tempoet og noen har en tendens til å ALLTID overholde fartsgrensene til punkt og prikke også har vi dem som vil ta bilde i hver sving, rette på bagasjen, pisse, eller spise på spesielle steder og hver gang så må man bli enige om hvor man skal stoppe og hva man skal gjøre og det blir ofte almannamøter langs veien etc.

Så det har ikke noe med at jeg ikke trives på tur. Med to personer med samme kjørestil funker det veldig bra, men ellers kan det fort bli klabb og babb. :)

Sist jeg var på tur med flere var i slutten av juni. Da skulle vi til Smøgen. En liten tur på ca. 30 mil totalt. Dette ble også mye klabb og babb og dem klarte å legge inn hele to kaffepauser på 15 mil. Å dem varte ikke i 5 minutter for å si det sånn. Da blir jeg fort utålmodig, hehe.

Men jeg gleder meg til en pils eller to rundt grillen lørdag kveld. Sånt liker jeg :thumleft
Jaja, ganske spesielt, men vi er alle forskjellige.
De problemene du beskriver har jeg aldri opplevd, da mine venner har en fin kjørestil og pausene er fine og innholdsrike. Det er da venner.
Vi var 8 BMW´r til Lofoten i 2021 og ikke en ENESTE gang var det en diskusjon eller sure miner. Fantastisk rett og slett.
Sikkert fordi vi var BMW eiere siden alt var så smug og dynamiskt. Ikke sant :O :lol
Siden dere er venner fra før og har samme kjørestil stiller det seg litt annerledes enn når man møter folk man aldri eller sjelden har kjørt samens med tidligere.

Kort sagt, så er min kjørestil slik at jeg liker pauser, men ikke for ofte. Jeg liker også og kombinere kaffepauser med deivstoffpåfylling. Jeg er ingen råkjører til vanlig, men generelt sett ligger jeg alltid 10-20km/t over fartsgrensen på speedometeret og på enkelte steder enda litt til. Kneskrap i svinger er jeg ferdig med. Jeg liker rett og slett en god flyt i kjøringen.

Jeg stopper ikke for å se på souvernirer, ta bilder av geiter å slikt. Jeg liker å kjøre til tanken trenger påfyll og kombinere dette med en pause og en kjapp kaffekopp. Den store praten ønsker jeg å utsette til kvelden når turen for dagen er over. :)

Jeg er også en usedvanlig og høyst sjelden morgenfugl av dimensjoner. Jeg er som oftest tidlig oppe om morran og liker og kjlre grytidlig. Noen bruker en evighet på og spise frokost og fomle rundt før man kjører. Så sant jeg ikke har fått i meg alt for mye alkohol dagen før, så er jeg stort sett halveis på dagsturen før de fleste andre har spist frokost.

Det skal sies at jeg på ingen måte er allergisk mot å kjøre samens med mange (over 4 stk.) jeg klarer så absolutt og svelge noen kameler og få en fin tur ut av det. Hovedgrunnen til at jeg kommer på lørdag og ikke fredag er altså ikke dette. Det er mye å gjøre på jobb og en fridag på fredag hadde jeg ikke samvittighet til å spørre om da sjefen strakk seg utrolig langt for min 4 ukers sommerferie.

Men det KAN hende jeg kjører såpass tidlig at jeg ruller inn på campingen klokken 08:00 lørdag morgen og vekker dere samt blir med på turen. Men det er lite trolig da jeg gjerne skulle gjort min del av arbeidet her hjemme den dagen så jeg slipper å stå der fullesjuk i husveggen og male på søndag. Det frister ikke veldig. :)

Men som sagt, dette er ikke rakettforskning. Så lenge været blir bra så blir dette hyggelig uansett. Pils, grillmat og skjitprat blir aldri feil. Bare jeg ikke lar kjellv lure i meg velkomstdrinken. Den smakte en blanding av lut og muggent brød. :lol

Brukeravatar
Canutus
Innlegg: 477
Registrert: 10 mai 2016, 11:24
Motorsykkelen din: BMW K1300R
Sted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av Canutus »

Må si det frister veldig å stille på dette forumtreffet, og hilse på den harde kjerne og kanskje noen flere her.

Om jeg dukker opp eller ikke er nok avhengig av om jeg er ferdig med slåtten eller ikke begynt.
Uansett så har jeg så såpass kort kjørevei til Bø, at det kan hende jeg kan svinge innom en kveld, om det ikke er flatfyll det legges opp til da(det gidder jeg ikke være tilskuer til :crazy: ).
I beste fall blir det én overnatting, men mest sannsynlig bare en tur innom en kveld.
Men da er dere varslet om at det kan dukke opp en eksil-bergenser på treffet.

PS. Om det er spørsmål om kjøreruter vest for Bø, så er det min hjemmebane :prf

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23036
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av Bjerknez »

Canutus skrev: 12 aug 2022, 13:44 Må si det frister veldig å stille på dette forumtreffet, og hilse på den harde kjerne og kanskje noen flere her.

Om jeg dukker opp eller ikke er nok avhengig av om jeg er ferdig med slåtten eller ikke begynt.
Uansett så har jeg så såpass kort kjørevei til Bø, at det kan hende jeg kan svinge innom en kveld, om det ikke er flatfyll det legges opp til da(det gidder jeg ikke være tilskuer til :crazy: ).
I beste fall blir det én overnatting, men mest sannsynlig bare en tur innom en kveld.
Men da er dere varslet om at det kan dukke opp en eksil-bergenser på treffet.

PS. Om det er spørsmål om kjøreruter vest for Bø, så er det min hjemmebane :prf
Hyggelig om du kom en tur innom. Så jeg får sett litt på sykkelen din. Synes den sykkelen er skikkelig tøff. Noe jeg også har nevnt tidligere. :)

Flatfyll blir det nok ikke. Hadde riktignok med en kompis som fikk i seg litt for mye på Dovreskogen treffet, men det vR kjellv sin skyld :lol

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5332
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av dypen »

Det er 8 på «vet ikke enda». Under en uke og det er sikkert flere som har mulighet for dagstur eller en natt … :thumleft
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37954
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av AJ »

Må si jeg er en smule spent på hvor mange som faktisk kommer...
Kanskje vi får rekordoppslutning i år :crazy: ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av kjellv »

AJ skrev: 12 aug 2022, 19:27 Må si jeg er en smule spent på hvor mange som faktisk kommer...
Kanskje vi får rekordoppslutning i år :crazy: ?
Ja spent er jeg også, og må si jeg er litt forundra over at det ikke er mer bevegelse i øverste stripa i pollen..
Plasseringa av treffet i år er jo omtrent optimalt med tanke på hvor i landet tyngden av medlemsmassen bor, og dette er jo også hovedgrunnen til at vi bestemte at treffet skulle være i Telemark i år. Det er svært mange her inne som bor mindre enn tre timer fra Bø, og vi ventet rekordoppslutning :-k
Det er nok en del som vegrer seg litt, nettopp fordi det i enkelte sammenhenger blir brukt begreper som den harde kjerne. Det er litt synd, for vi er egentlig ikke spesielt harde, vi er kanskje bare i overkant sosiale og liker å treffes.. Men vi liker jo også å treffe nye venner :prf Det er nettopp derfor vi arrangerer et årlig treff, det er en god mulighet til å treffe menneskene bak de forskjellige brukernavnene.

En annen grunn til å delta på forumtreffet er at det er ved årets treff det blir bestemt i hvilket område neste års treff skal være. Detaljene blir senere diskutert og bestemt i åpent forum, men fylke eller område blir bestemt under treffet

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37954
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av AJ »

Veldig enig med kjellv ang. den harde kjernen.
Det er kun noen ytterst få av oss som er i denne kategorien. Ingen grunn til å "frykte" oss, tør jeg påstå.
Så alle nye MCsiden.no medlemmner er velkomne, selvfølgelig! Og det samme til MCsidister som har deltatt tidligere, en eller flere ganger, så klart :crazy: !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av rolf-arne »

Den harde kjerne.

Hva er nå det?

For meg og spesielt for forumtreffet, så betyr det at noen kan prioritere treffet og noen får det til OFTE...

Så er det blitt slik som Kjell nevner, at treffområde for neste treff bestemmes på årets treff. Slik har det vært de siste 2 år .

Jeg er en av de som har pressa på tidlig fastsettelse av både sted og dato. Og det har sin enkle grunn i at jeg da kan begynne å planlegge alt det andre.

Som mange har skjønt så har det meste gått på "ræva" i år... menn på treff skal jeg..

Den harde kjerne, er en koselig gjeng , som kan prate masse om MC, men mye om masse annet...noe heng vi med på og annet hører vi høflig på...

Alle blir tatt med i gjengen og på treff finner man bare en inkluderende kjerne.




Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av kjellv »

rolf-arne skrev: 12 aug 2022, 23:54 Slik har det vært de siste 2 år .
Faktisk har det vært slik helt siden 13-treffet på Tretten i 2017, med unntak av 2018 da vi i 2017 bestemte treffet i Trondheimsområdet. INGEN trøndere fant det bryet verd å bidra med annet enn tomprat, og dette gikk i vasken. På kort tid ble nytt treff planlagt og lagt til Dovreskogen Camping (nå nedlagt).

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23036
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av Bjerknez »

Husk at den "harde kjerne" kjerne her inne som noen kaller det er stort sett en gjeng med oppegående voksne mennesker. Vi er ikke en gjeng hjulbente 20 åringer med racingdress som søker flatfyll. Snarere tvert i mot.

Jeg har vel selv viklet meg inn i noen mørke bakgater her i forumet ved enkelte annledninger og det forhindrer ikke meg i å dukke opp på treff. Det er uansett utvilsomt at alle som ankommer dette treffet kommer med hevet hode og selvsagt sittende på den beste sykkelen :knegg

Det vil heller aldri ble en enighet om hvilken sykkel som er best. :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23036
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens forumtreff 2022: uke 33 (19. - 21.8). Ut med Nedre Strand, inn med Bø Camping!

Legg inn av Bjerknez »

kjellv skrev: 12 aug 2022, 21:34
AJ skrev: 12 aug 2022, 19:27 Må si jeg er en smule spent på hvor mange som faktisk kommer...
Kanskje vi får rekordoppslutning i år :crazy: ?
Ja spent er jeg også, og må si jeg er litt forundra over at det ikke er mer bevegelse i øverste stripa i pollen..
Er du siker på at denne funker som den skal?

Jeg meldte meg av for en stund siden og når jeg meldte meg på igjen så så jeg at tallet ikke beveget seg. Det sto fortsatt på 13 påmeldte...

Svar