BMW med abonnement på setevarme. Kun 180 kr per måned.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Audi Mannen
Innlegg: 759
Registrert: 23 mai 2017, 14:13
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada V4S
Sted: Ytre Nordmøre

Re: BMW med abonnement på setevarme. Kun 180 kr per måned.

Legg inn av Audi Mannen »

Dette ned leie er noe de rike og kapital sterke har presset gjennom på alle fronter for å loppe oss vanlige. Enkelt og greit, det samme med bolig og leiligheter. De kjøper og driver opp prisene slik at en vanlig lønnsmottaker ikke har råd. Deretter sette de en høy leie for selvfølgelig å tjene penger. Det blir mere slikt i flere sektorer. Og at det blir på bil er ikke overraskende, men urovekkende vil jeg si. Ingen vil eie noe for alt blir jo så vanskelig og forpliktende. Hvem tør snart å selge noe brukt..... man kan jo bli saksøkt og krevd erstatning for snart alt her også, selv om informasjon er gitt før handel, da velger flere å leie og havner i kapitalistenes klør for evig. Jeg eier det jeg har og kommer til å gjøre det, lærer ungene det samme også så får vi se hva de velger etterhvert. Men friheten vi har til å velge forsvinner med leie. Man må bare godta endringene eller gi fra seg bil, mc eller bolig... hva enn det måtte være.
Ducati Multistrada V4S - 2021

Svar