Øhh... Klarte det IGJENNNN....

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Gammelgutt

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Gammelgutt »

Nei det er vel så, men han med Varaderoen er veldig fornøyd og sier at han ikke vil bruke noen andre.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

Gammelgutt skrev:Mener du Hondaforhandleren Motorport i Drammen eller Drammen bilglass og mc på Landfalløya. Det er en jeg kjenner som kjører Honda Varadero 1000 som har fulgt etter verksmesteren på Landfalløya fordi han er så fornøyd. Jeg har time til hovedservice Drammen b&mc da han kjenner til Hyosung, og har fått skryt av Mizzuki. Han var ansatt hos Landfalløya motorsenter og startet for seg selv etter at eieren av motorsenteret pakket snippesken i fjor.

Er ikke sikekr på hvem av de det er man han heter Hæbbe? Habbe (hvordan det skrives er jeg usikker på da) Husker du navnet hans??
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Gammelgutt

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Gammelgutt »

Navnet er Hebbe.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

Hvilken av stedene er det han driver?? må innom han en tur hørta han muligens kunne fikse "ripa" i glasset på lykta ++
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Gammelgutt

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Gammelgutt »

Det er han som driver Drammen bilglass og mc, på Landfalløya.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

Tusen takk Gammlegutt, da går turen til han på Tirsdag om veien er tørr :D
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

I kvelds solen i dag tok jeg min første tur :D Var litt redd for det nye bakdekket ellers var veien her ute mot hurumlandet tørre å fine og med masse flott hull, møtte et par stykker som suste forbi :D Etter ca 1 time vendte jeg nesen hjemover begynte å bli litt kald skulle jo bare ta turen i minibanken og tanke opp 5 min unna så påkledningen var deretter men fristelsen blei nok for stor ja.
Håper solen titter frem i morgen også da finner vi frem superundertøyet :D
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Baron von Waffel »

RuneMC skrev:Har merket meg at det ser ganske så tett ut mellom syklene hos forhandlere/vinterlagrere, så er vel fort gjort dersom de skal hente en sykkel innimellom for utlevering eller service at den kan komme borti andre - og ser jo at de generelt fraskriver seg alt ansvar ved vinterlagring -> dvs det er eierens forsikring som det går på hvis noe skulle skje. Bilder av både sykkel og km-stand er nok lurt ved innlevering (så har man også dokumentasjon på tilstand i tilfelle den skulle bli stjålet, at det blir brann el. lign. - det går isåfall også på din personlige forsikring, og ikke til dem du lagrer hos...) Men, klart, hvis de er seriøse så bør de innrømme det hvis de har ripet opp sykkelen.
Det er riktig at det er vår egen forsikring og ikke lagringsstedets som skal brukes ved brann, tyveri etc. Men om det skjer en skade på verkstedet, er det ikke en forsikringssak men en erstatningssak. Det betyr at man kan saksøke opplagsstedet for skader de er skyld i.

Men man står selvfølgelig igjen med bevisproblemene.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

Treffelling, bod varking og steinflytting har jeg holdet på med den siste uka i går og i dag har dte hvert hardt å høre alle sykklene brummeforbi, jeg har bare klødd etter å bare si "Fix det sæl" å hoppe på sykkelen å reise avgrårde en pliktene kaller her hjemme også. Sambo reiser muligens til Singapor på Trirsdag, med med være melding som har sagt SOL så skal jeg hvertfall parkere bilen.
Håper på en tur med Mekhi, kansje noen andre her har lyst til å slenge seg på en tur :D
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

I dag har jeg nok en gang hvert på en liten tur, måtte innom "verkstedet" på veien kjørte jeg ut på E18 og jeg synes denne sykkelen går tregt den er blitt så himla daff drar liksom ikke.... Uansett så snakket jeg med mekanikkeren og han tittet på den og hjalp meg med å stille klokka og nevnte da at den er blitt så daff :redface Og... Det var vist noe de kaller kubikk syken :redface Måtte ta en titt på en CBR 1000 da så får se om den blir byttet inn i noe som er litt nyere, men så er det det at skal man bytte inn første gangs sykkelen så fort med en til 170.000kr??? Sesongen er jo så vidt begynt....
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt skrev:Navnet er Hebbe.
Da er han Hebbe Lille,sønn til skrothandler-Albert..................Kjør ikke sykkel`n
dit,,,,,,,,,det er fali det....... :lol :skriver
Neida,bare tøyser :prop: :\m/:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av RuneMC »

Hmm, så 150 gamp er ikke nok for E18 mens 178 er nok ?? :oh Spørs jo på kjørestil da men hvis de 178 gampene skal brukes aktivt så høres det ut som en mulig resept for å vinke farvel til lappen... :-J

Alternativer til å øke motorstørrelse er å gå for naken sykkel, da merker man fartsvind og fart mye bedre og kan ha det moro i mindre hastighet. Det er med sykler som med biler - jo mer kåpe og jo større de er, dess mindre merker man til farten - men for touring bruk er det selvfølgelig bare et pluss at man ikke merker så mye til vind og slikt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Gammelgutt

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg har nakensykkel påmontert en Givi vindskjerm, som jeg enkelt kan ta av når det er varmt. Og så har jeg enda ikke blitt bitt av kubikksyken.

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av Snill Vaffel »

RuneMC skrev:Hmm, så 150 gamp er ikke nok for E18 mens 178 er nok ?? :oh Spørs jo på kjørestil da men hvis de 178 gampene skal brukes aktivt så høres det ut som en mulig resept for å vinke farvel til lappen... :-J

Alternativer til å øke motorstørrelse er å gå for naken sykkel, da merker man fartsvind og fart mye bedre og kan ha det moro i mindre hastighet. Det er med sykler som med biler - jo mer kåpe og jo større de er, dess mindre merker man til farten - men for touring bruk er det selvfølgelig bare et pluss at man ikke merker så mye til vind og slikt.

Ikke sant det er bare tull.... Kjører heller naken på sykkelen :lol
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

mekkern
Innlegg: 7664
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Øhh... Det kan du bestemme selv!!

Legg inn av mekkern »

Snill Vaffel skrev: Kjører heller naken på sykkelen :lol
:yahoo

(beklager greide ikke dy meg..som vanlig)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar