Z1A 900 og KZ900 logg
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Det må være overkommelig hvis det fungerer tilfredsstillende etter testing, KTM’n går den også
Har varmkjørt motor nå og ingen synlige lekkasjer på drivstoff eller olje. Luftfilterboks kan monteres sammen med venstre motordeksel og noe småtteri som i sum tar tid. Da er det bare å få på det som var nylakkert i fjor, tank deksler og fastback for å prøvekjøre. Det som er bra er at jeg har KTM’n så slipper jeg frustrasjon når noe må gjøres om, endres eller demonteres på KZ’n. Den blir ferdig når den er ferdig og skal brukes bare på solskinnsdager, det er over 40 år siden disse var på toppen
Har varmkjørt motor nå og ingen synlige lekkasjer på drivstoff eller olje. Luftfilterboks kan monteres sammen med venstre motordeksel og noe småtteri som i sum tar tid. Da er det bare å få på det som var nylakkert i fjor, tank deksler og fastback for å prøvekjøre. Det som er bra er at jeg har KTM’n så slipper jeg frustrasjon når noe må gjøres om, endres eller demonteres på KZ’n. Den blir ferdig når den er ferdig og skal brukes bare på solskinnsdager, det er over 40 år siden disse var på toppen
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 7106
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Solid støtte
På 70 og 80talls sykler var både senter og sidestøtte en selvfølge.
Det samme var hjelmlåsen og sete med hengsler og lås, skikkelige låser som man låste med tenningsnøkkelen.
På 70 og 80talls sykler var både senter og sidestøtte en selvfølge.
Det samme var hjelmlåsen og sete med hengsler og lås, skikkelige låser som man låste med tenningsnøkkelen.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
dypen skrev:Det som er bra er at jeg har KTM’n så slipper jeg frustrasjon når noe må gjøres om, endres eller demonteres på KZ’n. Den blir ferdig når den er ferdig og skal brukes bare på solskinnsdager, det er over 40 år siden disse var på toppen
Der har du et viktig moment...at man kan ta seg tid til å gjøre det skikkelig...forutsetningen er jo at man har noe annet å kjøre med...
For deg KTM , for meg RT... min trofaste Pan European, skal få ta den tid den trenger... ferdig neste vår, i nesten original versjon .
Sykkelen fortjener det etter å ha gitt meg så mye glede... håper på et kommende "smykke".
Men forutsetninga, er at man har noe annet å kjøre med....
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Ja helt klart... og med litt plass til vognpapirer og verktøy under sete :)
Enig! Hobbyprosjekt har ingen tidsbegrensing og din Pan European fortjener detrolf-arne skrev: ↑03 apr 2022, 09:21dypen skrev:Det som er bra er at jeg har KTM’n så slipper jeg frustrasjon når noe må gjøres om, endres eller demonteres på KZ’n. Den blir ferdig når den er ferdig og skal brukes bare på solskinnsdager, det er over 40 år siden disse var på toppen
Der har du et viktig moment...at man kan ta seg tid til å gjøre det skikkelig...forutsetningen er jo at man har noe annet å kjøre med...
For deg KTM , for meg RT... min trofaste Pan European, skal få ta den tid den trenger... ferdig neste vår, i nesten original versjon .
Sykkelen fortjener det etter å ha gitt meg så mye glede... håper på et kommende "smykke".
Men forutsetninga, er at man har noe annet å kjøre med....
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Bjerknez
- Innlegg: 24132
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Hobby er ikke noe gøy når man har tidspress. Jeg har mange småprosjekter på gang i furtebua, og noen av dem blir jeg trolig aldri ferdig med eller går lei, mens andre prosjekter kan ta flere dager/uker/måneder/år. Jeg bryr meg ikke. Jeg holder på når jeg har lyst og ikke forsi jeg MÅ. :)
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Helt klart Bjerknez
Ble en liten runde i garasjen siste dagen av påsken. Restaurert / kompletert / service på filterboks KZ900 Montering av filterboks har jeg skjønt er en liten jobb, gasserrekka må av igjen for montering av filterboks og deretter må gasserrekka smyges på plass
Ble en liten runde i garasjen siste dagen av påsken. Restaurert / kompletert / service på filterboks KZ900 Montering av filterboks har jeg skjønt er en liten jobb, gasserrekka må av igjen for montering av filterboks og deretter må gasserrekka smyges på plass
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
På med filterboks, på med forgasserrekke …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Ser jo omtrent helt nytt ut dette, dypen !
Begynner å nærme seg kjøreklar?
Begynner å nærme seg kjøreklar?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Må se att alt er tett og fungerer før jeg legger på de nylakkerte delene, tank fastback og sidedeksler
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 7106
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Fine greier
Jeg ser du har beholdt den originale tapen på ledningsnettet.
Jeg ser du har beholdt den originale tapen på ledningsnettet.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Har foreløpig bare byttet ledningssett til baklys og blinklys, har "look like" originale strips for å feste ledninger med når jeg kommer så langt.
Ledningsnettet selges i delte seksjoner så det er enkelt å bytte, bakre, mittre, foran og til instrumentene som også inneholder noe i lykta. Ellers er det kabler til hvert komponent igjen, ex starter, horn, varselblink osv
Har liggende nye fremre og mittre ledningsettene som var billig å kjøpe, hvis det ikke dukker opp noe spesielt leverer jeg de tilbake. Er de like på -74'n noe jeg tror og jeg trenger de der blir de her :)
WIRING HARNESS,CENTE 26002-057
WIRING HARNESS,MAIN 26001-135
WIRING HARNESS,REAR 26002-031
Ledningsnettet selges i delte seksjoner så det er enkelt å bytte, bakre, mittre, foran og til instrumentene som også inneholder noe i lykta. Ellers er det kabler til hvert komponent igjen, ex starter, horn, varselblink osv
Har liggende nye fremre og mittre ledningsettene som var billig å kjøpe, hvis det ikke dukker opp noe spesielt leverer jeg de tilbake. Er de like på -74'n noe jeg tror og jeg trenger de der blir de her :)
WIRING HARNESS,CENTE 26002-057
WIRING HARNESS,MAIN 26001-135
WIRING HARNESS,REAR 26002-031
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Montering i dag Nå er det 1,5 år siden jeg henta KZ900’n, starter og ingen lekkasjer så i morgen blir det testtur i nærområdet for å se att alt funker :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Snekker.edvin
- Innlegg: 496
- Registrert: 30 des 2017, 23:30
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Veldig kjedelig at du er ferdig med prosjektet. Da blir det ingen fiiiin lesing lenge
Egentlig de var skikkelig fin å lese og følge deg. Sjelden at folk driver fortsatt med sånne prosjekter.
Tusen takk
Egentlig de var skikkelig fin å lese og følge deg. Sjelden at folk driver fortsatt med sånne prosjekter.
Tusen takk
-
Onlinedypen
- Innlegg: 6316
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Takker
Det ville overraske meg om vi er ferdige, sykkel’n er over 45 år og kom til Norge i 2004 hvor det blant flere ting ble overhalt sylinder / topplokk hos MC Partner som også importerte og solgte sykkel’n i følge tidligere eier som hadde sykkel’n til jeg kjøpte den. Samme eier i 16 år, sjelden samme person har mc så lenge.
Har tatt sylinderlekkasjetest som var veldig bra men frykten er ventilmansjetter evt ting som kan påvirke oljeforbruk på en så gammel motor. Vi får se når jeg får kjørt litt hvordan det fungerer :)
Det ville overraske meg om vi er ferdige, sykkel’n er over 45 år og kom til Norge i 2004 hvor det blant flere ting ble overhalt sylinder / topplokk hos MC Partner som også importerte og solgte sykkel’n i følge tidligere eier som hadde sykkel’n til jeg kjøpte den. Samme eier i 16 år, sjelden samme person har mc så lenge.
Har tatt sylinderlekkasjetest som var veldig bra men frykten er ventilmansjetter evt ting som kan påvirke oljeforbruk på en så gammel motor. Vi får se når jeg får kjørt litt hvordan det fungerer :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1563
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Garasjetid Z1A & KZ900A4
Veldig bra! Ser fin ut syns jeg, godlyd i den der.
Lykke til med utvidet test!
Lykke til med utvidet test!