He-he-he...
Jo, jo... litt kjepphøye må disse unge folka få være.
Har'n ikke nettopp fått seg sykkel'a? Klart at'n blir litt som han fyren i Skandiabankenreklamen av sånt no'...
Men blir'e for mye så får vi stoppe'n og gi'n ei lita "bot"...
;)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
k3nt_ skrev:Da har jeg også fått vognkortet i posten. I vognkortet under punkt 15. merknader står det "Konstruktiv hastighet 200kmt"
Det synes jeg er spennende. Konstruktiv betyr jo "løsningsorientert, fremdriftsrettet". Så jeg bør ligge så mye i 200 som mulig eller har jeg misforstått?
I vognkortet mitt står det 148 km/t, og det holder godt for meg.
Gammelgutt skrev:
I vognkortet mitt står det 148 km/t, og det holder godt for meg.
Det holder nok lenge for meg også, på en naken sykkel merker man nok vinden rimelig godt i den farta, men hvorfor står det der? Er det høyeste hastighet sykkelen er laget for, eller makimumshastighet den klarer orginalt? Synes forøvrig at ordlyden i vognkortet er litt merkelig. Men men...
Sist redigert av k3nt_ den 29 mar 2010, 00:10, redigert 1 gang totalt.
Hilsen K3nt_
Mot idiotene kjemper selv gudene forgjeves!
Sofakings...
k3nt_ skrev:hehe.. det må dere bare gjøre. Jeg er ikke noe forumtroll, bare litt vennlig-frekk en gang i blandt
Håper ingen tar skade og blir støtt av det?
Over hodet ikke :-)
Hyggelig med en uformell og litt... skal vi si... småfrekkvennlig? tone
Men, en annen ting, unge mann... hva med bilder av sykker'n
Bør vel dukke opp noen snart, vel...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
k3nt_ skrev:Ja, men det er jo bare dårlig vær. Kan´ke ta bilder i dårlig vær. Da bli jo sykker´n grå og kjedelig, men det kommer..
Skjønner... venter på finværet, ja...
Jammen, den er grei
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering