Så bra at du bidrar med å holde 850'en frisk og vital !
Og den nye eieren er fornøyd, eller?
Så bra at du bidrar med å holde 850'en frisk og vital !
Strålende fornøyd. Får en del kommentarer om at hun bør vurdere å bytte til noe mer moderne og "smuuud", men hører ikke på det øret. Ikke ennå i hvert fall. Fikk prøve min, godt voksen den også, men er mer moderne og lettere å ha med å gjøre for en som ikke fins motorinteressert og helst bare vil kjøre. Veldig glad i TDM'n og syns det er en lekker sykkel. Det er jeg ikke uenig i.
Skjønner jeg godt :) .
Joda... Forsåvidt sant det.
Nei du tar feil der. Motoren er svært lik, bare større. 270 graders veivaksel og samme herlige puls ogsåAJ skrev: ↑17 apr 2021, 21:13Joda... Forsåvidt sant det.
Men likevel så er vel 1200 kubikkeren ST'en en ny motor uten særlig annet til felles med TDM 850/900 motoren enn at den har to sylindre i rekke.
Det Yamaha burde gjort var å oppgradere TDM 900 motoren til en 1000 kubikker og navngitt den nye modellen Yamaha NTT (New Twin Thousand).
Men slik ble det jo ikke...
I stedet avgikk modellen med døden. Dessverre... Og nå ser det samme ut til å skje med ST'en. Synd og skam, spør du meg...
Ikke enig, men OK.
Godt forslag, men litt i tidligste laget siden det fortsatt er ganske kjølig her oppe i innlandshøydedragene...
Må delta på noen familiære greier fra kl. 12. Usikker på hvor lenge det varer, men sender deg en sms hvis vi blir tidlig ferdig.
Gjør gjerne det :) . Jeg har hele ettermiddagen til fri disp !
Var fantastisk på veien i dag, om du er på de traktene senere (rundt Jevnaker), så kan jeg anbefale en avstikker: "Gamle Hadelandsvei".mekkern skrev: ↑18 apr 2021, 18:36 søndagstur i finværet med 2 kjente .
https://goo.gl/maps/aGDNVVgHqcfa4ZgA6