Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Sakset fra lokalavisen (+ sak), men er egentlig en sak fra avisen iFinnmark:
Godt bøtesatsene for håndholdt mobilbruk har økt såpass kraftig som det har gjort.
En høyst nødvendig voksenopplæring, dette .
Godt bøtesatsene for håndholdt mobilbruk har økt såpass kraftig som det har gjort.
En høyst nødvendig voksenopplæring, dette .
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1302
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
I tillegg til at boten er økt til 5000, så blir det 3 prikker på lappen.
Sistnevnte vil dekke alle mennesker på en bedre måte.
Hadde det vært kun bot, vil de med god råd gi f..., men miste lappen har de nok ikke lyst til.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Godt poeng !Gammelsmurfen skrev: ↑04 feb 2021, 18:07I tillegg til at boten er økt til 5000, så blir det 3 prikker på lappen.
Sistnevnte vil dekke alle mennesker på en bedre måte.
Hadde det vært kun bot, vil de med god råd gi f..., men miste lappen har de nok ikke lyst til.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Fra nettsidene til min gamle arbeidsgiver... :
https://www.hadeland.no/befriende-munnb ... -21-853135
https://www.hadeland.no/befriende-munnb ... -21-853135
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Rart med det - først hadde Nissan problemer med 12V, så hadde Tesla det, og VW, og Polestar osv. De fleste har løst det i sin tur, men virker som alle må gjennom den samme læringskurven for å programmere vedholdslading av 12V fra hovedbatteriet på riktig måte.
Nei, takke meg til kondens på tanken og vann i dieselfilteret *mimre, mimre*
Nei, takke meg til kondens på tanken og vann i dieselfilteret *mimre, mimre*
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Man kan vel neppe "trillstarte" elbiler heller
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 6960
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Sted: Molde
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Jeg synes godt man kan anbefale folk å prøve, de får i det minste opp temperaturen i kroppen under forsøket
Jeg fikk overtalt en kar å springe i gang ei motorsag langs en furustamme da han ikke fikk start på den. Det var i alle fall god underholdning mens det sto på
- Bjerknez
- Innlegg: 22980
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Jeg er verken for eller i mot el-biler. Begge sider har sine positive og negative sider. EL-bilens fiende er kulden. Men dette vil forbedres på sikt, som alt annet.
EL-bil er ikke for alle. Det som er litt rart er at folk som overhodet ikke skulle hatt EL-bil kjøper det og slikt blir det avisskriverier av.
Å dytte i gang en bil har jeg ikke gjort siden ungdomsårene. Man har veihjelp til slikt.
For meg (oss) som kjører totalt maks 4-5 mil pr. dag holder EL-bilen i bøtter og spann. For en som pendler fra Kristiansand til Oslo hver dag er ikke EL-bil i dag det beste valget.
Jeg må si jeg smiler litt når jeg ser enkelte vil fremheve det ne fremfor det andre. Slik vil det vel alltid være, men det ER forskjeller på godt og vondt. Det værste med den trenden som nå kommer er det sparatanske interiøret. Den nye ID3 er et godt eksempel. Det samme gjelder BMW i3. Makan til forferdelig interiør skal man lete lenge etter. Spesielt i3. Det må være den desidert styggeste EL-bilen som er laget. På lik linje med den første Nissan Leaf.
Madamme nhar en e-UP!. Denne er heller ikke noe å skrive hjem om. Interiøret er bare trist, hardt og simpelt.
Nå har jo ikke stygt interiør noe med at det er en EL-bil å gjøre sånn sett, men det er vel mer en trend jeg ikke liker. Å sette seg inn i en BMW 520 er liksom noe helt annet.
EL-bil er ikke for alle. Det som er litt rart er at folk som overhodet ikke skulle hatt EL-bil kjøper det og slikt blir det avisskriverier av.
Å dytte i gang en bil har jeg ikke gjort siden ungdomsårene. Man har veihjelp til slikt.
For meg (oss) som kjører totalt maks 4-5 mil pr. dag holder EL-bilen i bøtter og spann. For en som pendler fra Kristiansand til Oslo hver dag er ikke EL-bil i dag det beste valget.
Jeg må si jeg smiler litt når jeg ser enkelte vil fremheve det ne fremfor det andre. Slik vil det vel alltid være, men det ER forskjeller på godt og vondt. Det værste med den trenden som nå kommer er det sparatanske interiøret. Den nye ID3 er et godt eksempel. Det samme gjelder BMW i3. Makan til forferdelig interiør skal man lete lenge etter. Spesielt i3. Det må være den desidert styggeste EL-bilen som er laget. På lik linje med den første Nissan Leaf.
Madamme nhar en e-UP!. Denne er heller ikke noe å skrive hjem om. Interiøret er bare trist, hardt og simpelt.
Nå har jo ikke stygt interiør noe med at det er en EL-bil å gjøre sånn sett, men det er vel mer en trend jeg ikke liker. Å sette seg inn i en BMW 520 er liksom noe helt annet.
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Haha, det skulle jeg virkelig likt å sett!kjellv skrev: ↑13 feb 2021, 15:56Jeg synes godt man kan anbefale folk å prøve, de får i det minste opp temperaturen i kroppen under forsøket
Jeg fikk overtalt en kar å springe i gang ei motorsag langs en furustamme da han ikke fikk start på den. Det var i alle fall god underholdning mens det sto på
Uten tvil! Humor rundt kjøretøy er jo en del av kulturen uansett. Dette er jeg vokst opp med enten det er scooter vs motorsykkel, bensin vs diesel, Harley vs resten eller hva enn det måtte være. Det er viktig at man ikke tar ting for seriøstBjerknez skrev: ↑13 feb 2021, 16:22 Jeg er verken for eller i mot el-biler. Begge sider har sine positive og negative sider. EL-bilens fiende er kulden. Men dette vil forbedres på sikt, som alt annet.
EL-bil er ikke for alle. Det som er litt rart er at folk som overhodet ikke skulle hatt EL-bil kjøper det og slikt blir det avisskriverier av.
Å dytte i gang en bil har jeg ikke gjort siden ungdomsårene. Man har veihjelp til slikt.
For meg (oss) som kjører totalt maks 4-5 mil pr. dag holder EL-bilen i bøtter og spann. For en som pendler fra Kristiansand til Oslo hver dag er ikke EL-bil i dag det beste valget.
Jeg må si jeg smiler litt når jeg ser enkelte vil fremheve det ne fremfor det andre. Slik vil det vel alltid være, men det ER forskjeller på godt og vondt. Det værste med den trenden som nå kommer er det sparatanske interiøret. Den nye ID3 er et godt eksempel. Det samme gjelder BMW i3. Makan til forferdelig interiør skal man lete lenge etter. Spesielt i3. Det må være den desidert styggeste EL-bilen som er laget. På lik linje med den første Nissan Leaf.
Madamme nhar en e-UP!. Denne er heller ikke noe å skrive hjem om. Interiøret er bare trist, hardt og simpelt.
Nå har jo ikke stygt interiør noe med at det er en EL-bil å gjøre sånn sett, men det er vel mer en trend jeg ikke liker. Å sette seg inn i en BMW 520 er liksom noe helt annet.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Jeg liker å holde meg sånn noenlunde oppdatert og følger dermed nyhetssendingene på bl.a. TV2 og NRK.
Og i kveld satte jeg meg ned for å se på TV2 Nyhetskanalen kl. 21:00.
Ingen nyheter som utmerket seg sånn innledningsvis, selv om TV2 sikkert kunne funnet noe som var høyst relevant...
Men så kom nyheten det ble brukt mest tid på, nemlig Espen som hadde vært i Tyrkia og fått operert inn implantater i rompa si.
Jeg antar han var ute etter å få en skikkelig sprettrompe ?
Når han fortalte om dette la jeg jeg merke til at han hadde en hoven overleppe. Etter hvert som han snakket så begynte det å ane meg at denne fyren antakelig hadde fått operert overleppen også... . Ja, kanskje også underleppen, så det ut til.
Nåvel... videre til nyhetsoppslaget som altså fikk stor og romslig plass på TV2 Nyhetskanalen.
Espen som svært gjerne ønsket seg større og ganske sikkert mer spretten rompe fikk tildels store problemer etter første implantatoperasjon i Tyrkia av alle steder han valgte, og måtte tilbake for å gjøre en reoperasjon. Etter hvert viste det seg at også denne ikke var helt vellykket. Så nå hadde Espen bestemt seg for å trene slik at han fikk de rompeballene han så sårt ønsket seg.
Javel... all grunn til å ønske ham lykke til med det.
Jeg fant ikke nyhetsinnslaget om dette fra i kveld på nettsidene til Nyhetskanalen. Men her er er innslaget fra mars i fjor:
https://www.tv2.no/a/11228993/
Og så må lesere her inne på MCsiden.no ha meg unnskyldt, men jeg lo så jeg nesten skreik da jeg så kveldens innslag om Espen og hans andre mislykkede rompeballoperasjon. Jeg kunne rett og slett ikke la være!
Antakelig er jeg helt ødelagt og mangler enhver empati med enkelte folk. Men det får altså ikke hjelpe. Jeg fikk meg en skikkelig god latter og litt ettertanke etterpå om hva i all verden er det som skjer her i verden når en rompeballoperasjonssak som dette får så mye oppmerksomhet .
Uansett og okkesom, god underholdning fra en verden som er helt på det skeive er det jo .
Og i kveld satte jeg meg ned for å se på TV2 Nyhetskanalen kl. 21:00.
Ingen nyheter som utmerket seg sånn innledningsvis, selv om TV2 sikkert kunne funnet noe som var høyst relevant...
Men så kom nyheten det ble brukt mest tid på, nemlig Espen som hadde vært i Tyrkia og fått operert inn implantater i rompa si.
Jeg antar han var ute etter å få en skikkelig sprettrompe ?
Når han fortalte om dette la jeg jeg merke til at han hadde en hoven overleppe. Etter hvert som han snakket så begynte det å ane meg at denne fyren antakelig hadde fått operert overleppen også... . Ja, kanskje også underleppen, så det ut til.
Nåvel... videre til nyhetsoppslaget som altså fikk stor og romslig plass på TV2 Nyhetskanalen.
Espen som svært gjerne ønsket seg større og ganske sikkert mer spretten rompe fikk tildels store problemer etter første implantatoperasjon i Tyrkia av alle steder han valgte, og måtte tilbake for å gjøre en reoperasjon. Etter hvert viste det seg at også denne ikke var helt vellykket. Så nå hadde Espen bestemt seg for å trene slik at han fikk de rompeballene han så sårt ønsket seg.
Javel... all grunn til å ønske ham lykke til med det.
Jeg fant ikke nyhetsinnslaget om dette fra i kveld på nettsidene til Nyhetskanalen. Men her er er innslaget fra mars i fjor:
https://www.tv2.no/a/11228993/
Og så må lesere her inne på MCsiden.no ha meg unnskyldt, men jeg lo så jeg nesten skreik da jeg så kveldens innslag om Espen og hans andre mislykkede rompeballoperasjon. Jeg kunne rett og slett ikke la være!
Antakelig er jeg helt ødelagt og mangler enhver empati med enkelte folk. Men det får altså ikke hjelpe. Jeg fikk meg en skikkelig god latter og litt ettertanke etterpå om hva i all verden er det som skjer her i verden når en rompeballoperasjonssak som dette får så mye oppmerksomhet .
Uansett og okkesom, god underholdning fra en verden som er helt på det skeive er det jo .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 7599
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Ja en kan jo lure... men har selv litt vansker med å forstå at folk utsetter seg selv for så mye rart.. er dette noe som kommer av seg selv eller er dette et sykdomstegn i samfunnet som får folk til å finne på så mye vanvittig? For det er jo vanvittig...sett fra min side i det minste..
Og en kan jo definere seg selv som mye rart nå også.. ikke bare en hun eller han.. men også tvilende/ queer...
Når jeg ser meg selv i speilet så lurer jeg på om jeg ska" definere meg selv som en sekk poteter...får jeg det i passet tro...
Og en kan jo definere seg selv som mye rart nå også.. ikke bare en hun eller han.. men også tvilende/ queer...
Når jeg ser meg selv i speilet så lurer jeg på om jeg ska" definere meg selv som en sekk poteter...får jeg det i passet tro...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Se her ja, her er nyhetsinnslaget som altså TV2 brukte mye av sin 21:00 sending på.
Helt utrolig at erfarne nyhetsanker Arill Riise greide å holde seg alvorlig. Men han er vel blitt woke og indoktrinert som det meste av media for øvrig...:
https://www.tv2.no/nyheter/13236041/
Og her er Espen, hovedpersonen i rompeballoperasjonshistorien...
Helt utrolig at erfarne nyhetsanker Arill Riise greide å holde seg alvorlig. Men han er vel blitt woke og indoktrinert som det meste av media for øvrig...:
https://www.tv2.no/nyheter/13236041/
Og her er Espen, hovedpersonen i rompeballoperasjonshistorien...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Håper ikke dette Osloviruset spres utover landet:
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... -95-203921
Hjelpe oss alle om det gjør det !
Tenk deg også en mutert variant av dette... Ingen lystig tanke .
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... -95-203921
Hjelpe oss alle om det gjør det !
Tenk deg også en mutert variant av dette... Ingen lystig tanke .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering