Da inviterer vi MCsidenbrukerne til en litt annerledes fotokonkurranse, hvor et eller flere bidrag vil bli valgt ut til å bli brukt som bakgrunnsbilde i forumheadingen.
For å delta må visse krav oppfylles, nemlig disse:
God bildeoppløsning.
Størrelsen må være 1170 x 240 piksler.
Motivet i bildet må ikke inneholde for mange detaljer og bør helst ha en litt mørk bakgrunn på venstre side der MCsiden.no logoen er plassert.
Bildet må inneholde helt eller delvis en eller flere motorsykler.
Bildet må være tatt i Norge
Så da er det bare å ta utfordringen for de som er interessert.
Håper på mange gode bidrag, som legges ut i tråden enten via forumets vedleggsfunksjon eller ekstern bildebank.
Sånn for ordens skyld kan det være greit å opplyse om at de som deltar i konkurransen ikke kan påregne honorar for bruk av bilder de har tatt. Fotobyline vil vi derimot behøring få med, enten brukernavnet eller brukerens egentlige navn, alt etter hva konkurransedeltakeren ønsker og foretrekker.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
dypen skrev: ↑31 jan 2021, 21:51
Bilde velges av forumbrukerne ...
Gjerne det, hvis det kommer inn noen bidrag .
Ingen problemer med å lage en avstemning hvor altså brukerne får det siste ordet.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Stusset litt over størrelsen.. (?) ,men mulig du mener i slik størrelsesforhold som dagens bilde..
Så får være førstemann jeg da :) , men usikker på om jeg har fått det til riktig (etter litt trøblete omgjøring av bildet..)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
biker7 skrev: ↑31 jan 2021, 22:20
Stusset litt over størrelsen.. (?) ,men mulig du mener i slik størrelsesforhold som dagens bilde..
Så får være førstemann jeg da :) , men usikker på om jeg har fått det til riktig (etter litt trøblete omgjøring av bildet..)
Se der, ja!
Ser bra ut dette .
Så da er vi helt klart i gang med konkurransen !
Til info: Størrelsen på bildet er satt slik det er for å passe rett inn i headingen uten videre, som dagens bilde, ja. Enkelt og greit :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
dypen skrev: ↑01 feb 2021, 17:08
Ble ikke lett det her men det er 1170 x 240 ... :)
Ser bra ut, dette !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
pingvin skrev: ↑01 feb 2021, 20:07
Prøver med et bilde jeg også da...men de 2 over var jo veldig bra da
Tror ble riktig mhp pixler men ble jo veldig liten fil på under 100kb, stemmer det?
Se der, ja !
Ser riktig bra ut dette også :
pingvin mtxt.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
pingvin skrev: ↑01 feb 2021, 20:07
Prøver med et bilde jeg også da...men de 2 over var jo veldig bra da
Tror ble riktig mhp pixler men ble jo veldig liten fil på under 100kb, stemmer det?
der var jo foruten et flott bilde , alle momenter med.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..