Hei! "Newbie" her! Kort presentasjon: : Jan, 65år, kjører en TDM850 som jeg har hatt i 7 år og som straks passerer 110 000km. på meteret.
Og så til saken: Så dere programmet FBI på NRKI i kvell? Om firma Colbjørnsen som nekter å ta det ansvar som de i følge norsk lov er pålagt å gjøre? Og som til allt overmål påstår at det er eiers skyld at balanseakselen i sykkelen løsnet og forårsaket at motoren skar seg? :
Jeg mener det bør komme en unison reaksjon fra norske motorsyklister: Boikot det firma!! Så kanhende et mer ansvarsfullt firma kan importere bl.a. Kawasaki og KTM!
Takk!!
mvh: Olsen
Så dere på FBI!?
- olsen
- Innlegg: 20
- Registrert: 12 okt 2005, 20:10
- Motorsykkelen din: Honda VFR750F (RC36)
- Sted: Halden
Helt enig, Pelsen! Men innslaget fra Spinnin Wheel og Garsæg som viste disse skruene som hadde løsnet har jeg vanskelig for å tro at "noen" hadde splittet motoren å fiklet med! Men en vet jo aldrig, enkelte er jo veldig klåfingret! Men; min følelse er fremdeles: : "stor og mektig mot liten og svak" Her er det pengene som rår! :
mvh: Olsen.
PS: Hvodan skaffe seg en awatar? Har prøvd men får ikke opp galleriet!
mvh: Olsen.
PS: Hvodan skaffe seg en awatar? Har prøvd men får ikke opp galleriet!
- rogg
- Innlegg: 3339
- Registrert: 16 jun 2004, 22:17
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Sted: Berger
- Kontakt:
Håy..
Så innslaget på FBI. Hadde håpet å få høre den andre siden av historien også. Dette er også en sak som var værsert i avisen Drammens Tidene, så jeg har hørt en del om dette.
Men det er klart at når det blir framstilt slik som på FBI, får man en viss skepsis til dette firma. Det har lagt seg i bakhodet for å si det slik.
Så innslaget på FBI. Hadde håpet å få høre den andre siden av historien også. Dette er også en sak som var værsert i avisen Drammens Tidene, så jeg har hørt en del om dette.
Men det er klart at når det blir framstilt slik som på FBI, får man en viss skepsis til dette firma. Det har lagt seg i bakhodet for å si det slik.
- olsen
- Innlegg: 20
- Registrert: 12 okt 2005, 20:10
- Motorsykkelen din: Honda VFR750F (RC36)
- Sted: Halden
Hei igjen! Jeg er nødt til å komme med en rettelse til det som jeg sier ang. Garsæg på Spinnin Wheel: Skruene som holdt ballanseakselen på plass hadde RØKET AV! Altså IKKE løsnet. Motoren hadde IKKE vært åpnet før Garsæg åpnet den! Det er vel vanskelig å forstå hva som kan forårsake at disse(4?) boltene kan ryke!olsen skrev:Helt enig, Pelsen! Men innslaget fra Spinnin Wheel og Garsæg som viste disse skruene som hadde løsnet har jeg vanskelig for å tro at "noen" hadde splittet motoren å fiklet med! Men en vet jo aldrig, enkelte er jo veldig klåfingret! Men; min følelse er fremdeles: : "stor og mektig mot liten og svak" Her er det pengene som rår! :
mvh: Olsen.
PS: Hvodan skaffe seg en awatar? Har prøvd men får ikke opp galleriet!
Så kan en jo undre seg. Verkstedet som sjekket motoren ved første aksident, sjekket ikke de oljen? Oljen på en motor kan jo "sladdre" om mye. Hva slags "manøver" kan mc-eieren ha foretatt seg fysisk som gjør at disse boltene ryker av?
Nei, dette var visst ikke noen enkel sak allikevel.....
Hilsen Olsen.
Jeg synes det generelt sett i dag er alt for mye elendig service ute og går blandt forhandlere og butikker. Folk i den bransjen har ikke yrkesstolthet lengre.
PS: Angånde avataren Olsen, så må du laste opp din egen, for vi har ikke aktivert avatar galleriet her. hyggelig å ha deg med på sidene her da
PS: Angånde avataren Olsen, så må du laste opp din egen, for vi har ikke aktivert avatar galleriet her. hyggelig å ha deg med på sidene her da
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60