her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
-
- Innlegg: 25
- Registrert: 03 apr 2020, 10:44
- Motorsykkelen din: MV AGUSTA BRUTALE DRAGSTER 800 RR
- Sted: Lørenskog
her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Tok sykkelen for en kjapp kveldstur i går og knipset noe bilder.
må innrømme at denne er den vakreste og fineste kjøretøyet jeg har tatt bilde av
må innrømme at denne er den vakreste og fineste kjøretøyet jeg har tatt bilde av
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 2264
- Registrert: 13 feb 2011, 15:43
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Gratulerer med tøff sykkel!
-
- Innlegg: 826
- Registrert: 13 des 2015, 13:22
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
- Sted: Bartebyen
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Detta kan italienera
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Vakkert. Det er noen designere som har kost seg fælt her. Fine bilder også forresten :-)
- Fsva
- Innlegg: 779
- Registrert: 09 okt 2014, 17:29
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
- Sted: Eidsvoll/Fredrikstad
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Det er jo kunst på to hjul.
- barske
- Innlegg: 272
- Registrert: 10 jun 2017, 14:33
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter V4S
- Sted: Trondheim
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Begynte å lure på om det var du som kjøpte min men skiltet stemte ikke helt 🤪
En sterkt kandidat til den estetisk mest vakreste motorsykkelen som er laget! Mener jeg..
En sterkt kandidat til den estetisk mest vakreste motorsykkelen som er laget! Mener jeg..
-
- Innlegg: 25
- Registrert: 03 apr 2020, 10:44
- Motorsykkelen din: MV AGUSTA BRUTALE DRAGSTER 800 RR
- Sted: Lørenskog
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Sykkelen fikk nytt skilt og reg nr i fjor da eieren greide å miste det. Kan nok hende at den var din en gang
- barske
- Innlegg: 272
- Registrert: 10 jun 2017, 14:33
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter V4S
- Sted: Trondheim
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
- HeHy
- Innlegg: 508
- Registrert: 07 okt 2015, 16:05
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
- Sted: Kristiansand
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Gratulerer med drømmesykkel! Hvis du skal bytte eksosanlegg håper jeg du går for en som har tilsvarende 3 potter, bare uten katalysator, de er jo bare rådeilige og gjør halve utseendet til sykkelen!
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38012
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Hvorfor ikke bare beholde eksosen slik den er? Veier en del riktignok, men ser bra ut og er jo tilpasset sykkelen ut fra gjeldende utslippskrav...
Det er vel neppe mye å tjene på vektreduksjon og mulig effektøkning med et ettermarkedanlegg.
Jeg ville uansett beholdt anlegget som det er. Ser veldig bra ut !
Har jeg gratulert med ny sykkel? Kanskje ikke .
Vel...
Til lykke med utsøkt kjøreredskap !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- HeHy
- Innlegg: 508
- Registrert: 07 okt 2015, 16:05
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZX6R 2006, Honda VFR750F 1997
- Sted: Kristiansand
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE
Vel, for mange så har lyd mye å si når de kjører motorsykkel. Ikke nødvendigvis plagsomt høyt, men litt mer.AJ skrev: Hvorfor ikke bare beholde eksosen slik den er? Veier en del riktignok, men ser bra ut og er jo tilpasset sykkelen ut fra gjeldende utslippskrav...
Det er vel neppe mye å tjene på vektreduksjon og mulig effektøkning med et ettermarkedanlegg.
Jeg ville uansett beholdt anlegget som det er. Ser veldig bra ut !
Har jeg gratulert med ny sykkel? Kanskje ikke .
Vel...
Til lykke med utsøkt kjøreredskap !
Når det går på effekt kan man med et helanlegg og tuning opnå opptil 5-15% mer effekt, bedre dreiemoment særlig på lave turtall der man vanligvis ligger å lunker, lavere drivstofforbruk og bedre reaksjon på gassen.
Bedre utseende og lavere vekt er selvfølgelig også ett pluss.
Nå sa jeg vel også til OP at "hvis han skal bytte", var ingen formening om at han må bytte. Det er selvfølgelig opptil han :)
Eksempel på ettermarked eksosanlegg til OP:
https://www.hpcorse.com/en/brutale-rr-800
- Bjerknez
- Innlegg: 23099
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: her kommer første serie bilde av min nye BRUTALE <3
Den Brutalen der er en skikkelig tøff sykkel. jeg kan til og med skryte på meg at jeg har kjørt en :)
Denne motoren er veldig turtallsvillig og langt mer enn man skulle tro fra en trippel. Eneste bakdelen med denne er at den er litt for stutt (føler jeg sitter for nærme styret) og så og si null mulighet for bagasje. Jeg er også skeptisk til kvaliteten, selv om dette bare er en magefølelse.
Men dette er den klart tøffeste sykkelen rent estetisk i den klassen. Men den koster jaggu meg også mer enn skjorta! :)
Grattis med flott sykkel :)
Denne motoren er veldig turtallsvillig og langt mer enn man skulle tro fra en trippel. Eneste bakdelen med denne er at den er litt for stutt (føler jeg sitter for nærme styret) og så og si null mulighet for bagasje. Jeg er også skeptisk til kvaliteten, selv om dette bare er en magefølelse.
Men dette er den klart tøffeste sykkelen rent estetisk i den klassen. Men den koster jaggu meg også mer enn skjorta! :)
Grattis med flott sykkel :)